Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    lou lou-- je antwoord vna de vk is ook binnen, Niet gevaarlijk voor de baby is het antwoord. Als je het zelf niet hebt gehad als kind kun je zelf wel ziek worden maar dat heeft geen effect op je zwangerschap! Hopelijk heb je het al gehad dus, anders zitten er een paar dagen koorts aan te komen. SUcces!

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Fijn he, zo'n forum! ;)

3. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @kelly: gelukkig dat alles goed zit meis! ik had ook meteen gebeld (ben ook zo'n paniekmiep) en voel me daarna ook meteen schuldig... maar dat moeten we dus niet doen! we zijn wel verantwoordelijk voor wat er in onze buiken zit en niemand anders kan dat gevoel van ons overnemen. En die VK wordt ervoor betaald dus die doet gewoon haar werk!

naast mijn baan van 4 dagen, studeer ik nog op donderdagavond en nu moet ik vandaag echt mijn "huiswerk" gaan maken, vreselijk zit er echt tegenaan te hikken heb totaal geen zin.... blegh

4. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Mogge iedereen!
    @ Kelly: fijn meid dat alles goed is! Volgende keer niet zo lang twijfelen om te bellen hoor, dat is hun werk!

@ sucre (geloof ik): is die doos van babydump de moeite waard?

@ nicole- ik moet ook aan het huiswerk nu... als ik eenmaal bezig ben vind ik het wel best, succes!

@ alle zieken: beterschap, en je kunt volgens mij beter een dag even goed paracetamol slikken dan te vergaan van de pijn en pas als je het niet meer uithoudt, dan helpt het ook niet zo goed? Ik heb altijd geleerd dat je pijnstillers goed moet doseren: eerst 2 tabletjes, en dan steeds 8 u later nog een. Maar ik begrijp ook heel goed dat je geen medicijnen wil nemen.. Beterschap!

Nou, ik ga aan 't huiswerk..... tot later!

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Deetje, het was niet zo'n grote doos als die van de prenatal, maar er zaten wel een paar handige dingen in, die ook echt wel gebruikt zullen worden. Maar ja, om alleen voor die doos naar een babydump te rijden...

6. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Prenatal is toch de Blije Doos? Heb jij die al? Ik had dat via internet aangevraagd maar nog niets gehoord...
    Ik kom eens per week praktisch langs de babydump dus dan kan het wel..

Oh ja, huiswerk..

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kelly fijn dat alles oke was!

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Nee gelukkig niet besmettelijk! Sam had vorige week de zesde ziekte en ik las ook dat de vijfde ziekte scadelijk kan zijn voor zwangeren. Heb toen meteen de huisarts opgebeld en die vertelde me dat de zesde totaal onschadelijk is voor zwangeren!
    ;)

@ Kelly gelukkig is alles goed!

Vanmorgen op kraambezoek geweest bij mijn vriendin die de 31e bevallen is...zooooooooooooooooooo lief en klein weer! Smelt! :D

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hey pooh hoe gaat het met je en met spirit?

even nieuwsgierig ;)

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Lief dat je dat vraagt!

Hier alles goed! Veel minder last als bij sam.
    En bij jou alles goed?

Liefs Pooh

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

jah hier gaat het super kan niet w88 op een posi test :)

12. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Joepie 26 januari weten wij hopenlijk wat er voor een soort wondertje in mijn buikje groeit.
    Dan hebben we de pretecho met geslachtsbepaling.
    Ik kan bijna niet wachten ik ben de dagen al aan het aftellen.

13. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    hier nog eentje met hele erge griep!ben echt nooit ziek en kan me ook niet herrinneren wanneer ik voor het laats zo ziek ben geweest!

heb gister op aan dringen van mijn vriend toch maar even de verlos gebeld en zij zei ook dat het niet kwaad kan voor de kleine en ze raade het zelfs aan om paracetamol te nemen!heb alleen zo een keelpijn en baal zo daar je daar eigenlijk helemaal niks voor in kan nemen behalve de gewone standaard keelsnoepjes!maar ja......

oja ik ga maar eens lid worden van de julimama hyves! volgens mij staat hij onder kelly haar berichten!

14. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Waar heb je de echo? Wij gaan 30 januari naar posterholt voor de geslachtsbepaling. Wilden eerst naar echocentrum het lichtpunt in nuth, maar ze doen daar zo vroeg geen geslachtsbepaling.
    Waar laat je de 20 weken echo maken? Ik weet het nog niet. Zijn de vorige keer bij de valkenhorst kliniek in valkenburg geweest. Ben nog aan het twijfelen.

15. Niet meer actief

Geweldig he...
    Die van mij komt ook heeeel dichtbij.. Nog maar 12 dagen!

16. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hoi allemaal,

als eerste wil ik iedereen een heel erg gelukkig nieuw jaar wensen.
    maar ik denk dat dat voor ons alle wel gaat lukken dit jaar. :)

zo ik ga eerst eens lekker alles door lezen.
    heb net een uurtje geslapen dus kan er wel even tegenaan.

liefs gyino

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen! :D

18. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Hey meiden!

Ik ben nog lang niet zover dat ik moet gaan bevallen, maar ben er al wel wat mee bezig. Ik wil graag een aantal cursussen en lessen nemen voor ik moet bevallen.
    Op dit moment denk ik erg aan een hypno cursus en zwangerschapszwemmen.

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie gaan doen en misschien dat er vrouwen zijn die al ervaring hebben met bepaalde cursussen en hoe deze hebben geholpen tijdens de bevalling.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

19. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Kelly, ik ben de hele dag weggeweest maar net bij thuiskomst meteen de laptop aangezet. Wat een geruststelling zeg! M.b.t. de vk voel je er niet schuldig over... dan had ze maar een ander beroep moeten kiezen. ;)
    Nu lekker genieten! :)

Ik mag a.s. woensdag voor een tweede echo... Ik ben zo benieuwd! Ook moet ik dezelfde dag naar naar mijn houding en bekken kijken.. Ik ben benieuwd.. Afwachten maar!

20. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Voor iedereen een heel erg gelukkig nieuwjaar en dat we in juli allemaal een gezond en prachtig wondertje in onze armen mogen sluiten!

Kelly fijn dat alles goed was met je babytje! Als ik iets niet vertrouw bel ik ook gewoon hoor het is tenslotte hun werk en daar worden ze ook voor betaald.

Wbepe wat een ellende zeg dat je zolang deze heftige griep hebt ik hoop dat jullie snel opknappen, beterschap!

Flex hier gaat alles goed hoor, alleen soms een beetje misselijk en erg moe maar dat hoort erbij, heb het erg graag voor over!
    ik hoop voor jou dat je snel een positieve test in handen hebt!

Deel Deze Pagina