Kaatje, ook nachtbraker? Ik ben door de griep mijn ritme helemaal kwijt. Woon je in de buurt? Kunnen we samen wakker zijn hehehe. Oh, nee, mss steek ik je wel aan; dat wens ik toch niemand. Waar speel jij online colonisten? Klinkt leuk. @sunshine82 Rot heh, ziek zijn in je zwangerschap. Kost nog meer energie. Die kuur slaat nog niet echt aan. Okee, de pijnsteken en golven in mijn benen zijn nog maar licht aanwezig en ik heb niet meer die extreem hoge koorts, maar zweten en oorpijn is nog niet verminderd. Hubbie is toch thuis gebleven. Meer noodzaak, ik kan hondje nog niet uitlaten, Oscar is naar de opvang en ik kan hem niet ophalen. Hubbie moet echt naar cursus vanaaf, moet Oscar ophalen hier in Alphen en in A'dam naar cursus. Hij werkt ook in A'dam en 't is onmogelijk heen en weer te blijven rijden. Ach, hij maakt wel mijn kotsbakkies schoon --- Ook zo'n nadeel; ik moet eten tijdens of binnen een uur na een pil (4x per dag) maar die pillen ontnemen de eetlust, maken misselijk en geven maag / darmklachten. Naast dat ik al geen zin heb in eten, me al lijp spuug, krijg ik nu echt geen hap meer door mijn keel. Gevolg dat ik die pil inneem, pas een 45 min. later wat durf te eten ivm dat ik anders die pil er weer uit jekker en ik vervolgens misselijk, spugend en ellendig probeer een eierkoek of appel naar binnen te werken. HAHAHA, echt zo suf allemaal! Slim hoor zo'n bijwerking die die medicatie tegenwerkt, hehehe. Kan niet wachten tot ik weer lekker kan genieten van een bord met eten. Ik mijn normale kleren weer aan kan om lekker uit huis te gaan. Maak me gek!
hallo allemaal. Wbpepe wat naar voor je dat je vriend gisteren zo reageerde! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen nu je een kuur hebt gekregen, rust vandaag maar lekker uit! Heb vanmorgen weer een echo gehad en het zag er goed uit, de baby ligt precies op schema qua groei en we hebben het hartje horen kloppen. Helaas geen foto van de echo meegekregen want het was erg onduidelijk door het litteken van de keizersnede, volgende keer hopelijk beter beeld! Maar ben heel erg blij dat alles goed gaat!
Spirit, wat fijn dat je echo goed was! Linda, jemig.. wat irri die bijwerkingen. Ik hoop dat je je gauw beter voelt meis, dit is echt niet leuk. Dikke digiknuf! Over echo's, bij mij heeft de vk niks gezegd over waar de placenta ligt. Met de 12 weken echo zou dit toch te zien moeten zijn? Hoe herken ik de placenta op de echo?
sucre ik had met ruim 11 weken een echo en heb toen aan de echoscopiste gevraagd of ze kon zien waar de placenta zat, ze dacht aan de zijkant maar kon hem nog niet zo goed zien, dus ik denk dat die pas later echt zichtbaar gaat worden!
Halloooooooo! I'm back! De vakantie was heerlijk en ik ben helemaal opgeladen. DE BESTE WENSEN! Heeft iemand een samenvatting van de afgelopen 3 weken? Wij krijgen een volledig kamertje van onze mutualiteit (ziekteverzekering). Daar moeten we dus al niet naar op zoek. We gaan binnenkort ook eens een kijkje nemen in Baby Dump. Vrijdag mijn derde echo! Spannend... Groetjes Meilan
Ik heb vandaag eindelijk een echo! Hoop zo dat alles goed is, durf er niet teveel van uit te gaan een mooi kindje met kloppend hartje te zien. Ik denk dat ik na deze echo pas echt kan genieten van mijn zwangerschap. Nu is het enige bewijs dat ik zwanger ben/was dat ik een positieve test had 7 weken terug. Hoop straks gewoon een hele mooie echofoto mee naar huis te nemen en lekker te gaan genieten. Sorry dat ik zo onzeker doe, maar tot nu is het allemaal nog zo onwerkelijk. Om 15.45 ben ik aan de beurt, dus rond 17.00 laat ik weten hoe het was.
veel succes sarah, het zal vast goed gaan! Meilan fijn dat je vakantie ok was. Was het mooi weer in mexico? Waarom krijg je een babykamer van de zorgverzekering? Is dat anders in Belgie?
middag all! net toen ik vorige week weer wou inpikken, begaf onze laptop het heb dus niks bijgelezen. Heb vandaag de nieuwe PC gekregen en kan dus weer meekletsen grts
Meilan, Welkom thuis. Waar in Mexico was je? Cancun? Nu alles bijlezen he Sarah: Ik duim voor ene mooie echo voor je! Maar ben niet te onzeker, er zit vast een prachtig kindje in je buik. wbpepe: Jeetje meis als ik t zo lees ben je echt goed ziek. Gedsie. Hoop echt dat je snel weer kan genieten van t zwanger zijn en niet meer ziek bent. Spirit: Wat fijn voor jullie dat alles er goed uit zag. Jammer dat je geen foto hebt, maar je hebt springlevend bewijs gezien dat telt ook mee
Hallo allemaal, Allereerst natuurlijk de beste wensen! Ook wij hebben eindelijk de eerste echo gehad en alles was goed! Een mooi hartslagje en alles zat erop en eraan. We zijn 2 juli uitgerekend, zat er dus maar 2 dagen vandaan . Hier ff een fotootje, ben zo blij!
@wbpepe.... jeetje meis, dat duurt en dat duurt maar bij jou! Weet je wel zeker dat je kuurtje aanslaat door al dat gespuug, mss is het beter een kuur in zetpillen te vragen? Ik hoop echt dat je snel opknapt, want dit lijkt me echt hell! (ik baalde al van 2 dagen goed ziek zijn ) Hopelijk kan je hubbie weer wat meer begrip opbrengen voor je, het zal niet meevallen. Wel lief dat ie je bakkies verschoont @Sarah... Ik zal voor je duimen dat je echo goed is vanmiddag. Snap dat je daar wat onzeker over bent, maar je zult zien dat je straks opgelucht buiten staat! En beloof dan dat je waanzinnig gaat genieten van je zwangerschap, het is zo bijzonder allemaa! Hier is de week ook weer gewoon begonnen... Lief is vanochtend na twee weken met goede tegenzin door een dik pak sneeuw vertrokken naar zijn praktijk Ik heb er mijn eerste werkdag ook opzitten en kamp nu met heftige rugpijn/heuppijn/schaambeenpijn.... gadver! Zo vroeg ook al! Tja, de kids wilde met de slee naar school, dat kon ik ook niet weigeren natuurlijk aangezien er hier echt een dik pak sneeuw ligt nu! Nu maar even rust nemen Wat auto betreft, mijn vriend had een heel oud peugeotje uit '88 wat het voor ons prima deed, maar gewoon bijna op was. Net toen ik zwanger bleek te zijn moesten we ook echt naar een andere auto gaan uitkijken. Tja en met 4 kids straks is de keus niet zo heel ruim meer en zijn we voor een renault espace gegaan. Een heel verschil maar we zijn er super gelukkig mee! Prachtige buik-foto's en kamertjes foto's weer hoor! Ik heb ook al een mega buik vind ik zelf, zal binnenkort eens een kiekje laten maken hahhah Liefs allemaa
WOEHOEWAHOEHA! IK BEN ZWANGER! Echt zo gaaf om te zien! Zo'n klein frummeltje die pas toen ik een hoestbui kreeg in beweging kwam haha. Ik geloof nu pas echt dat ik zwanger ben. Mijn vriend vond het zo logisch als wat dat er een baby te zien was op het scherm. Ik kon alleen maar zeggen.. er zit iets, er zit echt iets in mijn buik! waar is het hartje? mag ik het hartje nog eens zien? hij klopt! er zit gewoon een kloppend hartje in mijn buik. Wat grappig, er zit echt iets. die vrouw van de echo en mijn vriend zaten me echt stom aan te kijken haha. Er is alleen 1 minder puntje, ik was altijd erg onregelmatig ongesteld en ben helaas 2 weken terug geplaatst. Ik ben nu 6 aug. uitgerekend. Ik ben nu 9 weken en 4 dagen. voordeel: met 2 weken mag ik weer langskomen voor een 2e echo voor de 12 weken! Officieel ben ik dus een augustus mama, Mag ik toch alsjeblieft bij jullie blijven? ah toe?
whahaha van mij mag je blijven hoor sarah. Voor het zelfde geld beval je nog eerder dan ik. Als jij te vroeg en ik te laat bevalt. Je kan toch nooit een precieze datum weten. maar 2 weken is wel veel. Wist je het ook pas toen je dacht dat je al 6 weken was dan? Gefeliciteerd met je goede echo!
ja ik testte pas toen ik heel zeker wist dat ik over tijd was. Ik had het namelijk al veel vaker gehad dat ik iets overtijd was en de test negatief was. DUs ik ging voor het zekere, uiteindelijk was ik dus pas net overtijd toen ik ging testen. Het is moeilijk in te schatten als het altijd erg wisseld. toen ik net stopte met de pil duurde het 24 weken voor ik weer ongesteld werd, daarna werd dat steeds iets korter. uiteindelijk 9 weken, toen 7, toen 5 en toen dus weer 6 blijkt nu. Toen was ik dus zwanger. Ik zal morgen de fotos plaatsen,
Joepie Sarah! Ik word helemaal happy van je enthousiasme Leuk voor jullie! Wel jammer van die 2 weekjes, maar ach er zit ene kindje in je buik. Natuurlijk mag je bij ons blijven! Gezellig. Ben benieuwd naar de foto.
Hallo dames ik ben er weer! Leuk weer nieuwe echo's! Groetjes! Gynio bedankt voor de tip, vooral noten dan want soja wil ook niet zo best.... inmiddels gaat kip er gelukkig wel weer in. Sucre, heb hem gehaald best leuk, heb nu m;n uitzet mt 50/62 al best compleet, vriendlief wilde mee van het weekend en heeft een pakje uitgezocht.... ik vond het nogal jongens maar hij vond het unisex, dacht nou ja hij moet het kindje ook gewoon kunnen kleden dus vooruit
Ik heb een afspraak gemaakt voor een geslachtbepaling! Ik vind het zo spannend. Op 10 februari mag ik! Over 5 weken weet ik gewoon al wat het gaat worden!
debby-- wat gaat dat snel! Ik vond dat ik ook al snel ging, maar ben weer even op mijn plek gezet haha. heb je zelf al een voorgevoel wat het wordt? Wij willen het niet weten, maar denken beide dat het een meisje wordt. Het is wel makkelijk met kleertjes kopen en de sfeer in de kamer bepalen. Waren jullie het er beiden direct overeens dat jullie wilden weten wat voor geslacht de kleine heeft? En houden jullie de uitslag voor jullie zelf of laten jullie het ook aan familie en vrienden weten?
hmmm ik heb eigelijk direct tegen mijn man gezegd dat ik het wilde weten en dat ik een afspraak zou maken. Er was eigelijk geen discussie over, denk dat hij het er wel mee eens was anders had hij er wel wat van gezegd hihi, nee hij vind alles best. Voor ik zwanger raakte had ik een duidelijke voorkeur voor een meisje, maar nu niet zo heel erg meer. Nog een lichte voorkeur. Mijn man is er van overtuigd dat het een jongen wordt. Hij noemt het ook zijn zoon in uitvoering (uit het boek van Kluun). De chinese kalender zegt een meisje, maar ik ben helemaal niet veel misselijk dus dat zal weer op een jongen duiden. Ach we zien wel. Wij zijn nogal flapuiten (heb ook gelijk gezegd tegen iedereen dat ik zwanger was/ben) met 4 weken al. Maar misschien gaan we toch proberen het geslacht geheim te houden. Maar niet voor onze ouders hoor. Sarah ga jij nu iedereen vertellen van je zwangerschap of wacht je de 12 weken af. Het lijkt me mega balen om 2 weken terug gezet te worden. Je kijkt al zo uit naar de 12 weken. Ik baalde al van 3 dagen...
wij wachten tot de 12 weken echo. Hoopte echt dat ik vanavond tegen mijn ouders en vriendinnen kon zeggen dat ik zwanger ben. Maar mijn vriend en ik willen het pas met 12 weken vertellen. Ik heb het boek van kluun ook aan mijn vriend gegeven. (ik had hem al uit voor hij was begonnen.haha) heel leuk boek vonden wij. Wel makkelijk dat je vriend zo makkelijk is.