Dames kletsen jullie aankomende week niet teveel want dan moet ik zoveel bijlezen als ik terugkom van vakantie. We gaan vannacht op weg naar Tenerife! Iedereen die naar de vk of naar de gyn. moet succes! Voor degenen die last hebben van griep of last hebben van rugpijn beterschap! Denk niet dat ik vandaag nog zal reageren want heb nog een hoop te doen voor de vakantie. Prettige week allemaal!
Hoi hoi, Vermaken jullie je een beetje op deze zondag? Ik heb er alweer een werkdag op zitten, nu nog ff lekker koken en straks heerlijk op de bank hangen.
Spirit, fijne vakantie! Lekker genieten. Laag ijzer (Hb), drink floradix. Dit raden ook veel verloskundigen aan en je kan er makkelijk van poepen. Rug/bekkenklachten. Heb regelmatig flinke rugpijn. Hopelijk wordt het niet erger. Als ik rust heb, gaat het weer goed. Heb vandaag gewerkt, het was smoordruk, dus ga vanavond echt ff bijkomen. Manlief is al aardappeltjes aan het schillen, want we eten stampot zuurkool. Jammie! Morgen 1e controle bij de vk. Bloeduitslagen en natuurlijk hartje luisteren! Heb er zin in. Moet mn telefoon meenemen, want manlief kan niet mee.
hoi dames, ik heb flinkw at geld uitgegeven vandaag. jammer genoeg niet aan baby spulletjes. een nieuwe droger gekocht de komt aankomende woensdag. zat net bij het bevalingsforum te kijken. een topic over wat riep jij tijdens de bavalling. na allerlei horror verhalen gehoort te hebben van vriendinnen was dit wel erg leuk om te lezen. een aanrader voor de gene die de lach spieren willen trainen. ben super moet en ga lekker op me bedje liggen. veel liefs en een fijne avond gyino
Hoi dames, Ik zie dat er een aantal meiden binnenkort een echo hebben voor de geslachtsbepaling spannend zeg Hier verder alles goed gewone broeken zitten strak maar zwangerschapsbroeken zakken af Kga nog lekker wat bankhangen toodles
@spirit fijne vakantie @ sarah echt de dierenarts bellen is wel een beestje waar je het over hebt..misschien is het ook wel zo op te lossen en loop jij je nu alleen maar te irriteren om niks hier afgelopen vrijdag naar de fysio geweest voor de lage rug pijn.. vlak voor de bevruchting al een rontgefoto laten maken en daar moest een mri op volgen maar dat kon toen niet meer van wege zwangerschap...nu heb ik een staand beroep en word die rugpijn echt killing dus moet nu oefeningen gaan doen van de bekkenfysio dus ben benieuwd. ben zelfstandige dus heb geen zin om al eerder te moeten stoppen met werken. ik las over een heupband, heb dit ook gevraagd bij de fysio en hij raad het echt af zo lang je het echt nog niet nodg hebt je maakt je spieren er namelijk heel lui van en moet daarna er flink aan werken wil je die weer actief hebben.. nou ladies ik ga even lekker bank hangen met mijn schatje fijne avond allemaal nog.. oja ik voel die kleine nu bijna elke avond af en toe even een kribel in mijn buik..van de buiten kant helaas voor vriend lief nog niks te voelen! nou nog maals fijne avond!haha
zitten jullie ook in zo'n onzekerheid? Ik vind dit altijd de lastigste periode want je ziet nog niet veel en je voelt helemaal niks alleen via echo zie je het kindje en ik vraag me echt iedere dag af of het wel goed met hem of haar gaat. Ik maak me gewoon te gek
mamabeer: Ik voel mn kindje echt nu al de hele dag door, dus maak me niet zo snel zorgen. t IS echt een druktemakertje in mn buik en ben ook echt verbaasd nu al zo duidelijk de kleine te voelen. kan me je onzekerheid wel voorstellen zolang je nog niks voelt. Is t bloeden trouwens al helemaal gestopt bij je?
Ja gelukkig wel maar de gyn zei dat er nog wel de hele zwangerschap door nog wel wat bloed zal verliezen vanwege de laagliggende placenta. Gelukkig nu niks maar ik denk dat ik wel weer zal schrikken als het weer komt ik moet nog wat geduld hebben om het kindje te voelen bij Ryan voelde ik het met 17 weken en bij Lex met 20 weken. Vanaf wanneer voel jij het al en wat percies voel je?
voel t al ruim 2 weken! Begon met vage plopjes, nu lijken t echt al wat meer schokjes en schopjes! Zou bijna denken dat we t binnenkort al aan de buitenkant kunnen gaan zien...........maar dat moeten we nog ff afwachten. Hoop dat je bloedingen weg blijven!
ik heb wel vaak een gevoel alsof iemand met een rietje belletjes in me buik aan het blazen is haha ik had eerst een ding waarmee ik het hartje kon horen maar die vind ik opeens niet meer
hoi dames spirit: veel plezier op vakantie! enne, die berichtjes blijven wel komen denk ik. Mijn laptop was gecrasht en ik kon weer een dag niet op het forum... daarnaast ben ik ook ziek aan het worden en heb vanmiddag de hele tijd geslapen en als ik de was doe ben ik kapot hopelijk voel ik me snel weer fitter @mamabeer: dat heb ik nou ook! ik heb gelukkig een afspraak met de VK woensdag en dan luisteren we naar het hartje (dat zal me wel gerust stellen hoop ik) volgende week woensdag (de 28e) hebben we onze 2e echo. Sinds een week droom ik alleen maar een meisje en ook overdag zie ik mezelf later met een meisje met lang blond haar. Hoeft natuurlijk niks te betekenen, maar vind het wel bijzonder!
Bij Lex droomde ik ook vaak van een meisje en ik liep altijd zonder na te denken naar de meisjes kleertjes toe toch was het naderhand een jongetje heel raar vond ik dat toen
27 januari heb ik pas de volgende afspraak maar gelukkig heeft een vriendin van me ook een angelsound en die gaat die morgen voor me zoeken dus das wel lief
ik heb nu ook zo'n gevoel dat het nu een meisje is zo erg dat ik het bijna zeker weet maarja zul je zien dat het een jongetje is die met mij grapjes uithaald
Dierenarts is gister bij ons langsgeweest, wij wonen op een boerderij en de kat is ook regelmatig daar te vinden. De dierenarts zei dat ze niets zag of kon vinden bij de kat. Er is ook niet een medicijn tegen kotsen. Kan door ouderdom komen of doordat hij iets verkeerds eet. Maar dat kunnen we niet controleren aangezien hij op het bedrijf muizen, melk en nog veel meer kan eten en drinken. De kat buitenhouden was haar oplossing, verder niets aan te doen. Helaas... Ik zal ook niet direct besluiten hem een spuitje te geven. Buitenhouden is een betere oplossing aangezien de kat ook altijd gigantisch stinkt.
ow en nu dan wat ga je doen? Is niet bepaald goed straks als je bevallen bent en je moet het iedere keer opruimen ik weet niet of dat schadelijk is?