Jeetje mamabeer.... ik had je verhaal al eerder gelezen inderdaad, maar is het inmiddels nog steeds zo slecht? Kan me voorstellen hoor dat je stijf staat van de stress en zo nog niet kunt genieten van je zwangerschap. Hopelijk worden ze snel uit huis gezet daar zodat jullie weer rustig naar je eigen nestje terug kunnen. Belachelijk eigenlijk hoe de politie werkt, criminelen krijgen meer gedaan dan de gewone zorgzame burger! Moest niet kunnen... heel veel succes en sterkte met alles... Enne, probeer toch een beetje te genieten hoor... ook al valt het niet mee! Liefs en een knuf
@ani: jeetje, dat is schrikken. Gelukkig is alles ok! @maartje en andromeda: welkom! @sucre: ik ga dit weekend even alles opzoeken en dan laat ik het je wel even weten. En nee, dat is niet waar je voor hoopt te oefenen. Pff, lijkt me best pittig af en toe of niet dan? En sterkte en beterschap voor je vriendin! Hoop dat je snel wat van ze hoort! @mamabeer: wat een verhaal zeg! Daar zit je ook net op te wachten allemaal! En wat Sjaam ook al zegt: waarom moet er altijd eerst echt iets gebeuren voor er echt wat ondernomen wordt! Zo krom! Hoop voor jullie dat er snel een eind aan komt! Die stress kun je nu echt niet gebruiken! Ga nu even een poster voor de verjaardag van mijn collega in elkaar draaien....tot later!
@ mamabeer: Wat een situatie, zeg. Hoop dat er inderdaad snel een einde aan komt. Maar tegenwoordig moet er inderdaad een heel dossier opgebouwd worden en eerst een heleboel gebeuren, voordat men ingrijpt. Waar gaat het over, denk je dan... Sterkte, meid.
mamabeer, wat een heftig verhaal zeg! Hopelijk kan je gauw weer genieten van het zwanger zijn en is die *!@#*! van een buurman van je gauw opgerot. Ik kan zooo boos worden om zulke mensen..
Dank je Maine, altijd jezelf op nummer 1 zetten. (moet ook nog aan het huishouden beginnen, heb er de kracht niet voor) Welkom Maartje, gelukkig voel je je goed! Sucre, ik denk dat een gastouder ook het beste bij ons past. Heb wat documentatie aangevraagd. Al iets gehoord van je vriendin? Hoop dat alles goed met haar is! Mamabeer, succes met dat hele gedoe, wat goed dat je je kindjes veilig achterlaat. Fijn weekend allemaal, krijgen jullie ook allemaal een mooi rond buikje?
Ola! @Mamabeer; Wat een heftig verhaal zeg! Van je buren moet je het maar hebben.. NOT! Hopelijk wordt ie snel z'n huis uit gezet! @Sucre; Wat er van je vriendin zeg.. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel bericht krijgt! @All; Hallo! Alles goed hier! Bijna weekend gelukkig
helaas vrees ik dat een jaar te kort is. Ik werk bij een hypotheekbank en na een jaar wordt het proces pas opgestart. Kan dus wel anderhalf/ 2 jaar duren helaas. Erg voor je meis, probeer een beetje te ontspannen misschien...
ja we weten niet zeker hoe lang hij al niet betaalt heeft mijn man heeft wel het telefoontje van de bank meegekregen en die zeiden dat ze geen vertrouwen meer in hem hadden.en dat ookal zou die gaan betalen het geen verschil voor de bank maakte. zowiezo een half jaar heeft al niet betaalt omdat ie geen werk en geen uitkering kreeg daar kwam ie altijd om zeuren. Ik weet niet hoelang het dan gaat duren als je al zo'n telefoontje krijgt.
die van ons heet muppet.... zoonlief was (en is soms nog steeds) wuppie... wat mij dan weer tot mega-wup maakte.... lol lol
Bij Lex hadden we Baby Boo-Boo en bij Ryan Baby Poeki wat het dit keer word ik zou het niet weten haha we verzinnen dat meestal rond de tijd dat het schoppen voelbaar is
@ Sucre ik duim voor je dat het goed zit met die vriendin! @ Mamabeer leuk je weer te lezen. Wat een rotsituatie met je buurman zeg...Pfff hoop dat hij snel zijn huis uit moet!
@ Mamabeer, Wat een vreselijk verhaal zeg! Je kunt je dus geen eens veilig voelen in je eigen huis! Hopelijk pakken ze hem binnenkort voor langere tijd op! @ bijnamen, Zelf hebben we het nog steeds over de kleine. M'n schoonzus noemt hem kloas (klaas). En m'n zwager noemt hem kleine wurms. Zo noemde m'n zwager m'n man vroeger.
sja of de bank nou vertrouwen in hem heeft of niet als hij (theoritisch gezien) zijn hele achterstand betaald kan de bank niet zijn huis veilen. Wettelijk gezien moet iemand geloof ik minstens 9 maanden achterstand hebben maar vaak is het veel meer.
Mijn vriendin ligt op de intensive care. Ze had een darmperforatie en veel poep en andere rotzooi is de buikholte in gegaan. Ze is heel erg ziek.
He bah sucre, wat naar om te horen! heel veel sterkte voor je vriendin. Mamabeer, wat een situatie zeg, gelukkig neemt de politie het nu wel serieus. Kun je geen juridische stappen ondernemen? Namen: de eerste weken hadden wij 'het' Billie genoemd, nu baby of kindje. Krijg mijn vriend niet overtuigd dat ik het geslacht wil weten, iemand tips?
wij noemen de kleine frits haha @ deetje ik zit met het zelfde "probleem" ik wil het wel weten en hij niet......erg lasttig...dus idd als iemand tips heeft..
Hier een Freekie Hahaha. Mamabeer: Wat een nare situatie. Te zot voor woorden dat er ni szinnigs ondernomen wordt op die kerel! Sucre: Sterkte met je vriendin. Klinkt heftig. Hopelijk verloopt de operatie goed.