Ja ik dacht... oh ik heb de hele middag niet gekeken, dan zal er wel weer pagina's bij te lezen zijn.... Maar niks hoor. idd. rustig geweest hier vanmiddag. Vanmiddag met hondje op de bank lekker een film gekeken. The brave one met Jodie Foster (op film 1). Wat acteert zij toch altijd goed. Daarna in slaap gevallen tot ik tot 2 keer toe wakker gebeld wordt door krantenbezorgsters grrrr. Namens huppeldepup wens ik je fijne feestdagen.... grrrrr.
Zo alweer 13 weken vandaag! Gister bij de verloskundige het hartje gehoord. Voelt helemaal goed, kan gerust de feestdagen in. De Beeb was goed aan het groeien. Baarmoeder staat al 3 vingers boven de navel. Doordat mijn borsten aan het groeien zijn, begin ik stria te krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is er ook een bepaald cremetje voor?
Voor de meiden die nog misselijk zijn: koop seaband! Ge-wel-dig! Had ik eerder moeten weten en kopen! Bandjes voor om je pols met een kunststof drukpunt. ff zoeken waar je die moet laten drukken en binnen een paar minuten misselijkheid weg! SUPER! Bewezen werkzaam bij 70% van de zwangere vrouwen. Werkt ook bij wagenziekte en ze zijn er ook speciaal gemaakt voor kindjes.
Ani, je kan in principe niks doen tegen striae. Er zijn wel veel merken die cremes verkopen, zoals zwitsal mama. Ik smeer de buikcreme en je hebt ook borstencreme, maar ik heb echt niet het idee dat dat nou striae zal voorkomen. Maar het ruikt lekker en je huid blijft er zo lekker zacht van.
Goedeavond allemaal, Vandaag shoppen geweest bij babypark en babydump. Babypark viel ontzettend tegen vonden wij en de showroommodellen die ik op internet had gespot vielen bijna uit elkaar als je er naar keek. Dus snel doorgereden naar Veenendaal en daar hebben we uiteindelijk meteen maar gekocht haha. Hebben een strak wit kamertje gekozen, type miami. 1e week april wordt hij bezorgt. En mocht het onverhoopt toch niet goed gaan, kunnen we het kostenloos annuleren allemaal (maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit!). Morgen hartje luisteren! @ sucre: ook al verslaafd aan online kolonisten? Was ik ook tot a) mijn vriend studie ging doen en de meeste tijd de pc opeist en b) ik zwanger werd en iedere avond vroeg op bed lig haha. Binnenkort maar weer eens beginnen!
ik kom er ook weer bij misschien dat jullie niet meer weten wie ik ben. Ik had ja eerst zoveel bloedingen en ik wou pas weer posten als ik zekerheid had ik was zo bang dat het mis zou gaan maar vrijdag heb ik een echo gehad en geen bloedingen meer te zien en baby bewoog ook al...zo schattig! Vrijdag ook de laatste bloedjes verloren en niks meer te bekennen ervan. Nu kan ik eindelijk genieten na 5 weken onzekerheid. ik krijg wel nog voor de zekerheid iedere 2 weken een echo hoe is het met iedereen hier al wat buikjes te bekennen? Hebben jullie al over namen nagedacht?
Zo ben ik ook weer eens. Lees wel trouw mee hoor maar ik wil eigenlijk eerst de echo zien en dan echt meegereageren. Morgen alweer 10 weken en morgen ook een echo dan kan ik eindelijk ons kleintje zien voor het eerst. Ben zo benieuwd. Mama beer wat fijn dat de bloedingen gestopt zijn. en dat alles goed is met jullie baby. Over de namen zijn wij nog niet uit maar heb wel al ideeen
wat zijn jullie allemaal snel zeg met alles... en normaal ben ik zo snel met alles. Ik heb dan wel het kamertje al maar heb nog niet eens over namen nagedacht (nog niet serieus dan) en verder ben ik nog amper in een babywinkel geweest en heb zeker nog geen kleertjes gekocht... misschien over een paar weken ff kijken.
Hallo mama's in spe Ik lees al vanaf begin mee, maar heb nog niet veel gereageerd. Ik wilde eerst de voor ons kritieke 9 weken voorbij. In juli 2008 heb ik een miskraam gehad met 9 weken. Afgelopen vrijdag hebben we onze tweede echo gehad. Op dat moment was ik 9 weken en 2 dagen. We zagen een het hartje mooi kloppen. Volgens de echoscopist was het een mooie echo. Ik kan hem helaas niet inscannen aangezien mijn scanner kapot is. 2 januari hebben we onze eerste afspraak bij de vk. Ze gaat proberen om naar het hartje te luisteren. Ik ben dan als het goed is 11 weken en 2 dagen. Als we hier het hartje ook horen hoop ik te kunnen genieten. Wil nog wel een echo met 12 weken, maar die zal ik zelf moeten betalen (niet dat dat erg is). Verder gaat het erg goed met me, ben wel erg moe en heb las van mijn borsten. Ik ga proberen om wat vaker te reageren op de berichten. Iedereen veel succes met de zwangerschap.
Mamabeer, wat fijn dat je er weer bent en dat het bloeden eindelijk is gestopt. Nu lekker genieten he! Kaatje, hoe veel kost nou zo'n kamertje? Er lag net een pakje voor me onder de kerstboom. Papa had hele lieve babysokjes gekocht. Owh ben zo verliefd op papa!
hallo dames vandaag hebben we gekeken bij babypark we hebben een hele mooie kamertje gekocht was best wel duur eigelijk maar we waren meteen verkocht mamabeer blij dat alles goed is en geniet ervan pffffff de rest alvast een fijne kerstdagen
@fedi voor de twaalf weken echo hoef je toch niet te betalen dat word vergoed of woon jer ergens anders?
YEAH, vanavond op de valreep voordat we morgen naar de VK gaan, zelf het hartje gevonden met de angelsound! Helemaal happy! @ sucre: dit kamertje was 899,- (ledikant, grote kast en commode + gratis babyfoon (box kon ook, maar die hebben we al)). Wat meer dan dat we eigenlijk van plan waren uit te geven, maar we zijn er wel helemaal happy mee! Meteen matrasje en een campingbedje gekocht en toen vonden we het wel genoeg voor een dag Pff, kan niet slapen, lag eigenlijk al 1,5 uur op bed omdat mijn ogen bijna dichtvielen, maar ben er maar weer uit gegaan....
hier had ik van de week een probleempje Me broeken paste niet meer ik dsu op zoek naar me positie kleding na en uur zoeken herinnerde ik me opeens dat ik die al had weg gedaan omdat ik dacht van over 5 jaar de derde dus dan zal de mode wel anders zijn en toen heb ik alles weggedaan het waren dus geen 5 jaar maar 10 maanden hihihi zo grappig van de week heb ik snel ff een broek gekocht ik krigj me toch al een buik
goeiemorgen ik heb ook al een buikje ze en het valt heel erg op omdat ik anders zo plat ben meisjesnaam hebben we al (heeft dochter gekozen), jongensnaam nog niet. Grts