@ Wannabemommie: Heel veel sterkte! Wat verschrikkelijk om dit te lezen! Neem beide alle tijd om dit een plekje te kunnen geven. Wij hopen nog wat van je te horen. xxx
Jeetje wat heftig meid! Heel veel sterkte ook voor je mannetje! Hier zijn gewoon geen woorden voor! Xx Ani
@ Patries heel veel sterkte meid! Lijkt mee cht verschrikkelijk en ik hoop ook dat jullie het een plaatsje kunnen geven. Ik vind het nu dubbel zo rot om onze echo te laten zien. maar we hebben vanmiddag een goede echo gehad
Vandaag de bewuste "mijlpaal" gehaald... Toch voelt het niet zo, maar ben er wel blij om. Gelukkig het hartje horen kloppen vandaag. M'n buik begint nu ook te groeien, al ben ik nog niets aangekomen Ondanks dat ik niet misselijk ben geweest. Bijna iedereen is nu op de hoogt, veel lieve en leuke reacties gehad. Vandaag lagen er zelf kaarten op de mat, en nee geen kerstkaarten.... Hebben jullie het al een beetje verteld? Xx Ani
wannebemommie,heel veel sterkte toewenst voor jou en je man. iedereen met een goeie echo gefeliciteerd en geniet ervan. alles gaat hier super heb nergens last van alleen heel erg moe hebben julliue dat ook ? kan de hele dag wel slapen. is het bijna kerst gaat jullie nog wat leuks doen? wij gaan alle twee de kerstdagen uiteten mmmmmmmmmm lekker groetjes
Hey dames, Patries.. nogmaals veel sterkte.. Ook ik voel me nu niet helemaal lekker om mijn verhaal te plaatsen. Pooh, mooie echo foto's! Nou hier mijn verhaal, De echo was echt Ge-wel-dig! We zagen hem eerst goed bewegen enzo.. maar op een gegeven moment begon hij zijn beentjes tegen de wand te zetten en begon hij te springen was zo leuk om te zien.. Dit heeft hij zeker nog 10 minuten volgehouden hoor.. en daarna was de echo voorbij. De echoscopiste zei al dat hij een flinke kracht in zijn benen gaat ontwikkelen. De lengte gaf een termijn van 12 weken en 2 dagen aan, de hoofdomtrek een termijn van 12 weken en 3 dagen. De computer berekende aan de hand van de afmetingen dat ik 12 weken en 1 dag zwanger ben. En de echoscopiste vond dat ook veel voor de hand liggender dan de termijn die bij de eerste echo was vastgesteld. (ik dacht zelf toen ook al verder te zijn want mijn kindje was verder ontwikkeld dan andere kindjes van dezelfde termijn). Mijn stiefzoontje was mee en die vond het helemaal prachtig.. helemaal dat springen want hij is zelf een basketballertje. Dus we hebben hem wijsgemaakt dat hij al aan het oefenen was om met hem te basketballen . De foto's zal ik zo plaatsen.. Maar ben officieel nu een juni mama
Hierom en Patries: Heel veel sterkte! Wat heftig zeg! Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Wat een naar nieuws! Het dubbele is dat er (gelukkig) ook mooie echo's voorbij zijn gekomen. Wel dubbel allemaal... Ik heb morgenmiddag mijn eerste echo... Ik vind het nu wel helemaal spannend! Ik hoop zo dat het allemaal goed is! Afwachten...pff
Hey, de foto is geplaatst, hij is erg onduidelijk. morgen zal ik hem vervangen voor een foto die in het daglicht gemaakt is. Liefs
ja hoor... ik denk dat ik bij beide ga... hahahah, zit voorlopig toch thuis.. maar daar omdat ik heel sterk het gevoel heb dat het toch eerder komt. en net zoals ik vanmorgen 99% zeker wist dat ik nog verder was.. terwijl ik toch exact wist wanneer ik mijn eisprong had en daarbij (ivm mogelijke vroege innesteling) al 4 dagen naar voren was geplaatst.. Nu dus in totaal 8 dagen eerder dan mijn eisprong aangaf..
Pooh69, wow jij hebt een mooie duidelijke echo. Je ziet t kindje echt goed liggen. Fijn hoor! Tinkerbell: Das weer mooi meegenomen toch? En ook een goede echo, jippie!