Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@wbpepe... goh meis... heb echt met je te doen hoor!
    Als we nu allemaal een beetje van jekonden overnemen zodat je jezelf niet meer zo ellendig voelde!
    Vervelend ook die bijwerkingen allemaal, alsof je je nog niet ziek genoeg voelt :evil:
    Is er buiten je mannetje niet iemand om je heen die je een beetje kan steunen en verwennen?
    Lijkt me ook niet prettig als je je ook nog gaat ergeren... maar helaas zal dat niet anders zijn.
    Snap best dat het vervelend is als je zo ziek bent en niets kunt, zodat je alles moet doen.... maar een beetje medeleven is toch niet teveel gevraagd he ;)

Ik hoop echt voor je dat het snel verbeterd... en anders nog maar eens aan de bel trekken bij de huisarts...

Denk aan jezelf en je beebje... heel veel beterschap gewenst!

Veel liefs en een digi "knuf" van mij

2. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Goede morgen!

dommeltje en sabbe-- Ik zou wel willen dat dit mijn 4 ook was, Ik wil ook een buikje! Haha. Hoop in ieder geval dat ik niet tot de 5e maand hoef te wachten.....

Fijne dag allemaal!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik wil ook wel een buikje... maar geen 4 kinderen haha... is wel erg veel van het goede!

4. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Als het kan en lukt zou ik er graag 6 of 7 willen. Dat heb ik vanaf mijn 5e al geroepen haha. Iedereen zegt ook dat ik daar nog wel op terug kom als mijn eerste is geboren.
    Mijn vriend wil er graag 5.
    Maar we moeten natuurlijk al heel gelukkig zijn dat we kinderen kunnen krijgen en als de eerste gezond geboren wordt. Je hebt helaas niet altijd alles zelf in de hand.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow dat vind ik wel veel... ik denk dat ik geen 5 kinderen kan betalen hihi. Ik begin er maar met 1 en dan kijk ik wel of ik er nog meer wil...

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    5, 6 of 7 kids :confused: Wat veel, maar wel gezellig. Ja, als je de ruimte en het geld hebt, why not. Maar ons niet gezien. :D

Manlief wil er 2, ik 2 of misschien wel 3. We zien wel wat de toekomst brengt.

Wbpepe, (de ene keer noem ik je Linda, de andere keer zo, sorry :( ) Hopelijk voel je je gauw weer wat beter. Het duurt nu wel heel erg lang zeg.

7. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Linda, Het is rot genoeg als je niet fit bent. :( Rust maar goed uit!
    We zijn er toch voor, om elkaar aan te horen... haha! En die klaagzang, valt mee hoor! Volgende keer ben ik het misschien wel...

Zelf denk ik aan 2 kinderen, maar we wachten eerst de eerste maar is af! ;)

Oh, spannend om 12.15 uur hebben we de tweede echo! Ik hoop dat alles goed gaat! Ik laat het jullie weten!

Alle zieken beterschap gewenst en degene die een echo hebben vandaag: Succes!

8. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hoi dames:

@wbpepe: ik hoop dat je je snel beter voelt meid, blegh is niks als je alleen maar kan liggen....

@dommeltje: prachtig buikie! die van mij begint nu ook steeds meer te groeien, maar de buitenwereld ziet nog niks ;)

zo, en nu ff een ego berichie, moet even wat kwijt...
    had eergisteren nog iets gepost over dat we geen nieuwe auto zouden nemen (we hebben er 2 een kleine mienie fiat en een seat ibiza) maar nu heeft die van mijn man het dus van het weekend begeven en het gaat ons minstens 1300 euro kosten. grrrrr

dus wij gisteren naar de garage om eens te bespreken wat handig is of niet... onze auto is nog niet zo oud, maar vanwege de kosten van de reparatie en een kras die er vorige week door jeugd hier in de buurt op is gemaakt is de waarde van de auto nu maar 2500 euro!
    we moesten dus in 1 keer een bedrag van 7500 euro ophoesten om een nieuwe (2e hands) auto te kopen en ja dat hebben we dus echt niet..... dit jaar al enorme tegenvallers gehad wat belasting etc. betreft en mijn man gaat ook nog eens minder werken..... we hadden wel aan een nieuwe auto gedacht, maar nooit dat we voor de onze zo weinig zouden terugkrijgen

we hebben nu toch maar besloten hem te laten maken, en dan nog even flink te sparen voor een nieuwe. En we gaan hem particulier proberen te verkopen, weet zeker dat hij meer kan opleveren dan dat flutbedrag............ was zo verdrietig gisteren zeg, gaat gelukkig nu wel weer

9. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    haha 7 is wel veel ja. Wij hebben er de ruimte voor en ik stop na de 2e met werken, dus de tijd is er dan ook. Misschien denk ik er na de eerste wel totaal anders over, alles is mogelijk.

wbpepe-- Ik hoop echt voor je dat je snel weer helemaal beter bent, ik vond de 8 dagen dat ik ziek was al veel te veel. Hoe lang ben jij nu al ziek?

margrietje-- veel plezier en succes met je 2e echo, zet je je fotos erop?

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @nicole balen zeg van je auto... dat soort dingen komen altijd als je het niet kan gebruiken. Onze auto is nog helemaal goed maar volgens mij zou een dealer er maar 1000 euro voor geven ofzo. Het zijn altijd afzetters. Soms hebben ze wel aanbiedingen dat je minstens 5000 euro ofzo terugkrijgt en in deze kredietcrisis tijd kan je ook nog wel wat afdingen. Maar ja het blijft altijd veel geld.

@aantal kinderen. Ik wilde eerst helemaal geen kinderen. Ik vond het een beetje eng. Mijn man heeft me zeg maar "overgehaald" met zijn enthousiasme, maar ja nu ben in enthousiaster dan hij hihi. Misschien ben ik na dit ene kind wel zo verkocht dat ik er nog 10 wil... maar zoals ik er nu over denk blijft het bij 1, of heel misschien 2 ik het leuker vind voor kinderen om met zijn 2en te zijn.

Tot nu toe vind ik zwanger zijn ook een heel gedoe. En de hele tijd zo moe en last van me rug. Ik heb geen zin om dat 7 keer te hebben hihi.

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Nicole, wat balen van die auto. Daar zit je helemaal niet op te wachten zeg. Als die goed en groot genoeg is, zou ik ook niet gaan inruilen. Is nu veel te duur.

Voor iedereen, heb net weer wat afspraken en gegevens toegevoegd aan de lijst. Het valt me op dat niet iedereen zijn afspraken meer op de lijst laat zetten. Wil je dit wel, stuur dan een mail naar 1 van de meiden die op de 1e pagina van de lijst staan en de gegevens komen er te staan. Vanaf half januari staat er helemaal niks meer en dat lijkt me toch wat kaal. :D

Als je mij PB't, meestal voeg ik de gegevens toe als ik een paar PB's heb, dus als het niet meteen dezelfde dag wordt verwerkt, dan weet je waarom.

12. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Tot nu toe valt het me allemaal super mee, De eerste paar weken was ik super onzeker, maar daar valt mee te leven. Verder heb ik altijd al wat last van mijn rug gehad, nu heb ik dat weer maar ben het al wat gewend. Nu is de zwangerschap de oorzaak en een anders was het als ik te lang had gestaan. Misselijk ben ik niet geweest en het last van me darmen heeft gelukkig maar kort geduurt.
    Ik weet dat ik er nog lang niet ben, maar tot nu toe valt het dus erg mee.

Debby-- ik hoop voor je dat je deze zwangerschap en je baby straks als een lang feestje zal ervaren en je vol overtuiging aan de 2e begint.
    Als een kind altijd enig kind is geweest zal hij/zij niet beter weten en het dus niet erg vinden. maar voor jezelf is het wel lekker als hij/zij een broertje of zusje heeft waarmee hij/zij zichzelf kan vermaken. Scheelt jou weer een hoop tijd.

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ach het zal vast wel meevallen allemaal, alleen lijkt me de bevalling echt doodeng! Brrrr ik kijk er nu al tegenop.

14. Niet meer actief

Ik vroeg me altijd af hoe het kon dat vrouwen zeiden... toen de baby op mijn buik lag was ik alles vergeten!

Nou, ik heb 3 niet makkelijke bevallingen gehad, maar toch is het zo!
    Als de baby er is kun je je nauwelijks voorstellen hoeveel pijn je hebt gehad!

Mijn lief vraagt zich ook steeds af of ik me daar niet nu al zorgen over maak... probeer het over je heen te laten komen, dan komt het helemaal goed!

Liefs

15. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Ik heb via youtube wat filmpjes opgezocht over hypno bevallingen. Dat ziet er best te doen uit. Je bent dan als ware in trans, voor de buitenwereld ziet het eruit of je slaapt, maar je bent gewoon in jezelf gekeerd. Daardoor ben je zo ontspannen dat je de pijn heel anders ervaart.
    Ik weet niet of iedereen zichzelf zo diep in trans kan brengen, maar ik wil wel graag zo een cursus gaan volgen.
    Ik heb alleen nog geen ervaringen gehoord of gelezen van vrouwen in nederland.
    Zelf ben ik ook wat bang voor de bevalling.

16. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    zo he sommigen van jullie zijn heel wat van plan, 5/6 kinderen! wel gezellig!

Ik ga eerste maar eens kijken hoe het met 2 gaat, dat lijkt mij al heel wat
    !

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Uitlag combinatie test was goed!Maximale daling kans op Down. Als ik nu een punctie zou doen, zou de kans op een miskraam als gevolg van de punctie, groter zijn dan de kans op een kindje met Down. Ben blij dus! En wat was het weer gegroeid, lag zich lekker af te zetten en te spartelen, blijft leuk om te zien!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gefeliciteerd lotusss... moest je lang wachten op de uitslag? Ik heb de mijne dinsdag. Ik hoop dat de uitslag dan net zo goed is. Als het goed is krijg ik de uitslag dan direct!

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dank je! Ik heb 18 dec. bloed geprikt en vandaag de nekplooimeting en gelijk de uitslag ja. Ze hadden alleen de uitslag van mijn bloed niet binnen gekregen.. moest ze dus achteraan gaan bellen maar gelukkig kwam die toen wel boven water. jij ook succes met de uitslag!

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Heb vandaag heerlijk geschaatst met frummel in mn buik. 5 km op mn noren, maar was prima te doen. Hopelijk blijft t nog ff koud :)

Lotuss: Wat fijn! Ook een hele kleine kans dus. Wij hebben een kans van 1 op 15500 ongeveer. Erg klein dus. Stelt toch weer gerust he

Deel Deze Pagina