Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve allemaal,

Ik was echt heel erg ongerust de afgelopen dagen, het goede gevoel was helemaal weg :( en ik was zo onzeker. De arts op onze afdeling, zo'n schat, merkte dat en heeft de gyn gebeld voor me. Ik mocht meteen terecht en om 21 uur lag ik zenuwhappig op de tafel. Echo op mijn buik. Ik durfde niet te kijken. Toch maar voorzichtig gespiekt. Zie ik een prachtig klein kindje liggen in mijn buik. Helemaal opgevouwen. Doet mama ook altijd. ;) De gyn liet meteen het hartje horen. Toen werd de kleine wakker (we hebben nog geen echte koosnaam) en begon die uit te rekken en te schoppen, zo prachtig! Ook zagen we dat de maag gevuld is en de blaas gevuld, allemaal goed. En de ruggengraat helemaal te zien.

De gyn was heel lief, ondanks dat ze het druk had. Ze zei dat ze dit graag voor me deed, helemaal na wat ik heb meegemaakt afgelopen zomer. En ze zei dat als ik ooit weer ongerust was, ik gewoon weer moest komen. Pfff.. Fijn hoor. Hoop alleen dat ik nu weer wat meer vertrouwen krijg in mezelf, in mn lijf en in ons kindje.

Dus, mama is weer gerust. Alleen kon ze weer niet slapen afgelopen nacht, nu niet van ongerustheid, maar van hyperdepieper zijn. :grin: :)

Manlief was trouwens erg bang dat ik het geslacht al had gezien, maar nee.. Dat is niet zo. Ik ga trouwens ook voor roze bij mezelf. Manlief denkt een jongen. Of hij hoopt dat. ;)

(beetje lang bericht, sorry :oops: )

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hierom en Ada, Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Neem de tijd, nog steeds, want je zult merken dat je je de ene week beter voelt dan de andere. Andere mensen gaan door, en verwachten dit ook van jullie. Maar stel niet te hoge eisen, voel wat je wilt voelen, doe wat je wilt doen. Hele dikke knuffel.

Tinkerbel, ben ook heel erg benieuwd wat er met je is gebeurd.

Debby, zo'n 8% van de vrouwen kan geen borstvoeding geven. Daarnaast is een goede begeleidingg echt nodig. Omdat je niet meer van moeders en vriendinnen leert hoe het moet. Als in Afrika de melk moeilijk uit de borst komt, wordt er met 3 vrouwen tegelijk net zo lang aan de borst gemasseerd, tot de melk goed los komt. Bovendien mag het kind daar de hele dag drinken, in NL zie je toch vaak dat moeders om de 3 uur willen voeden, ipv wanneer het kind erom vraagt...

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    goh dat is wel grappig dat die vrouwen de borst masseren. Ik denk dat zij toch dichter bij de natuur staan dan wij en meer het oerinstinct voelen. Ik moet zeggen dat ik het idee van borstvoeding echt vreselijk vind, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik ga natuurlijk wel borstvoeding geven(als het lukt), want dat is gewoon het beste voor mijn kind. Maar het idee dat er een kind aan mijn borst lurkt... daar kan ik echt kriebels van afschuw van krijgen. Geen idee waarom en wie weet is dat na de bevalling wel anders. Ik vrees dat ik te veel geindoctrineerd ben door de moderne maatschappij.

4. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Psst geloof ik heb ik tinkrbell al een tijdje bij juni mama,s gezien ;)

5. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Heb net gelezen op juni mama,s dat tinkerbell al sinds 4 jan. spoorloos is....

6. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    mmm erg vreemd verhaal van tinkerbell, Ik hoop dat er niets ergs is gebeurt....

7. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    ik hoop ook dat alles goed is met haar ...

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ben er nu ook wel nieuwsgierig naar! Ze heeft blijkbaar op ons allen nogal indruk gemaakt?!?!?

9. indruk weet ik niet maar ze kwam hier vaak kletsen en ineens was ze er niet meer. Nu blijkt haar account en haar Hyves ook verwijderd te zijn...

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ja dat is ook zo Ryanne. Ze kletste echt heel veel mee. Ze had toch ook een pagina gemaakt voor de nieuwe baby? Is die ook verwijderd?

11. nee haar beebiesite is er wel nog maar daar is ze ook voor t laatst op 4 jan. geweest.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nou ja, mss zijn we te voorbarig en is ze gewoon op vakantie oid.........

13. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    hey dames,

zit ook al een beetje rond te kijken, maar kan tinkerbel ook nergens meer vinden, hoop dat alles goed is met haar en de kleine beeb.

morgen weer naar de vk toe, hoop dat ze nu wel naar het hartje willen luisteren, maar dat zal toch wel, ben tenslotte al bijna 4 maand ver, weet iemand dit vanaf welke week ze ongeveer naar het hartje gaan luisteren?

kreeg me net toch een leuke ingeving,waarom kunnen we niet met elkaar chatten hiero, lijkt me erg gezellig

nou dat was het ff voor nu, iedereen een fijne aaf gewenst

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Breekt ook hier even in, hebben er al meiden wat gehoord van Tinkerbell? Heb ook haar vandaag geprobeerd te bellen maar ook hier geen gehoor...ook al sinds 4 jan niet meer online op msn, hyves verwijderd, zw account bestaat niet meer en telefoon neemt ze niet op... word met de dag meer ongerust... morgen als ik nog niks heb gehoord, neem ik contact op met politie Tilburg om te informeren..... breekt weer uit*

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Sammie, bedankt voor je bericht. Jemig, we maken ons echt allemaal zorgen om haar he. Tink, meld je alsjeblieft!

Passie, morgen zal de vlos zeker wel naar het hartje gaan luisteren. Doen ze vanaf nu elke controle. Fijn idee he!

Debby, het is ook een vreemd idee, dat jouw kindje straks groeit door aan je borst te drinken. Maar ja, daar zijn ze wel voor gemaakt! ;) :D

16. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    ben nu ook wel heel erg nieuwsgierig waar tinkerbell is!ik neem aan dat sammie een vriendin van haar is ofzo!?
    ben benieuwd!

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja ben een goede vriendin van haar, maar kan niet even langs gaan aangezien ik in Emmen woon en zij in Tilburg...

18. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    jeetje heb je geen mobiel nr of van haar vriend?

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Heb haar mobiel maar daar word al dagen niet op beantwoord..

20. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    heel raar hoor allemaal!heb je van niemand anders een nr vrienden fam. of iets! vind het wel raar hoor!

Deel Deze Pagina