Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @robine: er was inderdaad uitverkoop, maar deze broek was normale prijs 24,95

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Dat heb ik de laatste dagen ook...dus ook ff rustig aan. Het kan dus wel ;)
    Hier gaat het met sam en mij al wat beter....sam nog wel diarree als water...maar we zullen zien!

@ Nicole wat fijn dat je leuke kleren hebt gevonden! ;) Ik heb sinds 1e kerstdag mijn positiebroek aan...zit weer heerlijk! :D

3. Jaja dames... aan de positie kleding kunnen we haast niet meer ontsnappen he?
    Ik vind het toh wel weer leuk hoor...
    Heb ook een hele mooie jeans gekocht bij prenatal... en die van 24,95 vond ik niet lekker zitten... te wijd bij mijn benen :oops:
    Ik heb er nu een van 39,90... eerst had ik die van noppies voor 80 euro... voelde me er schuldig over en heb hem geruild :p
    dus ben 40,10 euro goedkoper uit zo :D

Hier ook wel vaak last van harde buiken gevoel... en idd als ik net wat te veel heb gedaan.
    Dus hier ook maar wat stapjes terug en ff wat rustiger aan.
    Verder gaat alles heerlijk... vanaf 8e week geen misselijkheid meer... wel erg snel moe nog steeds...
    Vieze puistjes in mijn gezicht bah... had ik bij de eerste geen last van.
    En verder... voelde ik de kleine al vanaf 10 weken... maar dat komt denk ik omdat ik het herkende.
    Bij de eerste voelde ik het pas bij 18 weken.
    Wel heeeeeeeerlijk gevoel... ;)

Hoe is het hier met de zwangerschapskwaaltjes dames?

4. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Hoi dames! Bijna een week weggeweest, wat hebben jullie wat afgekletst! Iedereen fijne kerstdagen gehad? Wij wel, hele schattige babyslofjes van mijn vriend gehad... en op kraamvisite geweest bij een vriendin, helemaal super dit keer omdat ik nu eindelijk zelf aan de beurt ben!
    Nog eventjes en we zijn lekker allemaal door de 12 weken, einde misselijkheid komt bij mij in zicht maar die (.)(.) doen 's nachts bij het omdraaien zooo'n zeer...
    Iemand vroeg naar op de buik slapen: ik trek dan 1 knie op, dan lig je een beetje schuin op je buik maar die heeft genoeg ruimte aan de zijkant. Bevalt mij prima!

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Hoe is het met jullie? De buiken zijn al aardig aan het groeien zie ik.

Ik heb ook een buikfoto in mijn album gezet en ook foto's van de babykamer, die hebben we vandaag gekocht.

Ben ondertussen over de 12 weken dus nu mag ik het schreeuwen.....IK BEN ZWANGER!

6 januari, op mijn verjaardag, gaan we naar het hartje luisteren. Dat lijkt me ook zo'n mooi moment.

Groetjes,
    Wendy

6. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ik heb sinds gisteren ook zo'n harde buiken gevoel. Maar het trekt ook en doet soms pijn. Denk dat de baarmoeder misschien wel een groeispurt aan het maken is. Ik geloof dat onze kindjes de komende weken erg hard gaan groeien in de lengte.

Maandagavond de 12 weken echo, ben benieuwd hoever ik nu precies ben. Denk dat ik dan al op 13 weken zal zitten.

We hebben ook een datum voor de geslachtsbepalings echo: 30 januari. Ben dan ruim 17 weken. Mijn vriend gaat erna 2 weken naar amerika en het is wel leuk om dan al te weten wat het is.
    We zeggen trouwens tegen iedereen dat we het niet willen weten, anders gaan mensen toch maar zeuren en op je letten.

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik voel de kleine ook sinds deze week heel af en toe. Nu 3x gevoeld. Eerst dacht ik dat ik gek was. Toen ben ik hier op het forum hgaan zoeken en blijkt dat het kan en meestal is dat bij de tweede of derde. Je weet nu ook wat je moet voelen. Is idd zo'n heerlijk gevoel!

Gelukkig zijn Sam en ik ook allebei weer een stuk beter! :D

Vandaag 3 oppaskindjes van mijn schoonzusje...is wel gezellig! :D

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Hier vandaag ook de mijlpaal van de 12 wekn bereikt! Toch weer een heerlijk gevoel!

Ik slaap ook het liefste op m'n buik...wordt weer lastig straks met dikke buik!

Verder geen last van kwaaltjes!

Fijne dag allemaal.

9. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen,

Dames die die de 12 weken hebben bereikt
    gefeliciteerd dat is een heerlijk gevoel

En voor alle dames, gewoon a BIG HUG

10. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goeiemorgen!

11. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    goeiesmorgens!

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik voel de kleine ook heel af en toe al. Plopjes gevoel is weer terug ;) Vooral bij t wakker worden in de ochtend, lijkt t net of de kleine ook ontwaakt. Bij mn eerste voelde ik t ook al rond de 15 weken, vandaag is de 13e week bereikt, dus t zou idd wel kunnen.

Wendy: Mooi kamertje! Romantisch. En een bescheiden buikje nog hoor! Keurig.

Pooh: Jij dus ook al een soort van harde buiken!? Kan dus wel al. Mss moeten we ff stapje terug doen.

13. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    Goedemorgen allemaal,

Hier zijn we de kerstdagen ook weer goed doorgekomen. Heb 1e kerstdag weer een pakje van mijn moeder gekregen zo lieffff (ze kon het niet laten liggen haha). Heb o.a. van mijn vriend voor kerst 2 paar super lieve sokjes gekregen. Ook hebben we lekker gegeten met zn 4en. (Ik, mn vriend, mn moeder en een vriendin van ons).
    2e kerstdag gingen we bij mijn schoonfamilie eten, we waren met 17 mensen in totaal. We hebben toen lekker chinees gegeten en zo ontzettend gelachen he, zal het ff kort uitleggen: We kregen ijs met slagroom enzo en mn schoonpa zei tegen mn vriend, waar wil je je slagroom hebben, mn vriend zo van ja doe maar in mn hand haha. Mn schoonpa deed dat en mn vriend bedacht zich niet en drukte zo die slagroom in mn schoonpa zn gezicht hahaha. Maar even later kwam mn schoonpa met de slagroombus en spoot allemaal slagroom in mn vriend zn shirt en haar, zo ontzettend leuk. We hebben helemaal dubbel gelegen.
    We gingen allemaal op de foto en eerst moesten alle kleinkinderen op de foto. Mijn vriend had de echo gepakt die mn schoonouders gekregen hadden van ons en zei, oke alle kleinkinderen dus, ja dan moet deze er ook bij he haha. Iedereen ons zo aankijken, zo van ja echt, ben jij in verwachting, en van alle kanten kwam er gefeliciteerd enzo en iedereen wou de echo bekijken, echt zo leuk die reacties. We hebben van mn schoonouders ook nog een rompertje en een paar super schattige slofjes gekregen.
    Mijn buikje begint ook al wat te groeien, want voordat we het verteld hadden zei mn schoonzus al van, ben je gegroeid ofzo, je bent wat dikker geworden haha.

Nou dat waren onze kerstdagen, was een hele verhaal ik weet het haha.

Nou iedereen een fijne jaarwisseling gewenst

14. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    klinkt erg gezellig passie! wij hadden ook al een slagroom ervaring hier :D hihi

15. goedemorgen (middag alweer)

16. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Goedemiddag meiden,

Ik word iedere ochtend wakker met een opgeblazen gevoel. Een boterham eten lukt niet (te zwaar op de maag) dus eet ik maar een cracker met kaas. Heeft iemand tips die werken tegen een opgeblazen gevoel?

17. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Goeiemiddag allemaal! Iedereen de kerstdagen overleefd? :D

Ik vond het -zoals altijd- erg leuk maar deze keer wel heel erg vermoeiend, ben er nu nog moe van. Maar weer een paar dagen op tijd naar bed gaan. Wel raar ook om zo in de belangstelling te staan, iedereen die binnenkwam wilde eerst zien of ik al een buikje kreeg :p
    Helaas is die echt nog maar heel erg bescheiden en ben stiekem wel jaloers op jullie leuke buikfoto's!

En natuurlijk hebben we weer een hele lading babycadeautjes gekregen, de garderobe voor de pasgeborene is zowat al compleet terwijl we zelf nog niks gehaald hebben. Vooral m'n moeder kan die kleine pakjes niet laten liggen haha.

@ Margrietje, helaas weet ik daar niks tegen, ik had er een paar weken geleden ook erg veel last van. Zelfs nog van die Rennie Deflatine gehaald maar daar werd ik alleen maar misselijk van. Het is vanzelf over gegaan, hopelijk is dat bij jou ook zo.

Hier is de laatste dagen de misselijkheid weer toegeslagen, er moet echt iets naast m'n bed liggen om meteen bij het wakker worden op te eten anders hang ik boven de pot. Ik vermoed dat de hormoonhuishouding weer aan het veranderen is en dat zo z'n effecten heeft. M'n honger is ook weer terug, misschien is dat het wel wat ik dan voel! Het eten en de luchtjes staan ook niet meer zo tegen.
    Oh ja, en ben echt helemaal verslaafd geraakt aan de roosvicee :oops:

18. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    6 januari, op mijn verjaardag, gaan we naar het hartje luisteren. Dat lijkt me ook zo'n mooi moment.

Groetjes,
    Wendy[/quote]

hier ook 6 januari weer naar de verloskundige....
    jij zit ook bij de verloskundigepraktijk ijselmonde?... misschien kom ik je wel tegen!...

hier gaat alles erg goed....

alleen maar moe...

ben ook wel jaloers op alle échte buikjes van jullie... bij mij is hij best aanwezig, maar stiekem denk ik dat er ook een hoop lucht in zit, want de baby ligt veel lager dan mijn buikje begint...

fijne dag allemaal... moet zo effe paar uurtjes werken...

19. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Hier ziekenboeg... Oscar (3,5jr) heeft flinke koorts, pijn in zijn keeltje en zegt de hele tijd het koud te hebben terwijl hij hitte uit STRAALT echt. Ik heb ook verhoging en voel me slecht. Manlief heeft hoofdpijn. Niet echt lekker dus...

Hebben jullie al leuke plannen voor oud en nieuw?
    Goeie tip; meng appelsap met groene spa, een heerlijke alcoholvrije champagne!

doeiii,
    Linda

20. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Ik denk dat het echt heerst, die griep.
    Ik ben helaas nog steeds ziek, 2 kerstdag leek ik me beter te voelen, maar dat was helaas schijn.
    Ik kan al 5 dagen niet eten, alleen 2 fruitjes en 1 broodje per dag. Hoop dat het geen last kan voor de baby.
    Als ik me morgen nog niet beter voel ga ik even langs dokter.

Ik ben ook jaloers op al jullie buikjes, ik ben deze week alleen maar afgevallen.

Ik vroeg me nog iets af, veel van jullie hebben al een aantal echos achter de rug. Worden die allemaal vergoed? Bij mij mag ik dus pas met 12 weken voor het eerst voor een echo en dan pas met 20 weken. Die worden alleen vergoed zeiden ze.
    Hoe zit dat dan bij jullie?

Deel Deze Pagina