Ik heb gister positief getest dus mag nu met jullie mee komen kletsen. Zal in het kort mijn verhaal doen. Nu een jaar bezig, miskraam met curretage gehad in februari en daarna niet ongie. In juli Pco geconstateerd en begonnen met Clomid. Eerste ronde was mn ei pas op dag 24 maar deze ronde is het raak. Durf nog niet echt blij te zijn, komt pas als ik het hartje heb gehoord. Dinsdag moet ik naar zh voor echo en dan hoor ik hoe het verder gaat. Spannend Ga nu hier lezen om jullie te leren kennen.
Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Wij hebben het ook nog tegen niemand verteld, vind het ook erg moelijk. Bij de 1ste hebben we het de ouders/broer/zus met 4 weken meteen verteld. Nu willen we wachten tot 30 november. Ik ben dan 8 weken en mijn zoontje wordt dan 2 jaar. Ga een t-shirt met opdruk bestellen, zodat ze dan kunnen lezen dat hij grote broer wordt. We krijgen 28 november de 2e echo, dus dan hopen we zeker een kloppend hartje te horen. @tinkerbell: kun jij in de lijst mijn 2e echo op 28 november erbij zetten? Vanochtend alweer gestest, dit keer met een clearblue. Direct een +, leuk om te zien. Die andere 2 waren dipsticks van sensitest, die had ik maandag en woensdag gedaan. Ik geloof het nu wel
ik blijf ook aan het testen, afgelopen zondag hebben we er 3 versleten (1x babyboomtest, 1x kruitvat & 1x CB digitaal), vervolgens heb ik maandag nog een babyboom zw test en een ovutest (was benieuwd of hij idd dan ook een 2e streep gaf en die was zelfs duidelijker dan wanneer ik mij ei had haha) en vervolgens afgelopen woensdag nog een babyboomtest (daar heb ik er zoveel van in huis...) en ben bang dat ik er nog wel meer ga doen voor ik het echt geloof
Hallo toekomstige mama's, Ik kom me ook aanmelden! Joepie! Volgens de calculator en mijn huisarts ben ik 8 juli uitgerekent... Het is allemaal nog heel pril maar ik denk dat ik voor het Ziekenhuis en Borstvoeding ga. Ik heb tot nu toe weinig zwangerschapsverschijnselen (al kan dat natuurljk nog komen). Ben wel sneller moe en heb gevoelige tepels maar that's it. Maarre, wat ik graag wil weten.....? Hebben jullie het al tegen ouders/broers/zussen verteld en hoe? Groetjes, Wendy
Gefeliciteerd. Wij gaan het proberen zo lang mogelijk voor ons te houden zodat we met de kerst cadeautjes kunnen geven aan de opa's oma's tantes en ooms in spe. Dinsdag moeten wij voor een eerste echo en dan horen we hoe het verder gaat. Ik denk dat ik ook nog wel een paar keer test voordat ik het echt geloof! Wil in het ziekenhuis bevallen en ga denk ik voor felssenvoeding
Kelly en Ryanne welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap. geniet er maar lekker van. Liefs Shanna,
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli : * Mona Lisa Smile, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Deetje, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Koos, 23 jaar, 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, TH, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Amsy, 33 jaar, 2e kindje, ZH, BV * Onsfrumpje, 29 jaar, 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV * lammetje, 28 jaar, 3e kindje, ZH, BV * Lionette, 29 jaar, 1e kindje, TH, BV * Lammetje, 28 jaar, 3e kindje, ZH, BV 4 juli: * Kaatje80, 28 jaar, 1e kindje, ZH, BV 5 juli: * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV 6 juli * Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV 7 juli: * Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, TH,FV * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV 8 juli 9 juli * Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, TH, BV * Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, 10 juli 11 juli 12 juli * Ryanne, 25 jaar, 1e kindje, ZH, FV 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Afkortingen: TH = Thuis ZH = Ziekenhuis BV = Borstvoeding FV = Flesvoeding Er zijn op dit moment 18 juli mama's Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne, Mik Afspraken: 4 nov: Ryanne 1e echo 5 nov: Shanna23, 1e echo 5 nov: Lammetje, 1e echo 10 nov: Shanna23, intake vk 13 nov: Nynke31, 1e echo 17 nov: Kaatje80, 1e echo 18 nov: Deetje, 1e echo 18 nov: Mona Lisa Smile, 2e echo 18 nov: Lionette, intake vk 19 nov: Dommel, 1e echo 25 nov: Jo79, 1e echo 26 nov: Tinkerbell21, 1e echo 26 nov: Amsy, intake vk 27 nov: Robin77, 1e echo 1 dec: Robine, intake vk 1 dec: Mama van Tessa, 1e echo 2 dec: Robin77, intake vk 3 dec: Amsy, 1e echo 4 dec: Kaatje80, intake vk 8 dec: Robine, 1e echo 22 dec: Robine, nekplooimeting (2e echo)
Hallo Wendy, allereerst gefeliciteerd! Wij hebben het deze keer 'gewoon' medegedeeld. De vorige keer (wat later dus MA was) hebben we het onze ouders verteld door ze een EHBO-mand te geven (Eerste Hulp Bij Oppassen) met daarin luiers, speentje, badspullen, pakje enz. Alle anderen die we het zelf verteld hebben kregen van ons een kaal beschuitje met een kaartje erbij dat ze de muisjes in februari (dan waren we uitgerekend) mochten komen halen.
Wij hebben vorige keer voor de opa en oma een rompertje laten drukken met papa+mama= me en voor de peter en meter een slabbertje met wil je men p(m)eter zijn. Dit ligt nog in de la omdat het helaas en MA werd.
Hallo dames, Even een vraagje.. Kan vandaag iemand anders de lijst bijwerken? Met de afgelopen 3 pagina's? of 2? Want ik ben heel druk nu. Mijn stiefzoontje is er en moet straks naar mijn schoonfamilie. Ik zal morgen pas weer terug zijn maar denk dat ik de laptop meeneem. ALLE ZWANGEREN GEFELICITEERD! Vandaag ook aan mijn baas verteld en die vond het ook heeeeel leuk nieuws. Verder vroeg hij wel of ik door wou geven zodra ik weet wat ik na een eventuele bevalling zou willen doen. Heb hem gezegd dat ik na de 12 weken hier over na zou denken. Ik wordt langzaamaan weer iets misselijker en heb de hele dag al lichte krampjes. Hebben jullie trouwens met ontlasting 'persen' ook een raar gevoel in de baarmoeder? En ja, iets minder moe maar heb ook weinig gedaan vandaag. Soms ben ik wel bang dat het fout gaat hoor.. Of bang dat het allemaal een droom blijkt. Alles goed hier? Hoe gaat het met jullie klachten haha? Liefs
Dag lieve mama's allemaal, wat hebben jullie weer veel gekletst. @ alle nieuwe zwangeren: welkom... @ Shanna: mijn hart stond stil... Ik leef met je mee. Ik heb het vandaag ook tegen mijn leidinggevende gezegd. Hij was net van de bolle buiken af ( dinsdag de laatste in een hele reeks uitgezwaaid). Hij moest ontzettend lachen en hij was superblij. Hij wist dat er in de zomer reeds 1 vkm (wellicht 2) waren geweest en dat we in het ZH liepen voor onderzoek. Dus hij was superblij. Ik werk dan ook wel in een echt vrouwvriendelijk bedrijf. O ja de meiden bij mij op de kamer hebben mijn echo ook al bewonderd. Ik blijf die smile op mijn gezicht hebben. Maar met een kloppend hartje op de 18de krijg je die smile er echt niet meer voor de resterende maanden eraf... (Voor de nieuwelingen: zie album :- ), mijn kleine frummel van 5 weken... Ik moet zeggen op de moeheid na en wat gevoelige borsten, dat ik wel van de misselijkheid af ben! Joepi! Morgen de schoonouders op bezoek. Mijn husband is enig kind (en ik dus ook de enige schoondochter), dus vermoed dat ik al rotverwend wordt met kadootjes morgen. O ja en heerlijk vanmiddag op de bank brochures van de babydump, quinny en maxicosi zitten doorbladeren. Bij de babydumpbrochure krijg je ook witte babysokjes kado. Groetjes MLS
Wat geweldig he Mona Lisa! Hier regaeerde mijn baas ook erg leuk! Iedereen is heel erg blij voor mij! En ik kreeg maar niet uit mijn hoofd dat het niet goed zou zitten, na gisteren. Ik durfde geen ovutest te doen want was ervan overtuigd dat de streep verdwenen zou zijn.... Maar,.... net toch een ovutest gedaan en ....... De streep is zoooo dik dat hij ROOD is! Whahaha ben dus weer helemaal happy! Pfff wat een opluchting zeg!
eindelijk is het gelukt foto van mijn testje staan in mijn album, vinden jullie dat die duidelijk is?
Ja, het is de matcare test he.. Ik heb daarmee indrooglijntjes gehad, maar geloof me, die van jou is echt duidelijk posi! Lekker man! Wat vind je van mijn posi test? Op dag 22 van de cyclus, 3 dagen voor nod gemaakt!
Iedereen weet het al bij mij Maar dan ook echt iedereen haha. Mijn schoonvader zei, voordat hij het wist, tegen mijn vriend dat ik zwanger ben van een tweeling. Het eerste had hij gelijk, misschien het 2e ook hahah maar dat weten we natuurlijk nog niet.
Ja het is verstandig om extra vitamine D te slikken. In multivitamines speciaal voor zwangeren zit meestal al 200% ADH in.