inderdaad! Je moet echt vanavond nog zekerheid hebben hoor! Dit hou je anders zelf niet vol. Hopelijk krijg je vanavond nog een echo of in ieder geval het hartje te horen. Succes! Laat je het snel weten?
Hee Kelly, heel veel sterkte he! Hopelijk wordt je goed gerust gesteld en is alles goed met de kleine. Het lijkt me een erg rottige situatie.
we zijn terug en alles was prima, ze kon het toch wel heel goed begrijpen dat ik na 6 x proberen en niets horen ongerust begon te worden. Meteen toen ze de echokop erop zetten zag je al dat de beeb heel erg veel deed bewegen ...dus het hartje zal het dan ook wel doen. De vlos zei dat dat veel bewegen ook een goede reden kan zijn dat ik het niet hoorde. Nu na de echo weet ik dus wel weer heel erg zeker dat ik het beebje voel.Ik dacht dat het mijn darmen waren.
ik voel me nu echt wee helemaal een dwaas...paniek maken voor helemaal niets. Voel me schuldig dat ik haar naar de praktijk heb laten komen. Haar hubbie stond in de auto buiten te wachten alleen maar voor mijn paniek gedoe. Is dat stom dat ik me daar nu weer druk om maak of zijn dat hormonen?
Gelukkig meid! Nee je moet je helemaal niet druk maken, het is juist goed dat je het gedaan hebt! Nu weet je het zeker dat je beebje het harstikke goed doet! Ga ervan genieten, nu kan je vannacht tenminste lekker slapen.
Kelly, wat een geruststelling zeg. Jouw beebje is alive and kicking! Ga je nu alsjeblieft niet schuldig voelen. Jij had geen dagen in onzekerheid kunnen blijven zitten. Dan zou je alleen maar heeeeeeeeel veel stress ervaren, wat absoluut niet goed is voor de kleine. Nu kan je weer gerust ademen en genieten. En voor een volgende keer, vraag de apotheker om raad bij medicijnen. Weltrusten voor straks!
pfoe gelukkig. En maak je niet druk. Ik weet zeker dat ze een spoed iets bij je verzekering declareert dus ze wordt er dik voor betaald. Het is haar werk en ik moet af en toe ook iets doen voor mijn werk wat ik minder leuk vind. Je hebt nu gelukkig rust en kan lekker slapen in plaats van 6 dagen in onzekerheid zitten. Dat is meer waard dan die paar minuten die zij kwijt is. Jij betaald haar hypotheek hoor!
Gelukkig is alles goed kelly ! Alive and kickinggggg ! tralalala Ik heb ook weleens met de angelsound dat ik het hartje heb en dan beweegt ''ie'' ! Hoor ik een hoop geplop en rare geluidjes (geen hartslag meer) en na een tijdje is ''ie'' uit gebeest ! Mama pesten heet het geloof ik (NEW) En als VK weetje dat je kunt worden opgeroepen voor noodgevallen ! Niet schuldig voelen hoor ! Laat ze in de SH*T zakken Ze zijn er om jou gerust te stellen en om je goed te begeleiden in je zwangerschap! Liefs en trusten alvast ! (oja engelsound is toch niet schadelijk ? want ik ben denk ik verslaafd! 2xp/d 10min? )
Ja dames jullie hebben helemaal gelijk en eigenlijk weet dat ook wel maar toch .... @sucre mijn vlos gaat morgen bellen met de gyn over het medicijn gebruik en gaat het helemaal voor me uitzoeken wat wel en niet mag/kan.
pfffff, ik kan jullie momenteel niet bijlezen hoor, sorry. Vandaar even een ego berichtje. Vandaag ga ik de 7e dag in met griep. Vreselijke koortsaanvallen, heet / koud en ijlen. Ben maar even achter de laptop gekropen omdat ik bleef ijlen dat mijn zoontje niet meer ademde, terwijl ik hem kon horen kuchen (ook ziek). Echt vreselijk. Heb me volgens mij nog niet eerder zo verschikkelijk slecht gevoeld. Volgens de VK (manlief heeft gebeld) kan het geen kwaad voor de beeb zolang ik vreselijk goed blijf drinken. Neem af en toe een paracetamolletje als mijn lijf werkelijk zo zeer doet dat ik ga liggen huilen. Net om 5.00 uur maar weer 1 genomen. Heb ook vreselijke migraine en oorpijn......... Verder maar uitzieken. Maar jeetje, wat voel ik me slecht! En schuldig. Manlief blijft nu al een weekje thuis van werk om voor de kleine en mij te zorgen. Ik kan niks. En hij werkt voor zichzelf dus elke dag net gewerkt is elke dag niet betaald........
wbpepe-- Die griep die jij hebt had ik vorige week, precies dezelfde symptonen en dat duurde ook zo lang. Ik heb 9 dagen koorts gehad nu gelukkig alleen nog verkouwen en een vreselijke hoest die van die hoestbuien veroorzaakt, soms zelfs zo erg dat ik doorhoest tot ik moet spugen. Kelly-- Ben echt heel blij voor je! gelukkig dat alles goed is! Maak je niet druk over je vk, het is haar werk en spoeddiensten horen daar bij en dat weet ze.
goeiemorgen, @kelly, meid wat fijn dat alles goed is Even een vraagje : Ik ben namelijk in aanraking gekomen met een meisjes(stiefdochter) en die moeder zegt dat ze de zesde ziekte heeft. Nu heb ik al heel wat gegoogled maar de ene site zegt wel besmettelijk voor zwangere vrouwen en de andere weer niet : Heeft iemand ervaring hiermee :
wat ik vind op google is dat de 5e wel gevaarlijk is voor zwangere vrouwen en de zesde niet. Ik kan ook nergens vinden dat het wel een risico zou kunnen zijn. Hoop dat je gerustgesteld bent!
De 6e ziekte is niet gevaarlijk voor zwangere vrouwen. Heb het even in mijn medische boeken opgezocht.
Thanx voor jullie snelle antwoorden. Was niet heel erg ongerust aangezien mijn man ze ex wel vaker rare dingen zegt, maar dat ze nu net weet dat ik zwanger ben vond ik het weer een raar verhaal. Maar ben nu weer helemaal gerust, heerlijk zo'n forum Bedankt meiden