@lindas: volgens mijn vlk kan het geen kwaad, ik heb vorige zwangerschap ook mn haar geverfd (een keer) denk dat verf helemal niet slecht is, blonderen mischien iets minder goed omdat daar veel waterstofperioxide in zit. iemand schreef dat er mensen gewoon rookten terwijl ze wisten dat er een zwangere bij zat, nou ronduit onbeschoft zeg! Vandaag alweer 11 weken! Hartje gisteravond weer gehoord met de angelsound, mooi is dat toch!
Dames, ik ga er een weekje tussenuit! Geniet van de feestdagen! Voor iedereen: maak je niet druk als je per ongeluk iets verkeerd gegeten hebt! De kans op besmetting is in Nl gelukkig heel klein, alle richtlijnen zijn gewoon voorzorg om alle risico uit te sluiten. Kijk wel uit met oversteken ! Tot zondag!
blegh echt joh, die misselijkheid begint nu een beetje vervelend te worden... ben het bijna de hele dag door hopelijk is het snel over... haarverven is inderdaad niet slecht voor de foetus, maar de lucht kan je wel kokhalsneigingen geven.... vandaag beetje boodschappen doen en ik wil voor de afleiding naar de intratuin (als ik bezig ben vergeet ik de misselijkheid) veel plezier mocht je daagjes weggaan! en fijne feestdagen voor degenen die hier niet meer lezen
Goedemorgen meiden! Heb net weer een echo gehad! En joepieee, alles is goed. We zagen weer heel duidelijk het hartje kloppen, armen en benen, de oogkassen, het kaakje, de ruggengraat. Wat is dat toch bijzonder zeg. En onze kleine is al een echte druktemaker. Hij spartelde alle kanten op! Ben even de gelukkigste vrouw op aarde!
Geniet er maar lekker van! @ Linda ik heb ook gewoon mijn haar geverfd hoor en ik kan goed tegen de lucht! Goeiemorgen allemaal! Wij hebben volgende week dinsdag weer een echo. Leuk leuk!
Goedemorgen allemaal! Sucre mooi he dat alles nu al zo duidelijk te zien is hè? Ik maakte me ook al druk om het haarverven, dacht dat het niet goed was voor de baby maar zoals ik het hier lees kan het geen kwaad. Ik probeer het zo weinig mogelijk te doen tijdens de zwangerschap. Ik verbaas me ook echt over de rokers hoor. Afgelopen zaterdag ging ik naar vrienden toe om te vertellen dat ik weer zwanger ben, ze zat terwijl ik dit vertelde een shaggie te draaien ik dacht ze steekt hem vast niet op. Ja dus, ze stak erna nog vrolijk een paar op, heb haar toen verteld van het feestje van een week ervoor dat ik iedereen naar buiten heb gestuurd om te roken. De reactie die ik toen kreeg slaat echt alles. Ze zei letterlijk je moet niet te bang worden voor alles want ik heb tijdens mijn zwangerschappen gewoon doorgerookt en ik heb 2 gezonde kinderen rondlopen! Ze is zelf op de crematie geweest van Nick* dus ze heeft het van dichtbij meegemaakt bij ons maar volgens haar moet ik me niet zo druk maken als ik rook inadem! Heb er toen helemaal niet op gereageerd want dan hadden we een fikse ruzie gekregen ben ik bang. Ben gewoon weer naar huis gegaan en denk dat ze binnenkort hier komen en hier mag niet gerookt worden en ik kom de aankomende periode gewoon niet meer daar.
Thanks voor de antwoorden meiden! Ik wil me natuurlijk wel een beetje mooi kunnen voelen met kerst @Sucre; Wat fijn om te horen meis! Wees maar lekker gelukkig hoor @Pooh; Spannend, dinsdag weer een echo! Ben benieuwd naar de foto's! Ik heb trouwens mijn foto's in mijn album gezet! Ik heb ze wel met mijn mobiel gemaakt, maar volgens mij is het best duidelijk
Sucre wat heerlijk even je kleintje te hebben gezien! *haar verfen; ik moet ook weer hoognodig, maar ik doe het altijd als ik 3 mnd zwanger ben. Niet eerder, die troep die er in zit is echt niet zo gezond om in te ademen. Dus ik wacht liever, dan maar uitgroei *eten tijdens de kerst. Dat vind ik ook wel een nadeel hoor van zwanger zijn. Je moet echt zo rekening houden dat je best veel niet mag hebben. Lekker rouw vlees zoals biefstuk en carpatio en filet en ossenworst, en gerookte zalm, ik mis het nu al haha. Maar goed, hoort er bij he, en ik denk maar zo, nog maar een half jaar whaha. Ben ook 10 weken! echt een mini mijlpaal weer, nog 2 weekjes en dan ben ik de magische grens van de 3 maanden over
Goeiemorgen, al bijna goeiemiddag zie ik! Zo leuk, we hebben vanochtend het hartje gehoord! Ik had een afspraak bij de VK, gewoon standaard voor onder andere de bloeduitslagen (alles goed, geen rare ziektes) en ze wilde toch even proberen of ze het kon horen. Ze deed het liever pas vanaf 14 weken omdat je misschien nu nog niks kon vinden maar het was meteen luid en duidelijk hoor. 8) Heerlijk weer die bevestiging! Verder gaat het hier wel prima, er zitten echt al veel goede dagen tussen! Alleen heb ik wel gemerkt dat als ik dan lekker veel doe ik de volgende dag weer erger misselijk en moe ben. Leren doseren dus.. @ Linda S ik weet niet zeker of tiramisu kant en klaar uit de winkel ook rauwe eieren bevat hoor, daar hebben ze vast wel trucjes voor. Anders zou men bijvoorbeeld ook mayonaise afraden voor zwangeren omdat je dat eigenlijk ook met rauw ei hoort te maken @ Sucre, gaaf! Leuk dat we redelijk gelijk opgaan, dan heb ik nu ook een goede indicatie hoe groot ons hummeltje moet zijn
ik had vanmorgen een lang bericht getypt en toen ik op ok. drukte was deze site ineens onvindbaar. De 2 uur daarna deed hij het nog steeds niet!. Als ik nu kijk was ik blijkbaar de enige die er niet op kon komen want er zijn wel gewoon berichten gepost. ik heb nu even geen zin om het weer opnieuw te typen. Misschien later vanmiddag weer.
Neklppoi gedaan vanmorgen en alles ziet er goed uit. Bleod was goed en neklppoi maar 1,6 mm dus binnen de norm van 3,5 mm. vanmiddag de uitsalg als de NP geen goede kansberekening geeft, anders komt ie over de post tzt. Hebn de kleine weer mogen bewonderen en alles was weer prima. De kleine is al 5,9cm, 2 weken terug nog maar 3,7! t Schiet op he!? Hier ben ik dan!
Goedemiddag allemaal, Hoe is het bij jullie? Ik lees wel gewoon mee maar vergeet ook veel omdat ik best wel moe ben en nog steeds hevig verkouden. Verder gaat het wel goed, begin alleen wel met vlagen misselijk te worden. Heb vannacht wederom slecht geslapen als gevolg van de herrie bij mijn o zo lieve buurman . Die houdt er echt rekening mee dat ie buren heeft. Het lawaai duurde tot vanmorgen half zes, ben nu ook echt gebroken daardoor. Ik ga zo maar lekker even op de bank liggen net als mijn jongste dochter die ziek is. Verder geniet ik lekker van het uitslapen nu ik er niet vroeg uit hoef, maar ja dan moet ik niet de halve nacht wakker liggen door de buurman, want dan helpt het nog niks. Sorry voor het klaagbericht, maar moest het even kwijt.
Daphne fijn dat je het hartje hebt gehoord! Sarah ik kon vanmorgen ook niet op deze pagina komen hoor. Robin een goede uitslag van de nekplooi zeg. Wat een mooie echo van je kleintje hebben ze gemaakt! Daffie als je buurman regelmatig veel overlast veroorzaakt en dan ook nog midden in de nacht moet je gewoon de politie bellen. We hebben het laatst zelf ook meegemaakt met niet zo'n fijn iemand, hij gaat je gelijk bedreigen als je iets van hem zegt maar we zijn toch naar de politie gestapt en het is nu heeeerlijk rustig in de buurt! Andere buurtbewoners zijn ons dankbaar maar durfden er zelf niet over te beginnen bij de politie. Hij gaf regelmatig feestjes die tot diep in de nacht duurden met harde muziek erbij.
Dat doet mijn buurman dus ook, kan de muziek echt woordelijk verstaan als ik in mijn bed lig dus het zegt wel genoeg hoe hard het aan staat. Ben allang blij dat mijn meiden er doorheen geslapen hebben, maar het had net zo goed kunnen zijn dat ze er wakker van werden. Hij ligt nu dus zijn roes uit te slapen terwijl ik gewoon wakker moet zijn voor mijn kinderen en voel me echt lamlendig nu. Als ie dit vannacht weer flikt bel ik ook daadwerkelijk de politie, want ben het nu wel zat. Hij denkt echt dat ie er alleen woont blijkbaar, zo komt het op mij over. Ga vanmiddag echt op de bank liggen om enigszins bij te komen.
haar verven is niet echt van bekend / onderzocht of het kwaad zou kunnen. Waarschijnlijk niet, maar sommigen geven aan dat je 't ook best 9 maandjes kan laten voor de zekerheid. Daarnaast kan door verandering van hormonen een flinke allergische reactie optreden. In het minst erge geval houdt de verf gewoonweg niet in je haar door de hormoontjes... Die pech had ik bij mijn 1e zwangerschap. Zonde van de eurootjes, de moeite en je humeur!
Goh nog nooit gehoord dat de verf niet pakt als je zwanger bent, zo zie je maar weer dat er veel veranderd in je lichaam. Zolang ik het niet hoef te verven doe ik het gewoon niet want je weet gewoon niet of het wel of niet schadelijk is. Ben gelukkig nog niet grijs dus de uitgroei is bij mij gewoon een beetje lichter en heb het de laatste keer gelukkig niet echt heel erg donker geverfd. Daffie ik zou ook even opschrijven wanneer hij overlast veroorzaakt zodat je dat ook kan vertellen mocht je het gaan melden.
Dames.. goedemiddag.. vorige maand ging het hier bij mij mis,, maar sinds vandaag ben ik weer overtuigd zwanger... angstig en ontzettend blij en dankbaar.... wilde ik toch even met jullie delen...knuffff
En permanenten? Mag dat wel? Heb het weer nodig in januari Robine, mooie echo! Zo ziet mijn kleintje er ook uit, ze zijn even groot , alleen de kwaliteit van jouw echo is beter. Ook zo'n spartelkontje?