nou dames van harte gefeliciteerd en mischien tot morgen dan ga ik een testje wagen! wens jullie heel veel plezier toe hier en wie weet kom ik gezellig met jullie mee kletsen!
Hoi, Wij gaan er ook voor deze maand! Hoop dat ik met jullie mag mee kletsen.. bij mijn 1e kindje was het meteen raak.. wel helaas na 2 miskramen.. hopelijk is het deze keer weer meteen raak! Liefs Momtobe
Hallo dames, ik kom me bij jullie aansluiten Ik heb vorige maand een vmk gehad maar nu net weer een positieve test in handen: ben zoooo blij! Zouden jullie mij op 3 juli willen zetten? Ik heb vorige maand bij de juni dames gezeten en daar hadden ze er ook bij staan waar je wilde bevallen, of je borstvoeding wilde geven en of je mee wilde doen aan moeders voor moeders. Misschien ook een idee om hier te doen? Voor ons is het ons eerste kindje, ik wil in het ziekenhuis bevallen en borstvoeding geven. En nu ga ik even een heel blij ronde dansje maken
ooooooooh, wat ontzettend gaaf om jou hier weer te vinden Robin! Heel veel geluk, en deze keer gaat het goed he! enne... als baby een weekje te vroeg komt, ben je toch nog een echte juni mama
Gefeliciteerd Juli mama's!Geniet ervan! Wat gaan de tijd toch eigenlijk snel Paar dgn geleden waren wij juni mama's de jongste en nu zijn er al juli mama's! Succes allemaal Liefs Deb
Robin proficiat meis! En hopelijk mag je nu lekker op die roze wolk blijven zitten! en alle andere meiden hier natuurlijk ook he!
nou, ik heb voor de zekerheid nog maals een test gedaan vanmorgen, omdat ik vandaag eigenlijk mijn NOD zou hebben... maar... nog steeds duidelijk 2e streepje te zien! kan het nog steeds niet geloven... groetjes
Gefeliciteerd meiden ik hoop dat ik hier binnenkort mee mag schrijven heb vandaag getest maar het is een heelvaagbijnaniettezien streepje als mijn nieuwe testen binnen zijn doe ik er nog eentje liefs van zuurtje
@ Robin: gefeliciteerd meid @ Zuurtje: spannend! hopelijk op de volgende test een vette 2e streep, duim voor je! Ik heb vanmorgen ook nog eens getest, vandaag is mijn nod. Maar een dikke plus op cb hoor! En nog geen te bespeuren, dus krijg er iets meer vertrouwen in. Vind het wel onzeker dat ik echt totaal niks geen klachten heb, voel me eigenlijk kiplekker.
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli : * Dianne, 20 jaar, 2e kindje 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli 8 juli 9 juli 10 juli 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli @ Robin, je staat erbij! Nogmaals van harte meid
Juli 2009 de tijd vliegt. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe met prachtige kindjes. En mogen jullie maar net zoveel kletsen als de juli 2008 mama's dat hebben gedaan en nog steeds doen natuurlijk Allemaal van harte gefeliciteerd. Liefs, Christiea (juli mama 2008)
Whooohoooo van harte gefeliciteerd Robin!!! Wat fijn om te lezen dat je je nu bij de juli mama's mag voegen. * tegen beebje van Robin: Je moet goed groeien en blijven zitten, want je hebt een super mammie!* Geniet ervan! Liefs Anna
Wat een ontzettend lieve reacties allemaal zeg Ik zit net met een glas jus d'orangje en een broodje kaas voor me...haha ipv een chocolade koekje Alles voor die kleine baby en nu inderdaad maar hopen dat hij of zij heel goed gaat groeien! @net zwangeren: wanneer bellen jullie met de verloskundige? Ik heb de vorige keer vrij vlot (haha, lees ongeveer onmiddelijk na positieve test )gebeld met de vk. Denk dat ik deze keer nog even twee weekjes ga wachten. Als alles dan nog steeds goed is ga ik bellen voor een afspraak!
@ Robin: ik heb dat ook gedaan hoor bij mijn eerste zwangerschap, had een 2e streep en hing al in de telefoon Ik wacht deze keer wat langer met bellen, ik denk dat ik ook zo rond de 6 weken ga bellen als alles goed mag gaan.