Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mooi Pooh! Frummeltje 2 :)

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Super fijn dat jullie uitslag goed was! :D

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Debby; Fijn dat alles goed is met jullie kleine beeb! En je hebt zeker een lieve hubby! :) Daar moet je zuinig op zijn ;)

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor een pretecho! :) Jaja, we zijn er vroeg bij! 27 maart mogen wij ons beebje gaan bekijken, dan ben ik precies 25 weken! Leuk!

Hebben jullie trouwens enig idee wanneer ik moet bellen voor de 20-weken echo in het ziekenhuis? Of zal ik dat vrijdag aan de VK vragen?

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Vergeet de helft weer! ;)

@Robine; Fijn dat de uitslag goed is! :) Toch weer een geruststelling!

@Pooh; Mooie foto's zeg! EN fijn dat alles goed is met jullie frummeltje! Ik hoop dat de uitslag ook zo goed is :D

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gelukkig was de echo vanmiddag ook weer helemaal goed! Pffff wat een opluchting. We zagen hem/haar spartelen en de hartslag was ook weer goed. Ze begrijpen niet hoe het komt dat ik een bloeding heb gehad. Gelukkig nu geen last meer van.

Ik wil bij Marja Schouten in Purmerend de pretechos doen. Ik vind het er zo mooi uitzien op de site.

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Debby; Fijn meis! :) Wel raar dat ze niet weten waar die bloeding vandaag is gekomen, maargoed, zolang het maar goed gaat met je beebje! :)

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Debby, schrikken hoor, goed dat jullie naar het ziekenhuis zijn gegaan, dat mannetje goed voor je gezorgd heeft en de echo in orde is!
    @Pooh, mooie echo!

Vorige zwangerschap hebben we met 32 weken ofzo een 3-d echo laten maken, was erg leuk! Het kostte geloof ik 100 Euro bij Echobureau Utrecht.
    Straks met 20 weken nog een echo, met 28 weken en daarna krijg ik er nog eentje, omdat ze de placenta na moeten kijken, aangezien die vorige keer verkalkt bleek.

Vandaag ook een echo gehad, de tweede. Zag er allemaal goed uit, kindje bewoog lekker. Hij lag steeds leuk in beeld aan de voorkant, zwaaide met zijn handje etc. Krijg ik daarna alleen maar foto's van de zijkant, de rug en het hoofd. Gelukkig zet ze de echo's altijd op dvd, dus kunnen we hem thuis nog vaak genoeg zien wiebelen.

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jo en Debby, wat fijn dat jullie echo's weer goed waren. En t blijft heerlijk om die frummels te zien bewegen he!

Linda: Jij schiet ook al aardig op, volgens mij zijn de meesten nu wel boven de 10 weken op dit forum of niet!? Voel je je goed?

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Robine; Ik voel me eigenlijk super! Weinig klachten! Ben wel heel moe, maar gelukkig is slapen mijn grootste hobby ;) Hoe voel jij je?

10. Dovaca

Dovaca Lid

10 okt 2008
    86
    0
    0
    hallo dames,

Ik heb even een vraagje aan jullie. Ik ben de afgelopen weken behoorlijk misselijk geweest. Nu voor het eerst is dit al 3 dagen veel minder. Ik zit pas in mijn 11e week.. De verloskundige zei al eerder dat de misselijkheid een goed teken is: alles gaat dan goed met de kleine.

Je snapt het wel: het spookt nu weer door mijn hoofd of het dan wel goed gaat met de kleine. Hebben sommigen van jullie dit ook? Is dit normaal?

Groetjes,
    Dovaca

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Dovaca: Ergens in de 2e of 3e maand houdt t misselijk zijn op als je geluk hebt. Geen zorgen om maken. t Feit dat je misselijkheid ophoudt hoeft niet te betekenen dat t niet goed gaat met je kindje. Gewoon genieten van t zwanger zijn! Ik was trouwens ook ineens niet meer ziek in week 11, tot die tijd wel dagelijks. Kan nu weer bergen eten........hahaha.

Linda: Wat fijn dat je je goed voelt. Je hebt al een mooi buikje in je album staan. Zijn jullie lang bezig geweest om zwanger te raken? Aangezien er staat, Clomid 2e ronde....
    Ik voel me ook prima, slapen is ook mijn grote hobby, al ben ik helemaal niet zo moe. En met een kleine van 2 valt slapen ook vaak niet te combineren. Geniet er nog maar van nu t nog kan! Lekker slapen, zoveel je wilt en kan. Is gezond.

12. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Hihi dat had ik ook, meteen ongerust... Geniet ervan, voor je het weet ben je toch weer misselijk of krijg je een ander kwaaltje! Geen zorgen!

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi meiden!

Debby, gelukkig is alles goed met de kleine en heeft je ventje zo snel actie ondernomen! Hopelijk komt het bloeden niet meer terug!

Linda, prachtig buikje!

Dovaca, het is normaal hoor, dat je misselijkheid afneemt. Geniet er maar lekker van!

Meiden met goede echo's, super zeg! En wat zie je al veel he.

Ik voel me vandaag weer wat beter, bijna geen pijn meer. Morgenavond helaas werken.

14. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Vandaag alweer 14 weken!
    Vind dat de tijd wel snel gaat.
    Ik heb af en toe last van nachtmerries,
    ook dat het niet goed gaat met de kleine.
    Dan luister ik weer ff met de angelsound,
    en hoor ik het hartje en denk ik pff alles doet het nog....niks aan de hand.

@ Debby was de echo nu ook goed?
    Dat was wel ff schrikken hoor!

@ Sucre troost je... ik moet morgen en overmorgen ook werken...erg he!

@ alle die een mooie echo hebben gehad,
    Gefeliciteerd....er zaten een aantal mooie tussen.
    Ben ook wel benieuwd hoe de kleine er nu uit zal zien, Maar de volgende echo is pas eind februari.

@ iedereen, Alvast een hele goeie jaarwisseling!
    Dat 2009 maar ons jaar mag worden!

Xx Ani

15. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Debby gelukkig dat alles goed was met jullie baby.

Sucre nu dus geen last meer van je onderrug. Bij mij schoot het met werken er weer in.

Wat de plannen zijn met oud en nieuw. Ik moet beide dagen werken van 7u t/m 15.30

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik heb bijna geen last van misselijkheid en alles gaat ook goed met mijn baby. Misselijkheid is dus niet echt een goede indicatie...
    Ik zal blij zijn als ik die 12 weken voorbij zijn. Al zegt dat de vk dat de 12 weken grens kul is en dat dat van vroeger was toen ze nog geen echos deden. De kans op een miskraam met 12 weken is even klein als wanneer je het hartje hebt zien kloppen namelijk 2%. Maar ja toch het gevoel he... Gelukkig zei mijn verloskundige dat ze zeker wist dat alles goed ging komen met mijn baby. Maar goed dat zal ze wel tegen iedereen zeggen hihi.

17. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Debby: fijn dat alles goed is, gelukkig maar!

Mooie foto`s weer gezien :D

18. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Hallo allemaal,

Ben er ook weer even heb het druk gehad de afgelopen dagen en ben dan s'avonds behoorlijk moe, zal vanavond maar vroeg op bed.
    Vandaag een mooie positiejas in de opruiming gekocht, 50% korting dus dat is mooi meegenomen!
    Zal straks even alles bijlezen van gisteren en vandaag.

19. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hey meiden !

(sorrie even ego...)

Heb net voor het eerst het hartslagje van de kleine beeb gehoord !

Ik zat met 10 weken ook al te k*tten met m,n angelsound maar kon echt helemaal NIETS horen !
    Niet eens m,n eigen hartslag!
    Zat gister eens op de website te kijken (want ik was al in staat om een betere te kopen hihi dacht die is kapot) las ik dat je gel moest gebruiken !
    Had ik natuurlijk helemaal niet aan gedacht ! (domme ik hehe)

Zat net te zoeken en te zoeken ......
    Hoorde m,n eigen hartslag heel goed die was hard en traag.
    Na langer zoeken hoorde ik opeens een soort klopjes achter elkaar!
    Net een treintje! Was wel een beetje zacht maar duidelijk hoorbaar!

Ooooh ben echt door het dolle heen !
    Zo blij !
    Het mooiste geluid dat ik ooit gehoord heb !

Liefs !

20. black daliya

black daliya Actief lid

15 mei 2008
    103
    0
    0
    huismoeder
    almelo
    hallo,

ik ben de laaste dagen erg druk geweest nu nog voorbereidingen voor morgen
    wil iedereen alvast een voorspoedige en een gezond 2009 wensen