Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Goedemorgen meiden!
    vanavond is het zover, dan gaan we met zijn allen met een baby in onze buik het nieuwe jaar in! Eeen heel belangrijk jaar, die we ook nooit meer vergeten! Dit jaar, waarschijnlijk rond juli, zullen wij allemaal, als alles goed gaat, een kindje op deze wereld zetten.
    Ik wens jullie allemaal een super goede jaarwisseling en een nog veel beter nieuw jaar. Ook wens ik jullie in het nieuwe jaar een goede zwangerschap en een heel gezond kindje toe!

Geniet ervan dames en sta er om 12 uur even bij stil wat 2009 ons allemaal te wachten staat.

2. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Happy newyear :D , dat wij juli mama allemaal een voorspoedige zwangerschap hebben en een gezond nieuw wereldburgertje :baby: in juli in onze armen mogen houden :thumup:

@kelly, ik heb mij net aangemeld voor je hyves :D

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo allemaal!

Wordt er bij jullie ook al zo veel geknald? Vinden de vogeltjes echt niet leuk.

Ik geniet nog even van mijn vrije ochtend. Om 1530 uur werken tot ? Hangt er een beetje van af hoe laat de nachtdienst komt werken. Hopelijk ben ik voor 0.00 uur thuis, zodat ik met mijn mannetje kan proosten op een geweldig en spannend 2009.

4. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Gelukkig nieuwjaar alvast!

5. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

zit nu op mijn werk en hier valt het allemaal wel mee, maar thuis wordt er al een aantal dagen volop geknald.
    @ sucre: heb je een voliere met vogels? bij ons hebben ze er volgens mij niet zo'n last van, maar staan ook helemaal achter in de tuin en het geknal is meer voor.

Gister de Angelsound omgeruild voor een nieuwe, hij stopte er steeds mee. Nu we de nieuwe hebben weten we ook meteen dat de eerste van het begin af aan niet goed is geweest, deze is zoveel duidelijker! Echt super om dat hartje te horen!

Vandaag nog tot 15u werken (kantoor gaat lekker eerder dicht) en dan maandag pas weer!

Vanavond lekker gourmetten bij vrienden van ons en spelletje kolonisten en kaarten waarschijnlijk. Blijven daar slapen (kan ik mooi eerder bed in als ik moe wordt en mijn vriend nog even lekker doorborrelen). wat doen jullie allemaal?

In ieder geval heel veel plezier allemaal en 2009 wordt ons jaar!

Liefs Kaatje

6. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He dames, alles goed hier? Heel af en toe kom ik nog even spieken en mee lezen, maar posten dus niet echt. Zie wel allemaal mooie echo's voorbij komen en spannende dagen ivm nekplooi metingen! Fijn om te lezen dat alles goed met jullie gaat! Met mij gaat ook alles goed. Groei lekker door en inmiddels al niet meer zo veel klachten!

7. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Wauw, it was my lucky day! Vandaag naar de VK geweest, maar aangezien ik al een echo had gehad met 9 weken dacht dat ik nu geen 1 meer zou krijgen maar............mijn kids waren mee en de VK zei: nou kom maar ga we even naar mama baby kijken en ze waren helemaal onder de indruk zo lief wordt het voor hun nu ook wat echter.
    Met de kleine was alles in orde en al een echte druktemaker.

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Hierbij wil ik iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling wensen.
    2009 wordt ons jaar!

Wij zaten ons van de week te bedenken dat dit ons laatste oud&nieuw wordt met zijn tweetjes......gek idee eigenlijk.

Groetjes,
    Wendy

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo vrouwtjes!

Ook ik wil jullie alvast een fantastisch nieuw jaar wensen. heel veel plezier vandaag met wat je ook van plan bent te doen.

hihihiih ja apart zeg..dit is idd onze laatse nieuw jaar met zn tweetjes

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dat is inderdaad een gek idee. Volgend jaar zijn we met zijn drietjes! Wat super! :D

11. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

:D :D :D baas komt net even snel binnenlopen en mag kantoor om 14u dichtgooien, lekker nog een uurtje eerder naar huis :D :D :D

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Fijne jaarwisseling allemaal!

Ik ga werken. :(

13. Ook ik wil jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen!

14. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Fijne jaarwisseling!
    Op een prachtig en wonderbaarlijk 2009!

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant

16. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen

Als ik van het weekend weer thuis ben zal ik even bijlezen en reageren!

17. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    hoi allemaal

even een berichtje omdat ik eigenlijk stiekem even mijn eigen banner wil zien!hihi al weer 14 weken!

mijn vriend en ik zijn zondag avond voor het eerst oom en tante geworden van een heel mooi neefje zo lief. kon gewoon niet van hem afblijven!

ik heb trouwens deze week en ook al vorige week heel even de kleine in mijn buik gevoelt! zo apart en ook al zo snel!ik las hier al wel eerder dat er al dames waren die dat ook hadden maar die hebben al een kindje gehad! vind het wel erg bijzonder..zijn er verder al andere geweest die het gevoelt hebben!?

voor de rest wil ik iedereen fijne avond wensen en op een knallend 2009 vol met allemaal kleine juli babytjes!

18. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Prettige jaarwisseling allemaal!
    2009 wordt ons jaar! Hopelijk brengt het ons allemaal een gezonde baby('s)! :D

19. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Allemaal een hele fijne jaarwisseling en een gezond 2009!

20. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    2009 zullen we nooit vergeten...

dan zijn onze kleine op de aarde gekomen!

fijne jaarwisseling allemaal...

Gr

Deel Deze Pagina