hallo allemaal! hier nog een aanstaande mam van juli 2009. ben 11 juli uitgerekend.. lekker zomerkindje..allemaal zomerkindjes trouwens. hoe verloopt jullie zwangerschap tot nu toe? groetjesss
wat is het hier rustig. Iedereen met kerstvakantie? Ik moet ook eens gaan kijken voor zwangerschapskleding maar ik ben zo klein, met broeken vind ik het echt lastig.
@debby: ja die broek van de prenatal is me ook te lang, maar op schoenen valt hij eigenlijk best goed. Moet wel zeggen dat ik steeds meer vermoeid ben en echt futloos. en met die kou heb ik er ook bar weinig zin in om wat te gaan doen! we gaan niet meer schaatsen, maar naar de film bedtime stories in antwerpen, maken we er een gezellig dagje uit van!
Hoi allemaal! Tja, zwangerschapskleding is lastig! Had laast wat redelijke broeken gekocht bij de Prenetal maar die bleken bij thuiskomst weer te kort te zijn. Heb gehoord dat ze bij de H&M in Rotterdam wel een uitgebreid assortiment hebben kwa zwangerschapskleding, dus daar ga ik deze week nog maar even shoppen. Vraagje aan jullie: hebben jullie al een aardig buikje? Begint het al op te vallen? Vind het bij mij nog wel mee vallen (eigenlijk tegenvallen)... Terwijl ik toch aardig slank ben en je het dan meestal wel snel zou moeten zien. En hebben jullie het ook al tegen jullie hele omgeving verteld? Groetjes, Estha
dank je wel nicole84..lees ff tussendoor wat berichtjes en merk idd dat het een gezllig clubje, ennuh je vermoeidheid he... i know it suckssss k heb het ook heel erg gehad en daarnaast nog eens bloedarmoede maar ff volhouden hoor want het wordt minder. ik heb nu meer energie en voel me steeds beter.
hai estha.. ik draag zelf gen zwangerschapskleding.. ik koop van die alibababroeken ( zo noem ik ze) weet je wel..van die broeken met zo een lang kruis. verder veel maillots met van die lange blousen voor vrouwen overslagjurkjes enz enz alles behalve positiekleding. en ik vindt het assortiment hier in rotterdam wel meevallen..eingelijk tegenvallen. verder zien de mensen wel dat ik zwanger ben maar dat komt ook omdat ze er echt op letten..heb het al verteld dus dan gaan ze automatisch naar je buik staren.
lief dat je er naar vraagt, op papier heb ik al veel dingen rond. gastenlijst en dagindeling enz. We willen eerst het nieuws dat we een baby verwachten vertellen en dan pas dat we willen trouwen. Daarna gaan we alles pas organiseren. Ik moet even kijken of ik het allemaal op tijd kan organiseren en anders moeten we het helaas uitstellen tot na de bevalling. Niet voor te stellen, maar over 6 maanden zijn we alweer uitgerekend. Het is dus nog even afwachten.
Hoi allemaal, hoe gaat het hier? Ik lijk nu al beginnende bekkeninstabiliteit te hebben. Ik was op mn werk en kon bijna niet meer lopen van de pijn. Ik heb het gevoel alsof iemand heel hard in mn kruis heeft geschopt en alle botten daar beneden doen heel erg pijn, alsof ze helemaal beurs zijn. Wat klote zeg. Wie herkent dit en wat kan ik er aan doen? Ook viel ik bijna flauw op mijn werk, dus het was me het dagje wel weer.
Lennylenn, welkom hier. We hebben een bevalingslijst. Kijk maar onder mijn bericht. Als je je gegevens PBt, dan zet ik je er even bij. Estha, mijn buik groeit al gigantisch! En toch zit er maar 1 in . Ben er zo trots op. En het maakt helemaal niks uit of je dun of dikker bent. Mijn ene schoonzus is slank en bij haar zag je het pas laat. Ook bij mn andere schoonzus zag je het pas laat, terwijl zij veel voller is.
hey hallo, heeft iedereen een leuke kerst gehad? ik hoop het. wij zijn de eerste dag lekker thuis gebleven, en de 2e dag zijn we naar familie geweest, dat was erg gezellig maar ook erg vermoeiend. @00wendy00 bij h&m online hebben ze vaak zwangerschapskleding maar momenteel zijn ze bezig met de uitverkoop en dan is er niet zoveel, (hoe weet ik dit, nou ik ben een beetje h&m verslaafd en koop online ook vaak kleding voor mijn zoontje, ik heb een hekel aan drukke winkels en zeker als ik kleding voor mijn zoon moet halen.) ieder geval het zal niet lang duren voordat er weer leuke nieuwe zwangerschapskleding online te koop zal zijn. komt goed. even in de gaten houden. ik voel me eigen best goed, maar slaap niet echt goed, ik ben net goed ziek geweest en sinds een dag of 4 weer goed verkouden, iets waar ik niet echt opnieuw op zat te wachten. verders speelt mijn onderrug erg op, en die pijn daarvan straalt steeds uit naar mijn billen en benen, erg vervelend en pijnlijk. ik hoop dat het snel beter word. verders ben ik flink aan het neuzen voor leuke dingetjes voor in de babykamer voor op de muren. we zijn nu bezig de kamer leeg aan het maken en de rest op te ruimen zodat we er langzaam aan kunnen beginnen. ik heb trouwens een leuk buikfoto die met kerst is genomen ik zal hem zo even in mijn album zetten. nou meiden tot laterss liefs daisy
bleh sucre dat klinkt heel naar wat je hebt. Misschien ff een tijdje de ziektewet in? Sarah wat leuk dat je zo aan het plannen bent, het is allemaal zo spannend allemaal he. En zowel trouwen als je zwanger bent als trouwen als de baby er is hebben voor en nadelen. Geniet maar lekker van de voorbereidingen.
Ze moeten de nieuwe collectie nog binnen krijgene n in de winkels hangt wel veel. Ook bij wehkamp hebben ze veel keuze.
Ik keek net op de online shop van H&M en daar stond de nieuwe collectie wel al hoor niet veel maar is wel nieuw.
Meiden, IK BEN ME DOOD GESCHROKKEN! Stond ik op, voelde ik vocht langs mijn been lopen. Ik dacht dat het afscheiding of zo was maar het was bloed en veel ook. Dus ik mijn man op mijn werk gebeld en die is direct naar huis gekomen. Die vk wilde me zo laat op de avond niet meer helpen dus zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Gelukkig werden we direct geholpen. Alles bleek gelukkig goed te zijn met die kleine. Het hartje klopte en we zagen de handjes en de baby was al aardig aan het bewegen. De baarmoedermond zat potdicht dus waarschijnlijk was het een adertje die gesprongen was of iets... dat wisten ze niet. Ik heb wel 2 mooie fotos gehad, ik zal ze morgen inscannen. Ik vind het nog steeds eng, hoop dat het goed blijft gaan. Mijn man had de vk nog gebeld en kreeg bijna ruzie met haar. Die vk zei dat als het niet goed zat dat het morgen ook nog steeds niet goed was, nou mijn man werd woedend maar kon zich nog inhouden (we hebben de vk waarschijnlijk nog nodig). Als er ooit weer zo iets gebeurd gaan we weer naar het ziekenhuis. Werd echt onmiddelijk geholpen en een super aardige vrouw!
@ Debby: wat een verhaal zeg. Gelukkig is alles goed. Maar wat een rare reactie van je vk. Heeft ze je wel naar het ziekenhuis doorgestuurd of heeft ze niks gezegd?
Ze zou me de volgende dag bellen voor een echo, maar ja wij hadden geen zin om de hele nacht in onzekerheid te zitten. Mijn man heeft me een broek van hem aangetrokken (de mijne was helemaal doordrenkt met bloed) en heeft me in de auto gezet. Voor ik een kick kon geven was ik in het ziekenhuis. Vind het toch wel een heel fijn en veilig idee, dat mijn man zo goed voor me zorgt.