Dat is rottig Ani! Hopelijk heb je er snel geen last meer van. Je hebt wel een leuk kamertje nu thuisstaan neem ik aan om het leed wat te verzachten? Hier alweer 16 weken, wat gaat dat toch snel! Nog een paar weken en we zitten alweer op de helft.. Gek idee!
Goedemorgen allemaal, Even een ego-berichtje, dan huis poetsen en dan zoveel mogelijk even teruglezen . Afgelopen woensdag alweer de derde echo gehad. Superleuk om de vorderingen te zien. Jemig, wat een beweeglijke baby, zeg. Zo druk was de eerste echt niet! Veel draaien, beentjes heen en weer trappelen. Armpjes ook heel beweeglijk. Trouwens het hele lichaampje. Ik dacht het ook wel al gemerkt te hebben, maar twijfelde nog. Nou dat wordt nog wat . Over vier weken weer terug naar het ziekenhuis. En de 20 weken-echo ook in het ziekenhuis. Heel misschien daarna een VK zoeken als ik dat persé wil. Om de hoeveel tijd moet je na 20 weken eigenlijk naar de VK? Uiteindelijk moet ik toch in het ziekenhuis bevallen. Ach we zullen zien . Nou ik ga gauw even 'huishouden' . Tot lees'. Gr, Maine
Goeiemorgen dames, Alweer 12 weken, wat een mijlpaal. Wat een mooie buikfoto's en echo's heb ik gezien. Bij ons zit er een verhuizing aan te komen. Kraamzorg en pretecho's zijn al geregeld. Wat gaan jullie doen met opvang? Ik werk onregelmatig in de zorg. Dadelijk langs de doktor, eergisteren last gekregen van rug/bekken. Erg pijnlijk. Geniet dames groetjes Kim
Ik moet nu juist meer gaan eten van de gynocoloog ik ben te veel afgevallen zal wel door de stress komen van mijn buurman
Ja nou ben ik ook nieuwsgierig! Misschien dat ik het gemist heb . Kwam nog even stiekem kijken hoe het hier was. M'n stereo-installatie doet het even niet, dus ik moest wel even achter de computer kruipen om de muziek aan te zetten. Tja, en dan is het checken van het forum toch even verleidelijk... @ Kim: gefeliciteerd, meid. Inderdaad een mijlpaal! Voor wat betreft de opvang, die hebben we een week of twee geleden geregeld. We hebben ons kindje ingeschreven bij een kinderdagverblijf. Hiermee had ik in het verleden goede ervaringen. Hij/ zij staat nu voor vier dagen ingeschreven, maar tzt zal het wel wat minder worden. Ik wil gewoon zeker weten dat ik die plaatsen heb. Lekker egoïstisch, he . Nouja, soms moet je een keertje voor jezelf kiezen . Nu ga ik echt huishouden! Doeg, Maine
Hallo meiden, Ik zal me ook even officieel melden bij de Juli mama`s to be! Ik ben uitgerekend op 24 juli! Eerste echo al op 22 dec gehad en alles is prima! Als ik niet wist dat ik zwanger was dan had ik er nog geen benul van want ik voel me topfit , op wat loslopend hormonen zo nu en dan na !
Goedemiddag allemaal! Kaatje, lijkt me leuk om samen te gaan! Laat maar ff weten. Met het oefenen op mn werk valt het wel tegen. Die kinderen zijn vaak letterlijk doodziek of ze zijn 500 gram. Is toch even anders dan een gezond kindje in je armen, en daar gaan we hier met zn allen toch voor! Kim, ik werk dus ook onregelmatig. Daarom heb ik van de week een mail gestuurd naar een gastouderbureau hier in de buurt. Dat is de enige goede oplossing voor ons, aangezien we geen familie in de buurt hebben wonen. Ani, gelukkig is alles goed met de kleine. Wel schrikken hoor! Doe het rustig aan de komende dagen, maar zorg wel dat je in beweging blijft. Anders worden de spieren heel stijf en krijg je nog meer pijn. Sterkte! Ik hoorde zonet dat een vriendin van mij met spoed is opgenomen in het ziekenhuis. Ze heeft enorme buikpijn, wrsch tgv van colitis (een soort crohn, maar dan anders). Ze wordt nu geopereerd en ik maak me enorme zorgen. Krijg haar en haar man niet te pakken.
Maartjeh en Andromeda, welkom hier! We hebben een juli-mama-lijst, kijk maar onder aan mn bericht. Wil je ook op de lijst, stuur dan een pb naar mij of een van de andere meiden op de site. In ieder geval een hele fijne zwangerschap toegewenst!
we hebben wat probleempjes hier we hebben last van onze buurjongen. Die is heel erg verslaafd en komt minstens iedere dag 4 keer bedelen voor geld aan de deur en wij zijn geen filosofische instelling waar mensen geld op kunnen halen dus dat krijgt ie niet. Nu was meneer dus kwaad op ons dat wij hem geen geld leende. Dus de volgende dag gooit ie naar Roy een Lex een volle bierfles van boven uit zn raam. Roy flipte helemaal door heeft de ruit ingeslagen en heeft zichzelf maar even naar binnen gelaten en even de kamer met hem doorgedanst Daarna kwam hij weer terug naar binnen en heeft ie zichzelf aangeven en al snel kwam de politie hij en de buurjongen moesten mee maar hij mocht vrij snel weg de buurjongen van ons niet die mocht ff blijven. Nu moeten wij die ruit van hem betalen en verder niks en hij heeft poging tot zware mishandeling op zn naam staan. Nu dachten wij dan zal ie nu wel niet meer komen bedelen dat dachten we..... Nou meneer stond poepleuk alweer voor de deur. En alweer kreeg ie dus geen rooie cent. Dus hij weer kwaad en diezelfde dag onze hele ruiten met modder en poep van zn hond ondergesmeerd. Wij dit keer niks gedaan en meteen de politie gebeld. Die weer gekomen en de buurjongen weer meegenomen. De dag erna werd hij thuisgebracht en alweer begon weer alles van voren af aan sávonds toen we thuis kwamen weer curry en boter met mayo aan de deur gesmeerd. Roy heeft het even snel schoongemaakt want de deur is van rvs en curry vreet erin en dan gaat het roesten. Aangezien we van de politie de opdracht kregen voor iedere onzin te bellen dus weer gebeld hun weer gekomen nu mocht ie dan wel thuis blijven en kreeg ie een waarschuwing. En vandaag stond ie dus weer aan de deur weer voor geld weer niet gekregen en toen begon ie op onze rolluiken te bonken(extra omlaag gedaan heb geen zin om steeds te poetsen) Daarna vlogen de flessen bier over onze overkapping...alweer bellen...nu was de politie in 5 min bij ons...het word steeds sneller nu moeten we alle foto's van het huis en alle vernielingen naar het buro brengen zodat dat in het dossier ken. De buurjongen dus tegen hun beloofd dat ie rustig zou blijven... waar heb ik dat eerder gehoord Vraag me sowieso af waarom meneer denkt dat wij gratis geld geven we zitten ook nog in een koophuis en zo snel ken je daar niet uit. Nou is het dus nog steeds niet opgehouden en vorige week heeft ie ons de ruiten ingeslagen. Ik zit met de kinderen bij me schoonmoeder gewoon uit veiligheid. Want als je al een fles bier naar een kind gaat gooien spoor je echt niet. Vandaar dat ik ook niet vaak reageer hier de pc is hier zo traag maar gisteren kregen we telefoon van de politie dat als ie nog 1 ding doet al is het maar schreeuwen dan pakken ze hem gelijk weer op. Maarja of dat wat helpt? dan komt ie weer vrij dan is ie daar weer pissig over en dan begint ie van voren af aan. denk ik. We hoeven nu gelukkig niet meer dat 0900 nr te bellen maar nu mag het direct 112 zijn. eerst deed de politie niks maar nu is de hele buurt aan het bellen en worden ze er volgens mij gek van de hele buurt is rustig hij is de enigtse die de rust verstoord. Nu weet ik dat de buurman al zeker 6 mnd achter ligt met z'n hypotheek te betalen en ik las laatst op internet dat pas na een jaar het huis onder je uit word verkocht. ik hoop dat meneer er voordat ik bevallen ben er toch uit is want ik zie het niet zitten om me kraamweek tussen het vliegend glas te liggen. Maar gelukkig heb ik een lieve vriendin in de buurt wonen dus als het dan nog steeds bezig is mag ik een weekje met me man en kids daar dan doorbrengen. Maar het liefste zit ik gewoon thuis ons veilig en knuse huisje is in een maand tijd een soort van oorlogspand geworden
owja dat ie de ruiten kapot had geslagen van ons gaf ie dus niet toe aan de politie het leukste eraan was een kwartier voordat ie onze ruiten insloeg heeft ie zijn ruit met hout betimmerd. hij was zeker bang dat wij het terug gingen doen. En eergisteren heeft ie zn eigen ruiten dan ook ingeslagen voor ons daar de schuld van te geven maar meneer wist natuurlijk niet dat de babycam op onze en hem zijn deur gericht stond alles op video
Wat een verhaal zeg. Denk je onbezorgd zwanger te zijn. Nou niet dus. Kan me voorstellen dat je bij je schoonmoeder gaat zitten. Wat mij zo irriteert is dat er blijkbaar veel moet gebeuren voordat er ECHt actie ondernomen gaat worden. Nou ik wens je heel veel sterkte en gewoon de politie blijven bellen hoor.
ja eerst zeiden ze jullie moeten het zelf oplossen met praten. Alsof er valt te praten met een verslaafde nu dat de hele buurt belt ken het opeens wel. De hele buurt heeft last van zijn muziek en zn rotzooi om z'n woning heen. Als ik binnen zou zitten zou me dat niks uitmaken ik ben ook totaal niet bang voor hem maar hij hoeft me maar in me buik te slaan of iets dergelijks en aangezien dat ik minstens 4 keer per week in het ziekenhuis moet zijn zal ik hem vaak tegen komen voordat ik met de kinderwagen buiten ben heeft ie de kinderen ook al wat aan kunnen doen. Verslaafden zijn niet te voorspellen en vooral als ze in geld nood zitten. Dan doen ze alles om er aan te komen. @maartjeh Welkom! weer indezelfde maand uitgerekend
jeetje wat een verhaal zeg daar zit je ook niet echt op te wachten en al helemaal niet als je kleine kinderen hebt en er nog een kleine uk opkomst is!ik hoop dat je bij je schoonmoeder een beetje tot rust kan komen. zit je partner daar ook? of moet hij het huis in de gaten houden voor die gek!?
jeetje mamabeer... wat een rotsituatie! Ik hoop echt dat ze er wat aan gaan doen! Vooral blijven klagen en documenteren, hoe meer je aangeeft, des te meer ze straks tegen hem hebben!
mijn man die blijft in het huis zitten want voorhetzelfde geld slaat ie de ruiten achterom in en komt ie binnen alles vernielen en met zoiets krijg je ook nog niks vergoed we konden blij zijn dat onze deur vergoed werd. We hebben een design deur en dat koste ff 1700 euro gelukkig werd ie toch vergoed. Roy komt wel bij ons samen eten en legt samen met mij om 7 uur de kinderen in bed en dan gaat ie naar huis. Ik kom wel op rust hier schoonmoe heeft hier een bad en dat hebben we thuis niet is wel lekker alleen wat me zo stoort eraan is ik heb bij Lex en Ryan allebei geen geweldige zwangerschappen gehad veel in het ziekenhuis gelegen en veel bloedverlies gehad. En nu had ik echt zoiets ik ga van deze zwangerschap echt genieten...tja toen begonnen bij deze ook weer de bloedingen die wel gelukkig zijn opgehouden dus ik kon eindelijk genieten tja niet dus dan begint hij weer. En ook omdat het de laatste zwangerschap zal zijn wil ik extra genieten en het mag alweer niet zo zijn