Hoi allemaal, Wat een berichten weer, zeg . Hier gaat ook alles goed. Meestal voel ik me super, maar soms ben ik een dag echt helemaal moe, misselijk, etc. Baal dan echt. Maar het hoort erbij (helaas). Gelukkig is het al een heel stuk minder dan bij de eerste . Ik ga gauw weer verder lezen. Eens kijken wat ik allemaal gemist heb. Gr, Maine
Voor degene met lage rugpijn-- Bewegen helpt goed. Ik raad zelf zwemmen en fietsen aan. Ik heb zelf heel lang met mijn rug gezeten. Ik kan nog steeds niet lang staan of door de stad slenteren. Bewegen dus! De reden om te zwemmen of fietsen is dat je daardoor niet teveel balast. Succes!
Hallo allemaal, Wat kunnen jullie klketsen zeg, ik kan het echt nioet bihhouden hier... Ik lees wel elke dag mee, maar reageren lukt me niet echt. Met de zwangerschap gaat het hier heel goed, het enige waar ik best veel last van heb is migraine aanvallen, maar dat had ik met de 1e zwangerschap ook helaas. Heb veel mooie echo's gezien, leuk hoor. Groetjes Carla
hey meiden, gaan jullie aan zwangerschapsyoga/gym doen?... ik zit heel erg te twijfelen, zijn er meiden die goede ervaringen hebben en er echt iets aan hebben gehad tijdens/na bevalling?...
Ik wil cursus zelf hypnose doen. Jezelf in trance houden tijdens de bevalling, dan maak je de bevalling bewust mee maar voel je de pijn minder. Je gedachten verzetten. www.hypnotherapie.nu volgens mij. het zit in amsterdam. Ook ga ik zwangerschapszwemmen. Ook vanwege mijn rugklachten.
hey meiden hier gaat alles goed wat kletsen jullie veel zeg..... we gaan morgen alvast kijken voor een babykamer omdat er toch wel een levertijd op zit iedereen met een goeie echo geniet ervan groetjes
Mooie echo`s allemaal hoor. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een zwangerschapscursus gevolgd. Moet wel zeggen dat ik veel aan de puflessen heb gehad ( aangezien ik een weeënstorm heb gehad) en het is toch ook gezellig zo`n avondje met zwangere dames samen. Ik ga nu ook weer lekker zwemmen. Dat is echt een aanrader.
Die heb ik ook gebeld en zij garanderen maar 24 uren. Liemerscare garandeert 32 uur. Daarom kies ik voor de laatste. Dommel, ik wil op yoga, voor de beheersing van mijn ademhaling. En misschien nog iets erbij, zoals samen bevallen of anders zwanger fit.
Iemand vertelde nog iets over melk uit de borsten. Het kan inderdaad al, onder invloed van hormonen. Maar je mag in geen geval nu je borsten al masseren of stimuleren, zodat er melk uitkomt, want dat kan contracties van je baarmoeder geven, waardoor je een miskraam op kunt wekken.
Ja, afgelopen zomer was de zorg niet echt best daar. Je krijgt in de zomer minder uren door personeelsgebrek. Veel verschillende mensen in 1 kraambed. Zo kan ik nog wel veel meer dingen noemen, maar zal er maar niet teveel over zeggen.... voor de mensen die daar wel hun kraamzorg afnemen.
Maar dat zal vast bij meer bureaus zijn. Hopelijk zal het meevallen. We kunnen er niet zo veel aandoen, afwachten maar..
Er zullen zeker meerdere bureau's zijn, waar het zo is als bij de kraamvogel. Maar Kraamvogel is van Icare en Icare moet alles aannemen. Er zijn ook kraambureau's die maar een beperkt aantal mensen aanneemt om de zorg te kunnen waarborgen! En die je ook garanderen dat je maar 1 kraamhulp aan je bed krijgt. Dat is toch wel iets om op te letten als je op zoek gaat naar een kraambureau
Sorry dat ik zo fel reageer.... Zal nu me mond erover dichthouden. Iedereen succes met zoeken naar een geschikt kraambureau.