Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kelly: heb je inmiddels alweer een poging gedaan om t hartje te horen? Ik zou ook de VK ff bellen hoor. Bellen hoeven ze de deur niet voor uit en kunnen ze gewoon beantwoorden. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid! Sterkte!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sucre waarom neem je met tegenzin een paracetamol? Tegen mij zeiden ze dat dat geen kwaad kon...

3. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ja ik heb net weer geprobeerd maar weer niets gevonden.
    Ik zit zo in een twee strijd wel niet wel niet wel niet.
    Want met de zwangerschap van Bjorn was ik al zo`'n paniek moeder die voor elke week wel iets anders stoms had.
    Ik wil niet dat ze gaan denken ach daar is ze weer.
    ik wilde me deze zwangerschap niet druk gaan maken zodat ik niet elke ker de vlos zou bellen.

Maar ik weet het gewoon echt niet meer, mijn man zegt dat als het beebje dood is is er toch niets meer aan te doen.
    En als die leeft is het toch prima. We zien het de 8e wel. En ik zit de minuten voorbij zit te kijken en de waterlanders stromen natuurlijk rijkelijk.
    Gelukkig ziet en hoort manlief niks als hij achter zijn computer zit (ik zit met laptopie op mijn schoot voor de tv)
    Hij heeft zich er een beetje voor afgesloten nadat we een aantal mks hebben gehad.
    Maar ik word gek hier.
    Ik ga dadelijk mama eens bellen wat zij ervan vind.

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kelly Wat een rot situatie zeg! Zou t blijven proberen.........om iets te vinden en zelf ook gek worden hoor. Bel nou maar ff de vk. Mss kan die ff luisteren en wel t hartje vinden!?

5. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Hoi Kelly,

Ik heb je verhaal gelezen en ik zou als ik jouw was zeker de vk bellen.
    Veel sterkte meid!

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kelly ik zei het daarstraks ook al, maar nu nog een keer, bellen meid, beter een keer te veel dan een keer te weinig bellen.

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve kelly, wat een zorgen zeg.

Ik zou als eerste een apotheek bellen. Zij horen te weten of het kwaad kan dit medicijn. Ten tweede zou ik de verloskundige bellen en vragen om een spoedecho. Zij zal je geen sluitend antwoord kunnen geven over de medicijnen, omdat zij daar te weinig mee te maken krijgt.

Mocht de vk niet kunnen, zou ik toch meteen het ziekenhuis bellen, afdeling gynaecologie of verloskunde en de situatie uitleggen. Ik neem aan dat ze je daar nog kennen van de vorige keer. Als jij de situatie uitlegt zullen de je echt wel laten komen voor een echo, helemaal omdat je het hartje niet kan horen en anders alttijd wel.

Ik wil je niet bang maken, maar beter te vaak gebeld, dan te weinig.

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik slik het liefst helemaal niks, helemaal nu ik zwanger ben. Ondanks dat ze zeggen dat het geen kwaad kan. Het is meer het idee...

9. Niet meer actief

Kelly gewoon bellen hoor..
    Liever 10 keer te vaak bellen dan 1 keer te weinig!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Kelly bel svp nu de vk! Wat kan jou het nou intresseren wat ze daar denken, niks van aantrekken! Het gaat toch om jouw gevoel en die verloskundige is je toch zo weer vergeten. Het is toch te gek dat jij in angst zit omdat je bang bent dat ze je een angstmoeder vinden... ga bellen!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sucre ik begrijp je gevoel qua medicijnen. Maar met de migraine aanvallen die ik de laatste tijd heb ben ik blij dat er zoiets als paracetamol bestaat. Ik mag mijn normale migraine tabletten al niet (ze weten de gevolgen niet en dan slik ik het liever niet) en alles wat ook maar een pietsie werkt is dan welkom.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik hoop dat Kelly inmiddels geholpen wordt en dus gebeld heeft. Mn duimen draaien voor je meid!

Sucre: Ik heb t zelfde als jij hoor. Paracetamol kan geen kwaad zeggen ze, maar inderdaad meer t idee dat je t zo lang mogelijk zonder probeert en dan eventueel alsnog neemt. Ik ben ook anti medicijnen en alcohol tijdens de zwangerschap, tenzij medicijnen echt niet anders kunnen natuurlijk. Voelde me eergisteren al schuldig over een glaasje shandy( als alternatief voor champagne) van 0,5 % alcohol

13. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    manlief is aan het bellen maar lijkt er niet op dat ze zin heeft om ernaar te komen kijken ....maar manlief laat zich nog niet wegsturen

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Kelly als de vlos je niet wil helpen naar de eerste hulp gaan... toen ik laatst die bloeding had was ik zooooo blij dat ik toch een goede echo had. Ik had echt niet een hele nacht kunnen wachten op de uitslag. Geef je man een (figuurlijke) schop onder zijn kont en zeg dat hij je hiermee moet helpen... het gaat toch om jullie kindje van jullie samen en als jij je druk maakt is het niet goed voor jullie kindje!

15. Niet meer actief

goed zo... laat die man van jou maar lekker volhouden!

16. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    kelly, gewoon bellen...

helemaal als het het hartje normaal makkelijk kan vinden met de angelsound...

als ik zo je verhaal lees is er genoeg reden om te bellen dus zullen ze je ook niet gek vinden...

echt... de 8e duurt anders nog heel lang als je in spanning moet zitten...

heel veel sterkte...

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    grrrr ik wordt gewoon woest als ik eraan denk hoe die vk je gewoon laat zitten met je angst...... echt meid laat je niet wegsturen!

18. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    haar eerste reactie nadat mijn man zei u spreekt met danny kars ik bel voor mijn vrouw ....ja die met die nierkolieken ja dat verhaal ja en de toon van mijn man was toen opeens al niet vriendelijk meer

Dus haar reactie kan ik wel raden

danny is nog steeds aan het bellen met haar

19. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    ik moet me gaan omkleden van manlief dus we zullen wel gaan

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ok meid heeeeeeeeeeeeeeel veel succes. Ik duim voor je. Laat je ons alsjeblieft snel weten hoe het gaat. En als die vk zo blijft doen gewoon een andere vk nemen!

Deel Deze Pagina