hai meiden hebben we ook een hyvespagina ik wil me daar graag voor aanmelden? kan iemand de pagina even geven zodat ik me kan aanmelden... groetjes
Ik heb afgekoeld gekookt water gepakt. Poeder erin. Schudden en in een pannetje met heet water op laten warmen. Dacht nl dat het niet in de magnetron mocht. Maar dat was 10 jaar geleden . Ging zo ook best snel.
Kun je niet ergens zwart gaan poetsen, de meeste mensen zijn al blij als er iemand komt om ze te helpen. Zo kun je je eigen centjes een beetje bij elkaar sprokkelen. Het is geen mega vetpot maar het is weer wat meer dan niets toch. en je kan zelf beslissen hoeveel en bij hoeveel adressen je wil gaan poetsen. En je kan bij een paar adressen gewoon eens langsgaan en dan kijk je daar hoezwaar het poetswerk is. Hier staan er elke week een hele hoop in het krantje die een poetshulp vragen of iemand die even met hun hondje willen lopen ofzo.
Bedankt voor je tips! Ik zal even kijken hoe dat bijn ons in de buurt zit. Even het krantje in de gaten houden!
Hallo, Ik wil me ook graag bij dit topic voegen. Ik ben inmiddels 14 weken zwanger en ben op 10 juli 2009 uitgerekend. Zou iemand mij in de lijst willen zetten. Leuk om te zien dat er mensen zijn die net zo ver zijn als ik!
Welkom Sjaam, Ook namens mij gefeliciteerd met je zwangerschap . Om maar gelijk met de deur in huis te vallen (ben niet nieuwsgierig ) Hoe verloopt de zwangerschap tot nu toe? Gr, Maine
@Sjaam; Welkom! Wij zijn precies even ver! Gefeliciteerd hoor! Ik ga trouwens even op de Hyves-pagina spieken!
Wow das wel erg warm volgens mij. Hier gata een fles van 200 ml voor 50 sec op 500 w. Maar ligt er een beetje aan hoe groot de fles is. Bij 3 maanden zijn ze nog niet zo groot volgens mij?
Hey, Wat een warm welkom, leuk zeg. Met mij gaat het nu weer wat beter. Man, wat kan een mens zich beroerd voelen. Ben heel erg misselijk geweest, maar sinds week 11 en 12 voel ik me weer een stuk beter. Ik vind het echt leuk om hier te kletsen met meiden/vrouwen die even ver zijn als ik. Ben ook erg benieuwd hoe de zwangerschap bij andere verloopt. Ben gister voor de nekplooi geweest en deze is tot nu toe goed. Alleen mijn bloed moet nog onderzocht worden, mara het nekje zag er goed uit. Ben erg benieuwd wanneer ik het kindje ga voelen, dara verheug ik menog het meeste op. Nou ik spreek jullie nog wel.
Ik had net toch wat tomantenblonds . Ging even de luier verschonen, maar we hebben nog geen verschoonkussen. Dus ik dacht: Ik leg vast de nieuwe luier onder de vieze luier en trek daarna de vieze luier weg. Mocht ze dan wat doen, dan komt het in iedergeval in de luier. Alles goed gelegd (dacht ik). Haal ik de vieze luier weg en wil ik de schone luier dichtmaken, heb ik de luier achterste voren . Heel snel goed gedaan. Gelukkig had ze niks gedaan. Toch maar even een zo'n kussen halen. Vind de vloer ook zo hard, he . Voor derest gaat het goed met oppassen, hihi. 't Is ook alweer een aantal jaar geleden dat ik luiers verschoond heb.
Hallo LindaS Zag trouwens dat jij 16-02 je 20 weken echo hebt(staat onderaan je pagina) Ik heb hem pas 03-03. Hoe kan dat. Ben jij dan zo vroeg of ik zo laat
Haha Sjaam, ik heb maandag mijn 20 weken-echo en ben dan 19 weken en 3 dagen! Een 20 weken echo is tussen de 18-22 weken dacht ik! Jij bent op 3 maart 21 weken en 4 dagen Dus ik ben vroeg en jij bent laat
Bij mij zeiden ze dat ik beter later kon komen. Dus idd jij bent vroeg en ik ben laat. Kijk er wel al helemaal naar uit. Ik ben ook zo nieuwsgierig wat het geslacht is. Wil jij het weten?
hoi allemaal, @sucre ik voel mijn kleintje zeker al ik weet het verschil wel tussen mijn darmen en een bewegende babytje, ik lag van de week op bed te lezen en ik lag op mijn buik en ineens voelde ik het beebietje bewegen, ik voel beebie niet elke dag maar daarvoor is het nog echt te vroeg, maar ik heb beebietje wel zeker al 3 x goed gevoelt. dit is mijn 2e zwangerschap, en volgends de arts in het ziekenhuis kan dit makkelijk. wij hebben gisteren weer een echo gehad en we hebben de nekplooimeting laten doen, maar omdat we een formulier waren vergeten met het prikken moet ik nog een keer prikken en krijgen we de uitslag van de nekplooimeting pas volgende week. de echo zelf was waanzinnig mooi, het is zo mooi om te zien dat zo'n kleintje helemaal compleet is en alles erop en eraan zit, mijn man heeft al 10 vingers getelt, we konden alles perfect zien, en beebie was ontzettend actief echt leuk. over 7 weken krijgen we de 20 weken echo, maar een week voor die datum gaan we naar de 9 maanden beurs en het kan zo maar zijn dat we daar toch nog een pret-echo laten maken omdat we graag dan al willen weten wat het geslacht is, en als we dan iets leuks zien dan kunnen we dat ook gewoon mee nemen zodat dat het neutraal van kleur moet zijn. ik zal zo nog even de echo foto's in mijn album zetten. liefs daisy
Hai hai! Zijn net terug van de echo! Onze gynaecoloog was erg onder de indruk van de tuimelingen van de baby Ze had wat moeite voor de nekplooimeting want de baby bleef maar tuimelingen maken. Na een hele tijd is het dan toch gelukt. De nekplooimeting was heel goed. Ze heeft ook bloed geprikt. We hebben enkele prachtige foto's! Ik zal ze zo eens in mijn album zetten. Onze volgende twee afspraken zijn op 6 februari 6 maart Proficiat aan iedereen met een leuke echo! Meilan