Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    @ mama van tessa,

Ja ik hoor die verhalen steeds aan van de gyn,en weet niet meer wat ik nou op moet maken uit wat hij zegt,toch goed om te horen dat jij er anders naar kijkt,is ook meestal zo mensen van buitenaf zijn er emotioneel niet bij betrokken en staan daar los van en kunnen op die manier makkelijker hun mening erover geven en dat is wel fijn.Want ik heb alleen maar mensen om me heen die er juist wel emotioneel bij betrokken zijn.Me moeder denk dat het flauw vallen etc..bij die cyste hoort die in me eileider zit omdat voor een bepaalde druk zorgt,klinkt natuurlijk allemaal erg logisch.Maarja kan nu wel gaan gissen maar daarmee kom ik ook geen steek verder,vind het ook vervelend dat ik nog steeds geen duidelijkheid heb en dat ik weer zolang in die onzekerheid moet gaan zitten het is zenuwslopen,hoop dat ik volgende week goed nieuws heb!

2. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Ik weet alleen maar dat mijn collega'tje in het begin van haar zwangerschap zo duizelig werd dat ze flauwviel door bloeddrukdaling . Maar het kan inderdaad zoveel oorzaken hebben, dat het alleen maar gissen is. Ik hoop echt dat het positief voor je uitpakt. Sterkte!

3. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Hhmm, ik snap dr geen drol van ;) Mijn ticker deed het vandaag in eens niet meer (www.mijnticker.nl ligt er uit)dus op zoek naar een nieuwe. Een paar geprobeerd (haha, je bent een vrouw of je bent het niet :oops: ) om uiteindelijk bij deze uit te komen. Volgens mijn berekening moet ik nu 4 weken en 7 dagen zwanger zijn...mijn ticker zegt echter 4 weken en 6 dagen :( De 26ste van september was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie...iemand een idee?

Hier gaat het eigenlijk allemaal wel helemaal goed! Ik ben wel ontzettend moe, heb last van mn borsten en heb het koud! Das echt niet normaal ;) Ehm, aambeien? Was dat? Ik weet waar ik het ongeveer zou moeten zoeken :D , maar ga voor een juiste omschrijving ga ik google wel even raadplegen....heb nl wel érgens last van, maar of dat het is :(:

4. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Heb ook google.nl gekeken en dat heb ik gelukkig niet :)

5. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ Robin: volgens mij klopt je banner wel hoor! je bent toch de 3e uitgerekend? Want dan ben je inderdaad 4,6 wkn zwanger. Ik ben de 2e uitgerekend en 5 weken zwanger dus dan zou het moeten kloppen

6. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Wat een domper zeg ;) Haha, dacht toch echt dat ik vandaag al vijf weken zou zijn! Haha begint die zwangerschaps dementie nu al ;)

7. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ koos: Welkom!

@ Shanna: balen dat je nog geen duidelijkheid hebt, al vindt ik wel dat het allemaal wat positiever klinkt als voorheen. Ga heel hard voor je duimen dat het allemaal meevalt!

@ mama van Tessa: ja ben echt heel erg opgelucht! Was me echt rotgeschrokken gister!

@ Robin: volgens mij klopt je tikker wel hoor, ik ben 4 juli uitgerekend en nu 4.5wk zwanger.

Vanavond hebben we het aan mijn ouders verteld, vonden het fijn dat het weer zo snel raak was, maar zijn (net als wijzelf) erg voorzichtig nu en eerst maar eens de echo afwachten.
    Verder heb ik het zondag tegen een goede vriendin van mij verteld (vond ik erg moeilijk, zij is al 2 jr bezig zonder resultaat en gaat nu de mmm in) en tegen mijn zwager (zij zijn nu 12wk zwanger via mmm) en tegen één stel goede vrienden.
    Zo dadelijk misschien nog even naar mijn schoonouders om het te vertellen en volgende week of zo op het werk en de rest denk ik pas na de echo deze keer (als we het volhouden....).

Sinds vandaag beginnen mijn (.)(.) wat gevoeliger te worden en was vanmiddag wat misselijk...kom maar op met die kwaaltjes haha, des te beter kan ik het allemaal geloven! De moeheid lijkt wat minder al zit ik wel al te gapen, maar mijn ogen vallen nog niet dicht.

Ik ga weer lekker naar de haard, zit te bibberen achter de pc, brrrr

Wellicht tot later allemaal en anders tot morgen!

Liefs Kaatje

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    denk ook dat je banner klopt robin ik ben ook 26 september en 3 juli dusse we lopen gelijk vrijdag is de week wisseldag dus morgen 5 weken alvast gefeliciteerd!

leuk al die mama s die het van de daken schreeuwen ik houd het nog even stil tot sinterklaas
    maar das meer voor mijn zoontje die is al 6 en ja 9 maanden duren zo lang om te wachten
    ook wil ik eerst zekerheid hebben dat alles goed is voor ik van de daken schreeuw
    door die bbz ben ik toch een beetje angstig geworden
    zou zo graag kwaaltjes krijgen zeren boobs of zo even een bevestiging dat er een beeb in de maak is

shanna ik heb met 5 weken een vruchtje verloren maar bleef bloeden heel veel bloeden en verloor stolsels viel flauw lage bloeddruk moe veel pijn vooral in eileider en dacht dat ik doodging lag op mijn zei in bed en kon me bijna niet bewegen
    ben naar ziekenhuis geweest en naar vk verschillende keren zelfs met ambulance maar baarmoeder was mooi schoon
    toen ik echt crepeerde van de pij weer ziekenhuis bleek er nog een vruchtje te zijn in mijn eileider
    toen ik klaar lag op de ok kreeg ik heel erge pijn dacht echt dat ik doodging bleek de eileider gesprongen dus was precies op tijd
    had 1,5 liter bloed in mijn buik en eileider is verwijderd
    weet niet of je er iets aan hebt meid aan mijn verhaal
    maar je verliest nog geen bloed en het is nog te houden toch?
    dus houd moed meid en veel sterkte probeer je rust te pakken lieverd droom zacht knuf lammetje

9. Hallo allemaal!

Ten eerste wil ik iedereen van harte feliciteren!
    Ten 2e kom ik mij hier ook melden! :D :D

Vandaag 3 positieve tests gedaan!
    JOEPIE! Na 10 maanden (9 rondes) is het dan eindelijk raak!
    Onze kleine meid wordt grote zus!

Ben al super blij... maar nog wel voorzichtig natuurlijk!
    Ik ben als het goed is uitgerekend op 10-07-2009!
    Spannend!

Dikke Knuffel

10. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    @ Lammetje,

Ja hoor het is ook fijn om met iemand zulke dingen te kunnen delen die weet wat het is in dit geval ben jij dit jammer genoeg geweest.Maar gelukkig ben je weer opnieuw zwanger.Hoelag na de bbz ben je eigelijnk weer zwanger geraakt?

Nou ik crepeer niet van de pijn absoluut niet,ik heb afentoe lichte steekjes links onder,en voel een lichte druk maar of het pijn doet nee het is meer vervelend! Ik ben als het goed is volgende week 5 dagen en 1 dag 5 nov.Ik vloei niet en heb verder ook geen krampen!
    Als mijn bloed niet goed zou zijn denk ik wel dat ze dat hadden gezien tijdens het onderzoek! Het is dus alleen die flauwtes duizeligheid en transpireren..Het is zo ie zo een stukje weefsel wat in me eileider zit misschien dat door de druk ik duizelig wordt etc denk ik.

Maar goed blijft gissen,maar afwachten naar volgende week.
    Iedereen bedankt voor zijn steun betuiging,vind het erg fijn.

Knuf Shanna,

11. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    @shanna, k*t dat je nou nog niets zeker weet, maar wat al wat andere meiden zeggen... het klinkt beter als gisteren... Heel veel succes in deze langdurende dagen....

nou, ben net terug van werk, ben kapot en mijn darmen doen moeilijk... borrelen, borrelen en nog eens borrelen.... kan dus moeilijk mijn broeksknoop dicht houden!

nou meiden, ik ga lekker slapen, slaap lekker allemaal, of goede morgen...

12. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Ga denk ik de VK zo even bellen voor een afsptaak.

Als alles goed gaat ben ik 25 dec. eerste kerstdag precies 12 weken en kan ik het gelijk tegen de hele familie zeggen. vindt ik wel moeilijk hoor zolang mij nog stil te houden.

Mijn kids hebben gelukkig ook nog geen vermoeden, mijn dochter zag vorige maand een doosje van de zw-test in de keuken liggen en zei toen"Ach mam waarom koop je dat nou ? je wordt toch niet meer zwanger"nou bedankt hahaha
    maar als ik ze het ga vertellen weet ik zeker dat ze er erg blij mee zullen zijn.

Nou ladies bijna weekend ( niet voor mij want ik heb weekenddienst) Have a nice day

13. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goedemorgen!
    Welkom nieuwe zwangeren!

@shanna, sterkte met afwachten, fijn voor je dat er hoop is! Kop op!

Ik kan ook niet tegen melk, maar las ergens dat een plak kaas gelijk is aan een glas melk. Verder probeer ik nu dat Soja-drank Adez (koeling) en dat verdraag ik (tot nu toe) wel. Alpro-soja verdraag ik niet... Ik vraag straks wel aan de gyn maar probeer nu gevarieerd te eten en hoop dat je dan toch genoeg calcium krijgt... eieren, kip, groente dacht ik.

Las ook dat je extra vitamine-D moet nemen? Wie weet daar wat van?

14. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    mama diana van harte gefeliciteerd meid en welkom hier
    veel geluk en plezier met je zwangerschap!

shanna ik ben de 2e cyclus zwanger geworden nadat ik geopereerd ben aan de bbz en dat is mijn mooie meisje romy geworden!

15. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Goedemorgen allemaal,

Mama Diana Welkom!

Wij zijn gisteravond idd nog even naar mijn schoonouders geweest om het te vertellen, waren weer helemaal blij, zo leuk! Ze worden straks als alles goed gaat binnen 2 maanden voor de 1e en 2e keer grootouders, krijgen hun handen vol haha.

Nu proberen om tegen de rest in ieder geval de mond dicht te houden tot na de echo :(

Pff, gister wat later naar bed geweest (22.30), kon er vanmorgen niet uitkomen, gelukkig bijna weekend!

16. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe is het hier?

@ Mama Diana: gefeliciteerd meid en geniet ervan :D join the club!

@ Lammetje: Phoe.. heftig verhaal, kreeg het er koud van. Gelukkig is het goed afgelopen en waren jullie er op tijd bij, maar wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!

Lees dat veel meiden last hebben van vroeg wakker zijn, hier nog één!
    Ik slaap als een blok, maar was gister en vanmorgen om 5.00 uur al klaarwakker.

Ik heb het nog steeds niemand verteld en probeer dat vol te houden tot in ieder geval na de echo. Knap lastig want kan tegenover mijn ouders heel slecht een geheim bewaren daarnaast weten ze dat we bezig zijn en zitten dus eigenlijk een beetje te wachten op nieuws.

17. Lionette

Lionette Lid

23 okt 2008
    44
    0
    0
    Goedemorgen,

Wilde me alleen ff melden en Mama Diana welkom heten!

Wij hebben ook nog niks verteld aan onze ouders, maar het is wel moeilijk om het geheim te houden!

Fijn weekend alvast!

18. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Goeie Middag Meiden,

Nou gelukkig ik voel me prima niet duizelig nog geweest,dus de dag is goed begonnen hihihi.
    Ook hier heb ik het al aan de famillie vertelt,maarja na het nieuws dat er misschien een bbz is en misschien ook niet,maakt de famillie zich extra zorgen dus dat is wel minder,verder reageerde iedereen erg blij op het nieuws!
    Man lief is vrij dus ik kan me lekker aan me bed rust houden zoals is geadviseerd door de gyn,het is alweer weekend,Eenmaal het weekend voorbij zal het snel gaan voordat we meer weten.

Knuf Shanna,

19. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    @tinkerbell, nog even wat informatie voor op de lijst

TH, en BV

1e afspraak VK 3 dec. intake+echo

20. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik kom me heel voorzichtig hier aanmelden :)
    Heel voorzichtig want ik heb dit jaar al 3x een mk gehad, dus nu is het hopen dat hij blijft plakken.
    Maar aangezien ik zo blij ben, en ik mijn ei kwijt moet kom ik me al bij jullie aanmelden.

Ik ben zwanger!!!!

Ik ga zo nog even mijn testje in mijn album zetten .....zouden jullie nog eens een blik erop willen werpen....misschien zie ik wel gewoon uit blijdschap omdat ik het graag wil een streepje

Deel Deze Pagina