Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goedemorgen all,

ben een paar dagen niet geweest maar ben zo moe dat de computer niet eens aangestaan heeft.
    Morgenmiddag een echo. Kan echt niet wachten. ls deze goed is maken we het met de kerst bekend.
    Ben zo zenuwachtig.

Heb wel mn polis aangepast maar moet nog bellen met de zorgverzekerig om kraamzorg aan te vragen. Kan ik mooi na de kerst doen dan. Ook opgeven voor de creche doen we maandag.

Wat een mooie echo´s weer zeg.

Ga even teruglezen.

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Sabbe wat een super echo! Gefeliciteerd! :D

3. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    heb mijn kraamzorg geregeld bij het thuiszorgbureau van roosendaal, iemand ervaring daarmee? heb er nog niks negatiefs over gehoord hier in de omgeving en mijn VK raadde die ook aan...

weet ff niet meer wie, maar wat een mooi gebaar dat je je haar doneert!

pfoe zeg, wat zijn er al veel 12 weken zwanger! dan moet ik nog zoooo lang wachten hihi
    terwijl het voor mijn gevoel eigenlijk best snel gaat.
    Vannacht vreselijk last van mijn darmen gehad, maar na een paracetamolletje, toch nog goed geslapen gelukkig.... neem ze liever niet, maar vannacht dat ik oh help als mijn crohn maar niet terug komt...

verder ga ik vandaag booschapjes doen dit wordt mijn kerstmenu:

voorgerechten:
    * zalmbonbon op een bedje van sla gevuld met hollandse garnaaltjes met een klein beetje dille dressing
    * ham met meloen afgegarneerd met rucola
    * paling met hollandse garnaaltjes in coctailsaus

hoofdgerecht:
    *kalfsoester (die van mij als een schoenzool hihi) met een sausje die ik nog moet verzinnen
    * haricot verts in spek gerold
    * quiche van aardappel, room en kaas
    * aspergebundeltjes
    * gebakken krieltjes
    * komkommersalade

toetje
    * lekker makkelijk: viennetta ijs!

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ziet er lekker uit... Maak je dat allemaal zelf? Veel werk wss :(
    Ik moet niks doen, gaan bij familie eten :)

5. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    hmmmmm Nicole.... ziet er goed uit! Mooi menuutje!

6. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
  7. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    hmmm, niet gelukt dus... HELP?

8. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    JAAA...

vandaag ga ik eerst mijn nageltjes laten doen en daarna naar de kapper... kan niet wachten heerlijk!

vanavond kerstdiner op het werk met bewoners en ouders (gehandicaptenzorg) en ga het hun nu ook vertellen dat ik zwanger ben...

heel strak jurkje aan doen want ben zo trots op mijn kleine ini mini buikje....

fijne dag allemaal,

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
  10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hi meiden!

Ik heb weer een paar mooie echo's voorbij zien komen, super!

MLS, leuk zeg, allebei nijntje. Maar je zult idd zien dat het toch heel anders zal worden.

Nicole, hebben jullie nog een plekje vrij aan de kersttafel? Die gerechten van jou klinken wel superlekker! Jammieeeeeeeeeeeeeeee :D

Ik laat me na de kerst weer optutten door de kapper. Ik neem altijd een permanent. Ik ben zo'n gek die dat doet. Ik heb nl lang stijl haar. 1x per jaar zet ik krullen, zodat mijn haar wat wilder wordt. Ik ben van het type coupe-de-troep en dat is alleen mogelijk met slag/krullen. Ik word niet zo'n schaap hoor, daar hou ik absoluut niet van!

Ik slaap de laatste nachten erg slecht. Ik kan niet lekker meer op mijn buik slapen. Die is nu al :confused: te opgezet. Heeft iemand tips? Ben namelijk een echte buikslaper. Ook heb ik s'nachts veel pijn in mn rug, waardoor het slapen nog moeilijker gaat. Beetje jammer.

Ik heb gisteren de eerste kleertjes gekocht! :D Een stoere witte broek met een knaloranje shirtje. Mooi laten inpakken voor onder de kerstboom. Kan mijn man die 1e kerstdag uitpakken. Owh, ik wilde de hele winkel wel leegkopen, haha.

11. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Jahaaaaa dat bedoelde ik nou zo'n schaapscoupe... nee een mooie lange krul of wat slag vind ik ook mooi hoor... Wat is dat toch hé... ik heb slag van mezelf en ga met de stijltang in de weer en de dames die stijl haar hebben willen weer slag... Ruilen :) :) Sucre?

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Jaaaaaaaaa, ik wil ruilen! Maar uhm.. volgens mij zijn ze nog niet zo ver dat dat kan. ;)

Ik ga even online kolonisten, ben verslaaaaaaafd. :oops:

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ben echt superblij met mijn haar, ik heb heel veel krullen van mezelf! :) Had het alleen blond en daardoor werd het wat pluizig, dus nu weer lekker donker en gezond :)

Sucre; Ik vind jouw haar op de foto's echt supermooi! Is dat ook permanent? :)

14. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik ben heel m'n leven buikslaper geweest tot m'n eerste zwangerschap. Toen moest ik wel op m'n zij of rug. En sindsdien slaap ik gewoon nooit meer op m'n buik.

Hier is het eerste pakje (lees pakjes) ook al binnen. Unisex nog, mss kan ik ook wat hergebruiken van m'n zoontje. Is het een meid dan shoppen we gewoon verder ;)

alleen... Het kindje wordt in de zomer geboren. Voor de andere kids had ik als eerste pakjes lekker warme velours pyjamaatjes en zo. Ik denk dat dat nu te warm zal zijn. Ik heb al enkele korte en lange broekjes met shirtjes en zo'n boxpakje met korte mouwen en zonder voetjes en zo...
    Maar halen jullie ook warme pakjes voor in t begin?

15. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Zo, even spieken hoe het hier is ;) Bij mij alles goed. Vandaag enorm geshopt bij 25 maternity (?), super leuke positie kleding. Das echt een aanrader!

16. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hihi nou er blijft hier vast wel wat over!
    en ja, ik ga het allemaal zelf maken, maar heb er echt veel zin in en de gerechten zijn niet helemaal nieuw voor me dus komt goed :D

Is het al gelukt met de echo? ik upload ze ook altijd via imageshack... (daarna kopieer je de forum link en staat ie hier!)

Over dat shoppen, dat jullie nog zo lang hebben kunnen wachten, ik heb al van alles in huis (wel alles unisex natuurlijk) rompertjes, speentjes, slofjes, sokjes. Wel geprobeerd te letten op zomerdingen, want tja in juli is het toch ander weer dan nu!

ben van mezelf ook heel erg koopverslaafd dus vandaar. Grote dingen wacht ik wel mee hoor, dat vind ik nog een risico ondanks dat ik echt een goed gevoel heb!

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo Nicole, je hebt er zin in ;) Lekker menuutje hoor, zal vast smaken.
    Al veel geshopt voor de kleine lees ik. Altijd leuk!

spirit: Lief dat je vroeg naar mn hersenschudding. t Gaat iets beter vandaag, maar ga zo mn bedje weer in. Rust is toch t enige dat helpt.

Sabbe: Mooie echo! En nekplooi is prima hoor. Moet onder de 3,5 mm zijn. Mijne was gisteren 1,6 mm en bij mn vorige kindje 1,3 mm. In combinatie met je bleod komt er dan een kansberekening uit die bij jou ws heel hoog is aangezien je nog niet zo oud bent, een kleine nekplooi hebt en als je bloed goed is.

Ga weer ff liggen. Tot later meiden

18. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Hallo allemaal,

Ben vanmorgen toch maar even naar de dokter geweest. Ben er vannacht twee keer uit geweest, omdat mijn jongste dochter had overgegeven. Vanmorgen dus maar de huisarts gebeld en met enig aandringen kon ik vandaag heen. Mijn dochter heeft dus een fikse luchtweginfectie, een oorontsteking en ontstoken ogen. Ze heeft een kuurtje gehad hiervoor. Ik heb zelf een andere neusspray gekregen voor mijn verkoudheid, die ook mag als je zwanger bent. Ik mag heel weinig hebben wat wel eens waardeloos is, maar hopen dat deze neusspray gaat werken. Verder gaat het wel goed.

Hoe is het verder hier?

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Daffie, veel beterschap voor jou en je dochter.

Wat is het hier weer rustig vandaag. Volgens mij is iedereen bezig met de laatste kerstvoorbereidingen?

Mijn man belde net, 2 januari is hun kantoor gesloten. Of ik dan zin heb om te gaan shoppen bij de babydump. :D :D Echt wel! :D

Ik ga zo even de buren vragen of ze op ons konijn willen passen met kerst. Ze hoeven hem dan alleen even eten te geven (niet hem zelf opeten!).

20. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    ja ik lees af en toe even mee, maar heb eigenlijk niets te melden.Ik ben ook een soort van verslaafd aan deze site denk ik haha. Als ik even ga zitten wil ik direct even checken of er al gepost is.

Deel Deze Pagina