thanks meiden! ik kan nog steeds niet naar de wc maar ben wel heel winderig... zal er wel bijhoren die kramp, hopelijk niet te vaak lekker een weekje weg spirit, klinkt me goed in de oren! ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor een pretecho, de 28e mag ik al! yeah! al ben ik dan nog maar 14 weken, het lijkt me heel erg leuk en ook fijn tegelijk
Klasien, ik heb bij mn 1e oook nog 4-5 mnd gevloeid. Heel fijn Denk je alles gehad te hebben en er 9 mnd vanaf te zijn.........NOT. Nicole: Hou maar in de gaten hoor, maar hoeft helemaal niks te betekenen dat bruinverlies. Spirit: Lekker hoor ff naar Tenerife, wij zijn er afgelopen zomer geweest. In welk hotel ga je? Parque Santiago? Wanneer gaan jullie weg?
Robine, jij zegt gevloeid, dat betekent dat er bij jou ook meer dan een veegje bij het afvegen meekwam? Ik vul toch gemiddeld nog wel 2 maandverbandjes in de loop van die 3 dagen... maar er zitten geen grote klonten in en ik heb geen krampen, dus volgens de arts en de vlos is het niet gevaarlijk.
Hoi meisjes, Onze frummel en ik zwaaien even en gaan dan weer lekker verder met slapen, we hebben een lange nacht achter de rug gehad met Bjorn. Dus nu weer even bij slapen.
hoi meiden, Mijn man wil zijn vriendin wiens babytje is overleden even met rust laten. Hij durft ook niet zo goed te vragen wat er precies is gebeurd. Hij heeft wel contact met haar maar niet wekelijk ofzo dus hij wil over een paar weken even informeren hoe het gaat. Of misschien krijgen we een uitnodiging voor de begravenis. Dan gaan we natuurlijk ook. Vandaag wezen kijken voor de easywalker. Die kan je namelijk bij de postbank met rentepunten voor maar 300 euro bestellen. We vergeleken hem met de bugaboo die we in eerste instantie wilden hebben. We vonden het toch niet zo heel geslaagd. We vinden allebei de bugaboo mooier en het is handig dat je de kinderwagenbak/buggybak zowel van je af als naar je toe kan plaatsen bij de bugaboo. Ook vonden we een 4wieler wat stabieler dan een 3 wieler en pastte de bugaboo makkelijker in onze auto. Ze hadden nu 10% korting op de bugaboo, dus 745 euro. Het is een hoop meer geld dan de easywalker maar we hebben het toch maar gedaan. We hebben ook gelijk een maxi cosi en een apparaat om je maxi cosi makkelijk in de auto te bevesigen gekocht (dan hoef je de maxi cosi daar alleen in te klikken zonder dat je elke keer met de gordels hoeft te stoeien). We kwamen 1000 euro lichter uit de winkel maar ja dat weet je als je kinder wilt... En de maxi cosi was ook weer een duurdere variant maar vooral mijn man wil absoluut niet bezuinigen opveiligheid. Voordeel bij babydump is dat als je het ergens anders goedkoper ziet je het tot de geboorte goedkoper krijgt bij hun en als er iets mis gaat met de zwangerschap mag ik alles gewoon teruggeven. Toch wel een fijne gedachte...
Robine wij zitten in sol sun beach in costa adeje en we vertrekken op 19 januari. lekker vroeg om 5.15 dus we pakken de dag daar lekker mee en we komen de 26e weer terug en dan vliegen we om 21.20 terug dus die hele dag hebben we daar ook nog. Kelly mooie echo! Debby wel handig om iets te hebben waar je de maxi cosi makkelijk op kan bevestigen. Snap best dat jullie haar eerst even met rust laten want er komt de eerste weken zo vreselijk veel op je af maar het is wel fijn om daarna iets van je te laten horen. Je kan eerst ook een kaartje sturen, is fijn om te weten dat er mensen met je meeleven en daar heb je veel steun aan als je kaartjes ontvangt.
Hoi meiden! Nicole, hoe gaat het nu? Wij hebben vandaag de eerste grote uitgaven gedaan: - Kinderkamer - Bugaboo - Triptrap stoel Zo, dat wordt weer sparen!
hey nicole, ik hoop dat je ondertussen wat minder buikpijn hebt. maar ik kan de reactie van je man beamen. ik heb namelijk als ik naar de wc moet ook vaak erg last van pijn en dat lijkt me bm te zijn. als je dan even op de wc zit heb je vaak het idee nou er komt niks dus ga je er af. blijf gewoon even zitten neem een boek mee en neem de tijd. wat ook mij goed helpt is om een glas lauw water te nemen. op een of andere manier reageren me darmen daar zo op dat ik binnen 15 min op de wc zit. het is gebruikelijk dat je darmen gaan proteseren in deze maanden ze moeten hun ruimte nu delen en die wordt alleen maar kleiner. sterkte er mee.
nicole: last later dat je ook last had van winderigheid. echt meid dat zijn je darmen. heb zelf al me hele leven last van me darmen en als ik naar de wc moet dan loop ik me een party te gassen. ga lekker op het toilet zitten en neem je tijd. liefs gyino.
@Debby82 Volgens mij een goede keuze de bugaboo. Ik heb er vandaag ook 1 gekocht. Mijn vriendin heeft een easywalker en toen ik daar van de week de stoep mee op wilde gaan, kantelde hij helemaal. Ik schrok me dood. Misschien ook een kwestie van wennen, maar de bugaboo lijkt me ook een hele fijne wagen. Ik ben er helemaal blij mee. Veel pelzier ermee. Ik merk dat ik de laatste dagen me weer wat lekkerder in mijn vel voel. Ben niet zo moe meer en heb het idee dat ik veel meer energie heb gekregen dat de weken hiervoor. Voelt wel erg fijn. Hoop dat dit zo blijft.
hihi ik ben wel heel voorbarig geweest denk ik. heb een proef exemplaar aangevraagt voor een geboortekaartje. zat een beetje te kijken wat er allemaal zo niet is en toen zag ik een kaartje dat heel erg lijkt op onze huwelijkskaart. maar vind het altijd lastig om zoiets op internet te bekijken. gelukkig een gratis voorbeeld. ben benieuwd hoe hij er uit ziet. moest wel mijn uit gerekende datum invullen dus misschien komt die er dan wel op. grappig. zo ga lekker tv kijken. fijne avond alle gyino
Leuk he, die geboortekaartjes! Wij vinden die van Hip-design wel heel gaaf. Maar we wachten nog even met echt zoeken.
@gyino en de andere meiden: thanks voor de adviezen! het gaat nu al stukken beter, maar kan nog steeds niet naar de wc. Ik heb de ziekte van Crohn dus weet behoorlijk wat van mijn darmen, maar dit is weer wat nieuws... normaal gesproken heb ik al vrij harde ontlasting, maar nu zijn het net bommen! probeer al genoeg vezels te eten etc. maar wil nog niet echt helpen. Vanwege mijn Crohn mag ik helaas niet experimenteren met andere middelen, dus we zullen het er even mee moeten doen denk ik jeetje, al weer bijna 12 weken zwanger! wowie ik zag nog ergens een echo met een zwaaiend kindje voorbij komen, prachtig om te zien leuk lijkt me het, alles gaan aanschaffen. Mijn man is iets terughoudender: die zeg simpelweg: waar gaan we alles laten tot die tijd? maar hij wil wel alvast een keer gaan kijken in tilburg van asten heet die zaak geloof ik. Iemand ervaring daarmee?
nou nicole... het babykamertje staat bij ons al in het kamertje en de wandelwagen en maxicosi worden pas eind mei geleverd. Dus geen probleem met ruimtetekort hihi. @sjaam Ik ben ook heel blij met de bugaboo. Alle andere wagens missen altijd iets wat de bugaboo wel heeft. We vonden de stokke ook heel mooi, maar die vering is echt bagger. @sucre... volgens mij ben jij wel heel erg met shoppen haha. Ik vind de bloom heel mooi maar vrees dat ik hem toch te duur vind.
Debby, dat valt op zich wel mee. Verder hebben we niks gekocht. Nog niet haha. Die Bloom vinden wij ook heel gaaf, maar ten eerste erg duur, en ten tweede kan je hem niet zo lang gebruiken als de triptrap en ten derde moet je je kind er altijd zelf inzetten, dus altijd tillen. Oef, niet handig lijkt me.
ach meid je hebt gelijk, lekker genieten van je zwangerschap en leuke dingetjes kopen voor je kindje. Wij hebben 16 februari een weekje vrij. Dan willen we naar de negen maanden beurs (nou ja ik wil dat, mijn man loopt nu al te mokken haha) en verder kijken voor dingetjes voor de kinderkamer. Als het goed is weten we dan ook wat het wordt.
Hoi allemaal, Heb weer ff bijgelezen van de afgelopen dagen. Mooie echo's voorbij zien komen. Gelukkig beginnen de meesten zich beter te voelen, kon er ook niet over mee praten gelukkig... We hebben tweede kerstdag een wandelwagen gekocht, geen idee wat voor merk... Ben niet zo met de merken bezig, hij zag er mooi uit en liep super fijn! Voor de rest nog niet veel gekocht. Vandaag wel lekker geshopt bij It's Time voor positiekleding. Wat een onzettend fijne winkel was dat, ze hielpen je echt waar super! Heb 2 leuke stelletjes, wat je eindeloos met elkaar kan combineren. Zo heb je telkens weer wat anders aan. Echt een aanrader die winkel! Kan nu echt me gewone kleding ook niet meer aan. En jullie?
hallo dames, heb net ff een foto geupload van mijn buikje. hij is al aardig aan het groeien hihi. hier is alles goed, voel me goed op mn minder wordende verkoudheidje na. volgende week donderdag moet ik weer naar de vlos, hoop dat ze naar het hartje wil luisteren, vind ik altijd zo leuk om te horen. nou dat was het ff weer voor nu, ik wens iedereen nog een fijne nachtrust toe en tot morgen