Bruisje, SUPER MEIS, geniet er maar lekker van! Sucre, je bent ook alweer 12 weken vandaag! Mijlpaal! SUPER! Robine, mooie echo meis!
Bruisje wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Sucre ik weet niet hoe het zit met permanenten, anders gewoon aan de vk vragen.
bruisje wat een goed nieuws! ik hoop dat je er ondanks je vorige vmk toch van kunt genieten... robine: wat een mooie echo! je kunt echt goed zien dat het al een groot stuk is gegroeid. Ik moet nog bellen voor een pretecho, denk dat ik die rond 14 a 15 weken laat doen en dan de 20 weken echo weer wil niks missen zie je wel! haha
Bruisje gefeliciteerd! Sucre, permanenten is niet schadelijk. Wel kan het door de hormonen anders uitpakken of helemaal niet pakken.
Bruisje...hartelijk gefeliciteerd, ik hoop dat je ondanks alles toch een beetje kunt genieten de komende tijd en natuurlijk welkom!
Ik keek net even op onze lijst en zag daar de naam van gyino staan, we hebben al een poosje niets meer van haar gehoord, hoop dat alles goed is met haar.
Ja, er zijn er heel veel van wie we nooit meer iets hebben gehoord. Iemand een idee of we ze moeten benaderen of zo?
Hey! ik heb even advies nodig... Ik ben bezig gastouder te worden en heb net een kennismakingsgesprek bij een gezin gehad. Aan het eind toen de bemiddelaar weg was zei de moeder van het gezin dat omdat mijn vriend en ik pas 1,5 jaar samen wonen en we verhuisplannen hebben over een paar jaar, ze dacht dat we nog geen kinderplannen hebben. Ik weet dat ze dit vroeg om zelf erachter te komen of ze de komende tijd van me op aan kan. Niemand weet nog dat ik zwanger ben, dus ik heb inderdaad gezegt dat wij daar nog niet mee bezig zijn. Nu vind ik het een beetje vreemd als ik over 2 weken vertel 3 maanden zwanger te zijn...... moet ik het toch eerder vertellen of niet?
ik zal het wel eerder vertellen sarah. Ook om haar gerust te stellen. Ik denk dat ze dan eerder haar kindjes aan jullie toevertrouwt. Zij zal heus niet je hele familie inlichten hihi
sucre ik zou ze nog niet benaderen... als ze een mk hebben gehad is het misschien niet zo leuk om benaderd te worden. Misschien kan je nog even afwachten...
@Sarah; Ik zou het ook wel vertellen hoor meis, dan weet die vrouw ook waar ze aan toe is! En die 2 weken maken dan eigenlijk ook niet meer zo heel veel uit.. Maar doe gewoon wat je gevoel je ingeeft hoor @Sucre; Ik denk dat ze vanzelf wel weer een keer komen opduiken! Misschien iets minder tijd en zin dan ons op om het forum te kletsen Dat kan ook he! Hoop het in elk geval maar.. Zijn er trouwens nog meiden die ook last hebben van hun rug? Ik kan aan het einde van de avond niet eens meer op de bank zitten, omdat ik me dan geen houding kan aangeven.. Heel lastig! Op zich is het niet eens echt pijn, maar meer een vervelend gevoel.. Herkenbaar?
Ik heb ook veel rugpijn. Ik dnek dat het door het vele kokhalzen en kotsen kwam, alle spieren die zich verkrampten. Soms lijk ik wel een oud wijf. Kan dan bijna niet opstaan of normaal lopen..
hier ook vooral 's avonds heel erge lage rugpijn. ik ga dan altijd lekker in bad liggen, maar ja, dat heeft natuurlijk ook niet iedereen. misschien kan je man/vriend je masseren? verder ben ik inmiddels kotsmisselijk, hoef nog niet te spugen maar loop wel constant te kokken blegh...
sorry dat ik het zeg, maar wat een ongelofelijke muts! Goed idee, om haar voorlopig alleen nog bij jou uit te nodigen... dan moet ze zich wel aanpassen! Lekkere vriendin, hoor... pfffff
Jeetje lees net mn berichtje terug, allemaal spelfouten. Kom ws door de hersenschudding die ik afgelopen vrijdag heb opgelopen. Zo leuk gymles geven aan pubers,kreeg een rubberen ring tegen mn hoofd aan geslingerd. Weliswaar per ongeluk, maar ik ben er momenteel niet blij mee. Ben aan t spugen van de hoofdpijn en mag niks nemen Meiden kom gauw weer hoor. Bruisje supernieuwsvoor jullie! Ik duim voor 9 maanden een top zwangerschap voor je!
oh wat heerlijk voor je meis! meldt je dit ook nog even in de roze motor en mini club? (zwanger worden - clubs) Daar zitten nog een hoop meiden die destijds met je hebben meegeleefd!
ik heb geen last van rugpijn. Hoewel ik dat normaal heel snel heb (RSI). Dus ik ben maar blij. Ik hoop echt dat ik geen bekkenklachten krijg want daar zit ik echt niet op te wachten.