We denken allebei een jongen.. Met 15 weken moet je het kunnen zien Volgens de echoscopiste was het helemaal geen probleem om het met 16,5 week (als wij de echo hebben) al te zien wat het word. En ze gaat ook al uitgebreid kijken naar eventuele afwijkingen (voor zover je ze dan kan zien) en we krijgen 3d echo en 4d inclusief DVD...
hey meiden ! Nieuwe echo (in m,n album!) is van gisteren! , hij/zij is nu al ZO ontwikkelt,dat zie je heel goed ! 2,7cm!
hey meiden: wat een ervaring! Ons eerste contact met ons liefdeswonder: het hartje klopte prima en dit is ons boontje (de bijnaam tot nu toe hihi) Ik kreeg eerst een uitwendige echo, ivm volle blaas, maar helaas zat die ervoor en moesten ze toch een inwendige maken. het maakte mij allemaal niks uit, ik wilde ons wondertje zien! en hier is tie dan, om precies te zijn 8 weken en 1 dag oud (nu inmiddels 8 weken en 2 dagen) ik lees vanavond bij maar moest dit even kwijt, ben zoooo blij!
Ik ben gister voor me 1e echo geweest, wat een spanning heb je dan zeg. Gelukkig ons wondertje gezien en ook het hartje gehoord, wat is dat toch mooi!. Volgens de echo ben ik nu 9 week en 4 dagen zwanger, dus mijn uitgerekende datum is van 10 juli naar 20 juli gegaan (heb me ticker al even aangepast). Heb op 8 juli me tweede echo, dan zou ik de 12 weken net voorbij moeten zijn, kan nu al niet meer wachten hahaha.
Wat een prachtige echo's zijn er weer gemaakt, geweldig! Ik geniet elke keer weer van de prachtige plaatjes Iedereen een fijne dag en veel plezier. Vandaag komen ze onze nieuwe bank brengen en is de zithoek het eerste stukje in mijn huisje wat echt helemaal van mijn lief en mij is Voelt heerlijk om langzaam "ons" plekje te maken hier in huis... dat moest ik even kwijt Liefs Dommeltje
Hoi Sucre, Heb volgens mij ergens gelezen dat je uit Bemmel komt, vermoed dan ook dat je bij dezelfde VK zit als ik en dat je de 20 weken echo in Arnhem moet laten maken? Heb toevallig afgelopen dinsdag gebeld (dacht mooi inplannen die echo, kan ik er naartoe leven) en moet half januari terugbellen. Ze hebben nu het rooster voor februari nog niet en plannen meestal pas in va 15 weken, vonden dat ik erg vroeg belde Voor de rest, Heb alles wel gelezen de laatste tijd, maar kom er maar niet aan om te schrijven... Van wat ik heb onthouden: - wij laten geen NP meting doen, alleen de 20wk echo - slecht slapen: hier nog een die echt heeeeeeeeeeel slecht slaap, gelukkig vandaag laatste dagje en dan lekker weekje vrij! - wat betreft mijn darmen: lang leve de lactulose! - twijfelen heel erg of we willen weten wat het wordt....gelukkig nog even om over na te denken haha (denk zelf meisje) - en toen wist ik het niet meer....... Hierom & Wannabemommie heel veel sterkte! Liefs Kaatje
Goedemorgen dames, Heb ook al een tijdje niks laten horen, maar heb wel meegelezen. Ik wil wannebemommie en hierom ook nog heel erg veel sterkte wensen, wat ontzettend naar om te horen dat het toch nog mis is gegaan. Wat een mooie echo's komen er trouwens ook weer voorbij, echt leuk om al die kleine frummels te zien. Ik heb trouwens ook dat ik enorm slecht slaap, was vannacht ook al om 3 uur wakker en heb niet meer geslapen en vandaag een enorm drukke dag op mijn werk . Maar het weekend begint nu gelukkig wel al weer snel. Hebben jullie trouwens ook zulke enorm pijnlijke (.)(.)? Ik heb gisterochtend een hele mooie echo gehad en ben toch weer wat vooruit gezet in de tijd, ik ben vandaag 11 weken en 2 dagen en mijn eerste bereking klopte ik ben 8 juli uitgerekend. De 20 weken echo is ook al ingepland, ik mag 20 februari om 08.30. Op de echo hebben we een mooi hartje zien kloppen en ze liet hem ook horen. Voor mijn vriend was dit de eerste keer en ik had hem vorige keer al gehoord bij de verloskundige. Ons kindje was heerlijk in rust, toen ze net de apparatuur op mijn buik zette bewoog hij even en daarna heeft hij zich grotendeels stil gehouden, alleen op het laatst gingen de beentjes nog de lucht in. Ik heb even een traantje moeten laten bij de echo. Het is zo een enorme opluchting om te zien dat alles erop en er aan zit en dat het hartje goed blijft kloppen. Maar vind het naast dat ik het geweldig vind wel onwerkelijk dat er daadwerkelijk een kindje in mijn buik groeit leeft. Hebben jullie dit ook? Ik zal trouwens het weekend proberen om de echo in mijn album te krijgen. Groetjes, Andrea
Ik heb een vraagje.. ik ging net naar de w.c. en bij het afvegen zag ik wat helder bloed, het was wel heel licht van kleur. Het was ook best weinig. Het is net 5 min. geleden dat ik het zag. Moet ik nu de vk bellen of even afwachten of het erger wordt? Ik hoop snel reactie van jullie te krijgen...
hmmm het kan gewoon een vaatje zijn dat geknapt is maar ik zou altijd de vk bellen. Je zit vlak voor het weekend en anders zit je het hele weekend in onzekerheid!
wat een mooie echo's weer. Wij mogen gelukkig woensdag weer en dan gaan we het nieuws ook aan iedereen bekend maken. Vriendlief kan niet wachten om het te kunnen zeggen, hij telt de dagen echt af. @ andrea hier ook pijn aan (.)(.) maar al vanaf mn NOD dus ben er aan gewend. Als ik ff niets voel maak ik me meteen zorgen. Hier nog steeds misselijk maar als ik wat eet is het over. Ook ik slaap slecht. Vaak wakker en geen fijn ehouding weten te vinden. Maar vanaf 17.00 heb ik twee weken VAKANTIE! Ben ik ook echt ff aan toe. Ook wij willen wel weten wat het wordt maar houden het voor onszelf. @ Sarah als je je zorgen maakt kun je altijd even bellen. Ik denk dat ze zegt dat je even moet afwachten maar ik zou even bellen. @ Dommeltje fijn gevoel is dat he..
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschappen ook wel eens gehad en heb toen wel gelijk gebeld. Niet omdat ze er iets aan kunnen doen maar voor m'n eigen gemoedsrust en misschien kan je eerder een echo krijgen als het aan zou houden. Maar hoeft niets te betekenen hoor! Ook al schrik je je rot natuurlijk. Bij mij was het alleen een contactbloeding, hoop bij jou ook! Liefs Lotus
@sarah, gewoon bellen voor je gemoedsrust!...laat je nog wat weten? Fijn te horen al die goede echo's, hoor! Hier heb ik het idee dat de misselijkheid wat afzwakt, het komt met vlagen en niet de hele dag door. (viel me vanmorgen pas op, dus hoop niet dat ik te vroeg juich) Wat pijnlijke borsten betreft, hier ook zo'n last van... vooral bij het opstaan in de morgen het idee dat ze op ploffen staan :S ZOmeteen de kids ophalen en dan kan de vakantie hier ook echt van start Veel liefs iedereen en een fijne dag