Kaatje, je hebt PB. Sarah, zodra je bloed ziet krijg je meteen de bibbers he. Ik heb het er ook niet op. De zorgen beginnen dan meteen, ondanks dat je weet dat het niet iets ernstigs hoeft te zijn. Bloed je nog steeds? Heb je ook buikpijn? Ik heb vanavond een nachtdienst. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Ben heel erg moe en heb hoofdpijn. Gelukkig kan ik hierna een dikke week bijkomen.
hey sarah Ik had ook met 8 weken licht bloedverlies heb gebeld en ze zeiden dat het niet ernstig was. zodra je erge buikpijn er bij gaat krijgen dan is het erger. dat wijst nl op een miskraam. Eergisteren heeft de gyn bij mij de baarmoedermond bekeken en er was een adertje geknapt omdat de baarmoeder zo goed doorbloed is. veel sterkte met deze spanning. Bij mij klopte het hartje nog wel Groetjes Annemarie
Ik heb net even met mijn vriend gesproken, het bloeden is gestopt. Onze vk is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar dus met het weekend heb ik weinig te maken. We hebben besloten om te wachten met bellen tot het erger wordt. Dus ik hoop dat ik niet ga bellen. Ik had even buikpijn maar dat was ook snel over, kunnen ook mijn darmen zijn geweest. Mocht het weer veranderen horen jullie het! bedankt voor jullie reacties
Sterkte Sarah, niets is vervelender dan die onzekerheid! Hopelijk is er niets aan de hand. Ik duim voor je.
Ik ben vanochtend naar de verloskundige geweest en heb toch een echo gehad. Hij/zij zat nog helemaal goed en hartje klopte goed. Ben weer helemaal gerustgesteld en happy. Nu moeten we alleen snel beslissen over een combinatietest (nekplooi meting). Vind het best wel moeilijk...we gaan er van het weekend maar goed over na denken en dan maandag bellen voor een afspraak en bloedprikken (brrrr heb echt een hekel aan naalden, dus dat wordt weer leuk.... )
*breekt in* Sucre, hoe gaat het met jou en je zwangerschap, is nu alles goed? Kindje groeit goed en blijft goed zitten *breekt weer uit*
pff wat kan je schrikken als je op de w.c zit zeg! Het is nu gelukkig allemaal weer rustig. Maar ik was wel even in paniek. Er gaat dan in een paar seconden zo veel door je heen. Ik heb uiteindelijk niet naar de vk gebeld omdat het echt bij heel heel weinig bloedverlies bleef. Ik had net echt behoefte aan een echo apparaat bij me thuis, dat ik even kon controleren of alles goed ging. Ik heb 5 jan. pas me eerste echo, dus moet nog even geduld hebben.
Hallo allemaal, even niets gemeld hier. Was druk op het werk en ben de laatste 2 weken gewoon straight van het avondeten een uurtje op de bakn gaan hangen en dan gaan slapen. Ik heb dus maar even 3 pg teruggelezen... Als ik het goed begrepen heb is het niet goed gegaan met Hierom en Wannabemommie.... Sterkte! Ik dacht dat we de sterretjes nu wel gehad hadden Hoe wisselend is dat toch hé, al die mooie echo's, mama's in spé die de 12 weken bereiken en dan toch af en toe zo'n triest bericht... Heel veel sterkte! Ook ik heb de relatief veilige haven van 12 weken bereikt. Vorige week de laatste echo in het zh dus gehad en woensdag nog eentje bij de vk. Onze beeb dartelt vrolijk rond en het leek erop dat ie naar ons keek en op een gegeven moment zij de vk: kiijk hij zwaait.... Zo vertederend. We gaan morgen het slaapkamertje shoppen en de eerste zw -kleding zijn ook al binnen... Geniet ze allemaal! Ga nu lekker 2 weken Kerstvakantie houden... heeeeeeerlijk!
ja sarah ik kan me voorstellen dat je schrikt... maar ik hoor van veel mensen dat ze last hebben van een beetje bloed. Wanhoop dus nog niet! Ik heb het gevoel dat deze week eindeloos duurt. Maar dat komt omdat ik 2 dagen ben terug gezet door de vk. Morgen gelukkig alweer 9 weken. Mona Lisa Smile wat ben jij snel met kamertje shoppen... ik denk dat ik voorlopig nog ff wacht daarmee.
MLS : Hier ook lekker 2 weken vrij, heerlijK! Pooh, jij en ik hebben t maar goed he Leuk, kamertjes shoppen. Weet niet of jullie babydump in de buurt hebben, maar daar kun je echt alles vinden tegen mooie prijzen. Wij kochten ruim 2 jaar geleden alles bij hen, allemaal perfect en superveel korting op t totaalbedrag, echte aanrader dus. Veel plezier in ieder geval. Sarah: jeetje dat is zeker schrikken. Las je berichtje en droomde er zojuist meteen van toen ik in slaap was gesukkeld op de bank. Alleen was ik nu degene die het had. Laten we hopen dat t bij jou niet doorzet en bij mij bij een droom blijft. Weer mooie echo's voorbij zien komen. Wat komen er weer een hoop knappe kindjes bij over een maand of 7 he maandag de nekplooimeting, kan ik ook weer ff spieken op t scherm naar frummel. Hopelijk ziet alles er weer goed uit. Ga nu ff boerenkool met worst maken. Laterz!
Ja Robine we gaan naar de babydump in Eindhoven. We wonn in de buurt dus... @ debbie: ik heb 3 echo's gehad en beeb dartelt vrolijk rond. Ik weet garanties tot aan de stoep, maar ik heb er een goed gevoel bij. En bij de babydump is het zo geregeld dat je bij een MK de bestelling kosteloos geannuleerd wordt. Dus je kunt nu evengoed al vroeg genieten. Doen! Geniet!
robine-- Inderdaad, hopen dat het bij jou bij een droom blijft en bij mij bij deze ene keer. Lekker dat je nu vakantie heb, kun je lekker uitrusten. Fijne avond allemaal!
Jaaaaaaa heerlijk he vakantie! Hier ook babydump roosendaal in de buurt. Maar we gaan geen kamertje kopen, want sams kamertje is nog maar 10 maandjes oud en blijft helemaal intact voor het tweede beebje. Zie album blz 1 of 2 voor kamertje in lime wit. Vorig jaar alles nieuw gekocht. Sam gaat even naar het kleine kamertje en omdat sam nog maar 10 maandjes oud is zal hij straks voorlopig ook nog in een ledikantje liggen. Daarom zijn we super blij dat we van mijn schoonzusje een houten kamertje krijgen. Wss doen we er maar 2 jaartjes mee en kopen daarna voor sam een juniorkamertje. Ook wel raar dat ik in principe voor bijna niks hoef te shoppen en dat alles al klaar staat en op zijn plek ligt Lijkt me wel leuk als blijkt dat dit hummeltje en meisje is dat we roze kunnen shoppen! Dan kombineer ik gewoon roze lime. Nu had ik blauw lime... Verder heb ik aan kaatje al mijn gewone en pretechos doorgegeven en staan op de lijst....2 februari de geslachtsbepaling! Spannend!
Hallo dames, Hoe is het met jullie? Ben al een week niet op de site geweest.....Nog belangrijke nieuwtjes? Volgende week 12 weken....joepie....kan ik het eindelijk van de daken schreeuwen. Het wordt ook steeds moeilijker om te verbergen (buikje). Maarre, misschien een rare vraag...maar hebben jullie ook meer last van afscheiding? Groetjes, Wendy
hier nog iemand nie heerlijk 2 weken vakantie heeft. En woensdag termijnecho dus als die goed is komt er vast een dag dat we gaan babyshoppen
Hier ook twee weekjes vakantie, voordeel van het onderwijs! We gaan volgende week naar familie in Zweden, heerlijk! Zo even bij het weerbericht daar spieken. Nu vroeg op bed, groetjes!
Hier ook, vind het zo vies :sick: , maar ja, doet er niks aan. Af en toe heb ik net het idee dat ik in mijn broek plas of zo, zoveel is het dan even (sorry voor de details). Toen ik dat de 1e keer voelde ben ik naar het toilet gesprint, was even bang dat ik was gaan vloeien.... Nu weet ik beter en neem ik het maar op de koop toe!
hier maar een weekje vrij Maar gaan ook wel babyshoppen! Weet niet of we ook al daadwerkelijk gaan kopen, maar in ieder geval ideeen opdoen! Hebben de kinderwagen al en afgelopen zondag een box gekocht via MP, zat nog nieuw in de doos! Pff, alleen die kamertjes zijn zo duur (of wij hebben gewoon een dure smaak )! Iemand nog een goedkoop adres met leuke kamertjes? Willen in ieder geval even bij Babypark (en bijbehorende outlet) en Babydump kijken.
O ja, werd vanavond gebeld door de kraamzorg! Om alvast een afspraak in te plannen voor een intake bij ons thuis + kijken bij ons thuis. Staat nu voor 10 maart. Bellen wel erg vroeg vind ik. Zijn er al meer die afspraken hiervoor hebben staan? Nog 1 nachtje en dan 12 weken!
Hoi! Ik ben een paar dagen niet op 't forum geweest.. ik heb anderhalve week vakantie vanaf a.s. woendag! Echt heerlijk! Goed weekend allemaal! :-D