Juli 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Nena77, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diantje82

diantje82 Actief lid

Apr 19, 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Debby dat is even schrikken zeg. Groot gelijk dat je nu voortaan gelijk naar het ziekenhuis gaat na wat de VK gezegd heeft. Ze moet jullie geruststellen ewn dat heeft ze niet gedaan.

Pooh69 er staan weer leuke dingen bij ja. Ik had de nieuwe collectie al in de winkel gezien, Maar ik denk dat ik ook wel wat ga bestellen.

2. daisy28

daisy28 Actief lid

Sep 24, 2008
    228
    0
    0
    brabant
    ik had gisteren gekeken op h&m en toen was er nog niks gekomen, nu lees ik hier dat het weer is aan gevult, dus ik meteen naar h&m, en er staat idd erg leuke dingen op, ook weer voor jongens dus heb ik maar meteen wat kleren besteld.
    ik kom de winter en het voorjaar wel door heen met mijn dikke buik en heerlijk zittende zwangerschapskleding, want gewone kleding zitten voor geen meter meer, alles knelt.

ik ga lekker mijn bedje in duiken
    trusten allemaal.

liefs
    daisy

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Debby wat schrikken joh! Maar gelukkig kreeg je een goede echo! :D

Dadelijk de nekplooimeting...ik ben benieuwd naar ons kleintje! :D

Vandaag ook de 12 weken grens bereikt! Jippie! :D

4. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    spannend pooh, ben jij de eerste met een nekplooimeting? Ben benieuwd hoe dat gaat, de mijne is pas over 2 weken. Krijg je ook gelijk de uitslag. Volgens de vk duurt de echo voor de nekplooimeting wel een half uur!

5. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

Aug 7, 2007
    2,976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

ik heb ook al nekplooimeting gehad. Was 0,9 dus prima

ik wil ook graag bestellen bij h&m, we hebben geen in de buurt, maar belgen kunnen niet, stom he

grts

6. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @sabbe 0,9 is heel mooi, je zult wel opgelukt zijn

@h&m ik bestel het liever niet online, ik ga binnenkort wel naar de winkel. Dan ga ik wel naar Amsterdam want daar zijn meerdere grote. Ik zou het wel fijn vinden om alvast wat te hebben. Ik krijg wel al een buikje maar dat valt niet zo op omdat ik normaal ook al een buikje heb.

Ik heb net de vk gebeld. Ik ben nog steeds ongerust. Gelukkig kreeg ik een andere vk aan de lijn dan gisteravond. Ik mag vanmiddag nog een echo. Daar ben ik echt super blij mee. Hoop dat alles goed gaat!

7. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    hey debby: jeetje dat is ff schrikken zeg. Gelukkig viel je vriend gelijk in als reddende engel en vingen ze je goed op in het ziekenhuis. Die VK heeft niet echt heel prettig gereageerd, goed dat je nog een echo krijgt....

8. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,059
    0
    0
    Winkel
    @ Debby: dat is even schrikken zeg voor je. Vind het goed dat je man je reddende engel was en jullie naar het ziekenhuis gegaan zijn. De reactie van de VK is niet echt netjes vind ik, ik zou daar ook niet mee akkoord gaan maar ja je hebt ze erbij. Maar goed dat je vanmiddag nog een echo krijgt zodat je misschien toch meer zekerheid krijgt. Ik wens je echt heel veel succes en zal voor je duimen.

@ Pooh: heel veel succes met de nekplooimeting!

Ik wil jullie allemaal alvast een hele prettige jaarwisseling toewensen en dat 2009 ons jaar mag worden.

9. martine

martine Bekend lid

Nov 23, 2006
    673
    0
    0
    @debby tjee dat is schrikken, gelukkig zag alles er goed uit!

alweer 12 weken, joehoe! gister op mn werk verteld. zag er erg tegenop maar kreeg hele leuke reacties! Ook van de teamleider!
    ik werk er namelijk nog maar een half jaar..

ben weer helemaal blij!

gaan jullie een pretecho doen? ik zit te denken om met 17 weken een te doen, wat doen jullie?

10. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik waarschijnlijk met 16 weken. Ik wil graag het geslacht weten.

11. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Meiden!

Ik wil jullie alvast een hele prettige jaarwisseling wensen! Dat het maar een gezond, liefdevol en fantastisch 2009 mag worden!

Voor ons juli mama's kan het natuurlijk al niet meer stuk :D

Dikke kus

12. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

Nov 29, 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Debby-- Jeetje dat lijkt me echt schrikken! Gelukkig een goede echo gehad (dankzij je vriend, wat een schat) Ik neem aan dat je echo vanmiddag ook goed zal zijn, laat je het weten?

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Debby jeetje wat een schrik zeg, gelukkig is alles oke.

Wij doen een pretecho met 25 weken ongeveer. Dan vind ik het het mooiste.
    Bij de 1e hebben we het met 20 weken gedaan maar dat was lang niet zo mooi als daarna met 28 weken.

14. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik wil met 16 weken een 2d echo en met 26 weken een 3d echo. Er is een aanbieding hier in Purmerend voor beide echos 120 euro. Dat vind ik wel meevallen en dan heb ik allebei. Ik vind 90 euro voor 1 echo een beetje veel. Hoeveel betalen jullie?

15. deetje

deetje Bekend lid

Dec 10, 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    joh debby, wat griezelig! Superman heb je, fijn dat je vanmiddag toch nog bij de verlosk terecht mag, heb je ook even wat meer zekerheid!

Wat gaan jullie doen met oud en nieuw? Wij gaan naar vrienden maar ben bang dat de luikjes dichtvallen voor 12 uur... en dat kan natuurlijk niet!

16. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Debby wat een avontuur zeg! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!
    Ga je ook naar baby Twinkel? ben ik ook geweest toen ik zwanger was van Ewout. Erg leuk! Ik ga nu hier in de buurt, maar vind het ook erg duur, moet nog even denken of ik het deze keer weer laat doen.

Ik wil ook iedereen een super goed 2009 toe wensen, heel veel geluk en gezondheid en een super lief kindje!

17. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

Jul 11, 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    hehheh meiden, weer lekker gekletst hier!

Even jullie lekker bijpraten:
    Kerstavond met mijn ouders: super geslaagd. Meter (zus) en Peter (schoonbroer) gevraagd met vacature in Intermediair. Was echt geslaagd. Ze snapten er helemaal niets van dat ze de intermediair kregen. En hubbie had het allemaal ook anders ingekleed, zo van goh leuke vacature gezien in Eindhoven...

Kerstdag met mijn schoonouders. Zij vonden het eten heerlijk, maar ik vond van mezelf dat het niet mijn topavond was. In ieder geval als zij het maar lekker vonden hé...

Tweede kerstdag bij mij oma en opa. Daar ook het grote niuews pas verteld aan alle ooms/tantes/ nichtjes en neefjes. Heel leuke reacties gehad.

Zaterdag was ik helemaal gevloerd... Ook las van wat ik denk harde buiken zijn... Dus een paar daagjes aangelummeld. Manlief is wel met de zolder bezig geweest. Samen met de babykamer laten we daar ook al een dakkapel ein jan plaatsen. En gisteren wezen shoppen in Eindhoven. Waarom is zwangerschapskleding zo tuttig... Ik hou helemaal niet van die drukke prints en al helemaal niet van bloemetjes beweeeeeh....

Na dit ego bericht (sorry!):
    @ Miamel emn gyino: fijn nog wat van jullie te horen! Je vraagt je idd. op een gegeven moment af waar zijn de dames van het eerste uur toch? Zou er wat zijn?

@Sarah: fijn dat het bij die ene bloeding is gebleven.

@Debby: jeetje wat schrikken zeg, en wat een reactie van je vk. Ik zou me daar niet meer goed bij voelen. En superleuk hoe je mannetje voor je gezorgd heeft!

En natuurlijk weer wat mooie echo's gezien. >>> Super! Op zich is dit wel een goede maand met relatief weinig sterretjes, toch... afkloppen! Ik heb de 20 weken echo op 11/2 bij een bureau waarvan de echoscopiste ook in het diagnostisch centrum te Einhoven en Den Bosch werkt. Dit vind ik persoonlijker en toch medisch verantwoord. Je krijgt voor 75 EURO een medische 2D echo en daarna nog de 3d EN 4d echo incl. dvd en cd-rom. De tweede echo die we dan later nog gaan maken tussen 25 en 30 weken krijg je dan voor 55 euro. En die van 20 weken krijg je vergoed. Dus 1 extra echo voor 55 euro...
    Groetjes
    MLS

18. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Debby: Wat een schrik zeg! Gelukkig was de beeb nog lekker aan t bewegen. En een lieve man heb je zo te lezen! Fijn idee he.

Heb net bezoekje gebracht aan VK. Nekplooimetinguitslag was al binnen, kans van 1 op 13000 nog wat dat t een kindje met down zou kunnen zijn. Geen reden tot ongerustheid dus gelukkig. Bij mn 1e was die kans nog kleiner ook, 1 op 12000 ofzo, terwijl de nekplooi nu zelfs dikker was. Nou schijnt je bloed ook een hele belangrijke factor te zijn, dus vandaar nu weer een hogere uitslag dan toen.

Wij doen ook een pretecho bij 25 weken. Dan is de echo t mooist, kindje heeft al wat vet op zn gezichtje en anders wordt ie alweer te groot om mooi in beeld te krijgen. Vorige keer betaalden wij 100 euro in Zoetermeer bij Babyview.

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
  20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Voetjes in de lucht

Nu nog even de uitslag afwachten van de combinatietest...eigenlijk weten we dat het maar een kansberekening is, maar door de verdenking van down van sam in de eerste week is het een beetje voor onze gemoedsrust zeg maar...erg warrig verhaal zo :rolleyes: (volgens mij was de nekplooi iets van 1,4, maar weet niet zeker..

Ik ben zooooooo trots op onze tweede frummel! Zooooooooooo lief om dat gezichtje met neusje enz te zien :D

Vandaag ook 12 weken! Jippie! :D

Wij doen met 17 en 25 weken een geslachtsbepaling en pretecho 3d :D

Share This Page