Shanna: vanmiddag weten we dus of t er 2 zijn Spannend! Veel plezier en succes zo. Kaatje: Ik duim dat je geen bruin verlies meer krijgt.! Sterkte!
Snap ik wel hoor Daarom stond die er ook achter! Gewoon lekker genieten en er vertrouwen in hebben dat het allemaal goed zit!
dag meiden... MLS: super, en er is heel duidelijk iets heel kleins te zien! kaatje: bloedverlies hoeft echt niks te betekenen. staat overal dat zelfs 50% van de vrouwen dit wel eens heeft.... nou hier alles goed, ben wel moe en heb een beetje weinig geduld... verder heb ik erg last van mijn darmen, zeg maar gerust obstipatie.... meer meiden hier last van?... hebben jullie tips?... gr...
Heb er nog geen last van, maar vrees het ergste, heb normaal al niet zo'n geweldige stoelgang, dus ik kijk graag mee naar tips! (moet trouwens zeggen dat het bij mij de afgelopen 1,5wk zo ongeveer het tegenovergestelde van obstipatie, maar dat gaat wel weer over weet ik van de vorige keer....)
Eigenlijk zou je ook zwangerschapsverlof moeten hebben de eerste drie maanden van je zwangerschapsverlof Ik ben zó ontzettend moe...haha, kan bijna niet goed zijn
Hoort erbij hé die kwaaltjes, maar ja ... Zat gisteren in de ouders van nu encyclopedie te lezen (van mijn zus te leen)... daarin stond dezelfde opmerking..dat er ook voor de eerste 3 mndn verlof moet zijn hahaha.
Hallo Tessa, Ik wil mijzelf en het wondertje in mijn buik graag bij jullie aansluiten! Bij de mama's van JULI 2009! wat klinkt dat mooi in de oren! Tot gauw Luc
DE GROND ZAKT GEWOON ONDER ME VOETEN WEG...... Ik heb geschreeuwt en gehuild,en huilend typ ik dit bericht naar jullie.. Ben bij de gyn geweest ivm met klachten,vannochtend onwijs in ene duizelig geworden alles draaide voor me en links beneden erge pijn.. Ik kon daarom gelijk terrecht bij de gyn vanmiddag. Ik heb me klachten voorgelegd bij de gyn en zodoende kreeg ik gelijk een echo,waarop hij stil en knikend naar het scherm keek... (IK DACHT IK ZIE NIKS,HOE KAN DAT ER IS IETS MIS) waarop de gyn zei ik zie geen vruchtje in je baarmoeder maar wel een cyste in je ei leider (eierstok) wat wees op een BBZ...ik barste in tranen uit en de grond zakte letterlijk onder me voeten vandaan. Ze hebben bloed afgenomen en gaan het overal op testen,morgen word ik ongeveer om 11:50 gebeld door de gyn met de uitslag... Ik ben er kapot van,samen met 2 andere vriendinnen ben ik gelijk zwanger geraakt,dat verklaarde misschien dus alle pijn en dat ik geen last heb van symptonen..een meisje had me al bang gemaakt en was er onbeuwst toch op voorbereid terwijl ik het niet snap de meeste bbz komen bij vrouwen voor die iets ouder zijn,ik ben net 23 jaar... Ik ga een slaaploze nacht tegemoed,ik ben hier kapot van,ik hoop dat het niet zo is de gyn zei het kan ook zo zijn dat je nog zo pril zwanger bent dat ik daarom niet het vruchtje kan zien..maar daar hou ik me niet aan vast aan dat idee ik ga van het ergste uit en weet wel zeker dat het een bbz is vanwege de pijn steeds... (Waarom) weet het echt ff niet meer,ik weet dat ik geen moeite heb met zwanger worden en dat ik bwv volgende maand weer zwanger kan zijn maar daar gaat het me niet om...sorry meiden ik ben zo verdrietig!
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli : * Mona Lisa Smile, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Deetje, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje * Amsy, 33 jaar, 2e kindje * Onsfrumpje, 29 jaar, 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV * lammetje, 28 jaar, 3e kindje * Lionette, 29 jaar, 1e kindje, TH, BV * Lammetje, 28 jaar, 3e kindje, ZH, BV 4 juli: 5 juli: * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV 6 juli * Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV 7 juli: * Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, TH,FV * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV 8 juli 9 juli * Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, TH, BV 10 juli 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Afkortingen: TH = Thuis ZH = Ziekenhuis BV = Borstvoeding FV = Flesvoeding Er zijn op dit moment 16 juli mama's Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne, Mik Afspraken: 5 nov: Shanna23, 1e echo 5 nov: Lammetje, 1e echo 10 nov: Shanna23, intake vk 13 nov: Nynke31, 1e echo 17 nov: Kaatje80, 1e echo 18 nov: Deetje, 1e echo 18 nov: Mona Lisa Smile, 2e echo 19 nov: Dommel, 1e echo 25 nov: Jo79, 1e echo 26 nov: Tinkerbell21, 1e echo 26 nov: Amsy, intake vk 27 nov: Robin77, 1e echo 1 dec: Robine, intake vk 1 dec: Mama van Tessa, 1e echo 2 dec: Robin77, intake vk 3 dec: Amsy, 1e echo 4 dec: Kaatje80, intake vk 8 dec: Robine, 1e echo 22 dec: Robine, nekplooimeting (2e echo)
Oh Shanna, wat vreselijk! Ik leef echt met je mee! Laat je me weten wat je met de lijst wilt doen? Zodra je morgen meer zekerheid hebt ofzo. Dames, Pfff... jullie zijn vermoeiend! Wat kletsen jullie veeeeel! Hahaha, maar wel gezellig. Even nog wat vragen @Onsfrumpje: hoeveelste kindje is het en wil je borstvoeding of flesvoeding geven, in het ziekenhuis of thuis bevallen? @Luc: wanneer ben je uitgereken? Hoe oud ben je? Hoeveelste kindje? Borstvoeding of fles? thuis of ziekenhuisbevalling? @Amsy: Thuis of ziekenhuis, borst of fles? @Dommel: Thuis of ziekenhuis, borst of fles? @Lammetje: Thuis of ziekenhuis, borst of fles? (voor de lijst)
jeetje wat kletsen jullie dames even kijken hoor wil jullie wel bij kunnen houden lees ...lees....lees deetje hmmm raar mischien even een keer je bloeddruk laten nakijken of die niet te laag is? of te hoog? mls gefeliciteerd met je stip en leuk joh zon eerste echo echt top meid! jo 79 heb er geen last van (nog niet gelukkig) had gister wel ontzettend trek in sate dus hubbie maar naar de frietboer gestuurd onder het motto is voor de beeb schat kaatje jeetje meid wat een ... zooi maar het kan rond je nod dat je nog iets verliest omdat je lijf nog moet wennen veel succes meid en hioop dat het goed gaat1
Luc & onsfrumpie: gefeliciteerd en welkom! Shanna; Wat een treurig bericht zeg. Vind het heel erg voor jullie. Sterkte. Kaatje: hoe is t met t bruinverlies? Al minder inmiddels?