@ MLS: leuk hoor! Het is inderdaad echt nog mini he! Lijkt me heel prettig om nu al een bevestiging te hebben dat je inderdaad zwanger bent. Met alleen een positieve test voelt het toch wat onwerkelijker. Geniet maar lekker op je roze wolk
Ja klopt, maar de echoscopiste doet wel zo van.. eigenlijk is dit in dit stadium niet meer en minder bevestiging dan een test. De volgende van de 18de telt pas echt... Alleen het stipje is maar mooi te zien hé!
Zo is dat, zie je met eigen ogen dat er echt iets gaande is vanbinnen. Nou inderdaad hopen dat er de 18e een mooi hartje klopt, maar voor nu heerlijk genieten!
pff, dames, had net bij toilet gaan een flinke veeg bruin/rose aaarghh, stress! Wat moet ik hier nu weer van denken? Wil niet dat het misgaat. Heb de VK gebeld, maar die kunnen ook niks nu, voor echo is het toch te vroeg en als het misgaat gaat het mis.... Als het allemaal goed gaat hebben we 17 nov 1e echo en 4dec intake. Ook HA even gebeld en doorgegeven dat we weer zwanger zijn. Blegh, krijg spontaan beetje buikpijn van de zorgen. Sorry hoor dames, moest het even kwijt.
Kaatje, kan me voorstellen dat je schrikt! Ik heb gelezen dat dat best vaak voorkomt zonder dat er iets aan de hand is. Geen zorgen en hoop dat alles snel weer goed voelt voor je!
Vanmiddag voelde ik me zo beroerd,ik had een beetje woorden hier in huis,want ben een beetje humeurig..en er knapte gewoon iets in me hoofd werd duidelig alles draaide voor me ogen,zakte ook gelijk in elkaar het zweet stond op me kop en moest echt een half uur blijven liggen. Voel me nog steeds niet helemaal top,ben blij dat ik om half 4 en afspraak heb bij de gyn kunnen ze me ff checken..
Kaatje: Rustig aan meid, zolang t bruin is en niet helder rood geen zorgen maken! Ik heb t bij mn 1e ook 5 mnd lang gehad en geloof me, dan stress je je ook rot hoor! heb je geen krampen etc. Kan best beetje opruiming van oud baarmoederbloed zijn om de boel schoon te maken voor de baby in spe! Sterkte
Kaatje, niet druk om maken, schijnt wel vaker te kunnen gebeuren! MLS: wat gáááááfffff! En natuurlijk mag je blij zijn, je móet zelfs heel blij zijn Wij moeten inderdaad nog vier weken wachten. Maar deze keer heb ik er wel een heel goed gevoel bij dus heb er gewoon alle vertrouwen in dat het hartstikke goed komt En over vier weken is die lach helemaal niet meer van mijn hoofd te halen...is nu al moeilijk, kun je nagaan
Was even aan de telefoon... Hey Kaatje, wat vervelend. Ik had zondag ook nog een bruin streepje. Hou moed. Zolang het niet doorzet, zet het niet door hoor. En rustig blijven. Ik duim voor je. En daar zijn we voor hé. Om alles te delen. De goede en minder leuke dingen!
Dank jullie allemaal voor de opbeurende woorden! Had ik even nodig hoor. Ben nu ongeveer iedere 5 minuten naar het toilet aan het lopen om te checken (mijn collega's zullen wel denken.....). Tot op heden niks meer te zien (gelukkig). Heb ook geen krampen. Voel wel vanalles, maar dat doe ik de hele week al, maar krampen zijn het niet echt. Meer een soort opgeblazen gevoel of zo, kan het niet zo goed omschrijven, wel heel apart. @MLS: ik wil ook zo'n mooie foto! Geniet er maar lekker van!
@ Kaatje: Ik kan me voorstellen dat je enorm bent geschrokken, maar wat de anderen ook al hebben gezegd, er zijn veel vrouwen die dit hebben en waar er niks aan de hand is. Sterkte!
Ja ik krijg ook een echo ik ga zo uit huis,ik zakte vannochtend in elkaar door de duizeliheid fiel bijna flauw en heb nog steeds afentoe krampen ivm met een eerdere curetage wat moest ben ik daar onder controle ben zo zenuwachtig ik hoop dat alles goed is ik ga nu vertrekken en ik breng later verslag uit hoe alles is verlopen en wat de gyn allemaal heeft vertelt. Liefs shanna,
Ja, dat klopt idd. Een vriendin van mij heeft het ook gehad (sprak haar net nog en heeft het speciaal voor mij nog even nagezocht in haar 9-maanden dagboek). En bovendien weet ik uit eigen ervaring dat als je helemaal niks verliest het ook niet automatisch goed zit...
@ Robin77 en kaatje: zit wel goed joh! Ieder lichaam is gewoon anders. De ene voelt niks, de andere wel... Ik ga nu even lekker het bos in met Kyra, het is zo mooi weer! Tot zo!