Ja tinkerbell: Compliment aan jou voor t bijhouden van de lijst! Overzichtelijk en netjes! heb je geen baan dat je daar zo de tijd voor hebt hahaha
dommel hier nog een met last van haar darmen en zelfs al aambeien(schaam schaam) balen hoor dus ik maar vezels eten .. ons frumpie welkom hier en veel kletsplezier enne dames waar kan ik me inschrijven voor de eerste 3 maanden verlof ha ha heey luuk welkom hier ook voor jou! shanna meid lees nu je verhaal jeetje kut zeg weet je een moeder voeld zoiets aan haar lijf als het niet klopt raar he ik weet er alles van wens je heel veel sterkte toe meid en jeetje wil je wel een dikke knuffel geven tinkerbell ziekenhuis en tittie voeding
ach meid, wat vreselijk voor je... denk aan je! hoop dat je vriend je een beetje kan troosten... dikke knuffel
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli : * Mona Lisa Smile, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Deetje, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, TH, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Amsy, 33 jaar, 2e kindje * Onsfrumpje, 29 jaar, 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV * lammetje, 28 jaar, 3e kindje, ZH, BV * Lionette, 29 jaar, 1e kindje, TH, BV * Lammetje, 28 jaar, 3e kindje, ZH, BV 4 juli: 5 juli: * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV 6 juli * Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV 7 juli: * Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, TH,FV * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV 8 juli 9 juli * Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, TH, BV 10 juli 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Afkortingen: TH = Thuis ZH = Ziekenhuis BV = Borstvoeding FV = Flesvoeding Er zijn op dit moment 16 juli mama's Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne, Mik Afspraken: 5 nov: Shanna23, 1e echo 5 nov: Lammetje, 1e echo 10 nov: Shanna23, intake vk 13 nov: Nynke31, 1e echo 17 nov: Kaatje80, 1e echo 18 nov: Deetje, 1e echo 18 nov: Mona Lisa Smile, 2e echo 19 nov: Dommel, 1e echo 25 nov: Jo79, 1e echo 26 nov: Tinkerbell21, 1e echo 26 nov: Amsy, intake vk 27 nov: Robin77, 1e echo 1 dec: Robine, intake vk 1 dec: Mama van Tessa, 1e echo 2 dec: Robin77, intake vk 3 dec: Amsy, 1e echo 4 dec: Kaatje80, intake vk 8 dec: Robine, 1e echo 22 dec: Robine, nekplooimeting (2e echo)
Zoo... Ik heb wel een baan haha.. maar vind het leuk om alles bij te houden! En lammetje, je bent bijgewerkt Hier trouwens ook darmproblemen, groene ontlasting (volgens arts niet erg) en aambeien... Verder beginnen sinds vandaag mijn boobs echt pijn te doen! Hoop dat ze snel gaan groeien haha.. Voel ik me vast wat meer zwanger. Mijn opa en oma zijn zoooo trots dat ze overgroot ouders worden! Zoo leuk! Ook mijn moeder vond het geweldig dat ze babykleertjes kon kopen voor een kleinkind En morgen ga ik het denk ik tegen mijn werkgever zeggen. Wordt spannend want ik heb een uitzendbaan... Vandaag ook niet zo misselijk, sinds ik fruit eet tussen de maaltijden voel ik me beter en fitter. Tenminste hoe fit je je dan kan voelen haha. Wel gewoon erg moe natuurlijk, en alweer zooooo koud! Ben blij dat ik het ze kan vertellen want anders gaan ze mij gek vinden als ik mijn jas aan doe terwijl hun het warm hebben.
Voel me ook een beetje aangesproken aangezien ik de lijst hebt gemaakt Bedankt Maar inderdaad super dat je de lijst zo up to date wil houden tinkerbell!
Raar is dat he dat veel van ons het ineens zo koud hebben he. Ik zit nu met een dikke trui onder mijn plaid op de bank en heb het nog koud. brr
Is er hier iemand met een uitzendcontract of een tijdelijk contract wat afloopt tijdens de zwangerschap? Zo ja, wanneer zeggen jullie het?
Nee, werk wel sinds dit jaar op een andere school maar heb toevallig laatst in mn functioneringsgesprek aangegeven dat we bezig zijn met een 2e. Mijn baas vond het heel eerlijk van me om al aan te geven en zag het gelukkig ook als geen enkel probleem. Ik heb nu nog een contract voor bepaalde tijd(1 jaar dus), maar ik verwacht geen moeilijkheden mbt een vaste aanstelling in augustus 2009 vanwege de zwangerschap. Sterker nog, gelukkig zijn er nog genoeg andere scholen om op te werken........dus ocht t wel een probleem worden hebben we zo wat anders. Wat doe je voor werk Tinkerbell? En heb je nog helemaal niks laten vallen over een mogelijke zwsh?
@Tinkerbell: zie dat je mijn VK afspraken wel in de lijst hebt gezet, maar de rest nog niet, zou je dit nog willen toevoegen: 4 juli, 1e kindje, 28jr, ZH, BV. thx @onsfrumpie & Luc: welkom! @shanna: NEE! Wat k*t, sterkte meis, heb er even geen woorden voor. Hier gelukkig na vanmiddag geen bruinverlies meer geconstateerd! Ben wel beetje gerust gesteld daardoor (en door jullie opbeurende woorden natuurlijk!). Verder vandaag wat minder moe, maar nog wel heel erg koud, brrr, ga zo weer achter de pc vandaan en opwarmen bij de open haard in de woonkamer, kom ik straks nog even hier lezen.
Nee, ik heb een vaste baan. Maar ik geloof dat je het sowieso tot 12 weken het niet verplicht bent om je werkgever in te lichten. Tenminste dat heb ik gehoord.
Ze hebben er zelfs een hele mooie naam voor hoorde ik vandaag. Een bartholinische cyste, Ja ja. is een mond vol Heb vandaag een afspraak gemaakt bij de gyn. Moet volgende week heen en dan hoor ik of en wanneer ik er aan geholpen ga worden ivm zwangerschap, narcose ect. Maar hij moet er hoe dan ook voor de bevalling weg zijn. Heb er nog steeds mega veel last van, maar goed het is niet anders, we gaan gewoon vrolijk door