Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@ryanna... ik las dat je zo'n pijn hebt in je rug... is het lage rugpijn, zo net boven je billen?
    Ik zou anders de huisarts even bellen of rechtstreeks een fysio. Je hebt tegenwoordig geen verwijsbrief meer nodig en dat is wel zo makkelijk.
    Als je hun uitlegt wat de problemen zijn weten zij wel of ze je kunnen helpen.
    Niet te lang mee doorlopen hoor!

@sarah, fijn te lezen dat alles goed is! geniet ervan :D

Liefs

2. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    echo fotos staan in mijn album

3. Mazz

Mazz Actief lid

26 dec 2008
    159
    0
    0
    Hi ik ben ook uitgerekend in juli (ongeveer de 21e)

Ik heb ook al een hele tijd last van mijn onderrug sinds ik zwanger ben. Vooral als ik hard gewerkt heb (horeca).
    Maar het is voor mij nog te doen. kan redelijk makkelijk opstaan en zo. Ik denk dat het normaal is?
    Maar als het te erg word moet je wat ondernemen natuurlijk!

verder wens ik iedereen een goede zwangerschap en een gezond kindje(s)

4. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Hey Maz, we zijn op dezelfde dag uitgerekend. Grappig :D

5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.005
    113
    Dag allemaal,

Goh, ruim 400 pagina's gevuld met juli 2009 mama's, ik ga ze niet allemaal lezen (tenzij ik echt niets meer te doen heb...lol) ;)

In elk geval haak ik hier gezellig in. A.s. donderdag ben ik 15 weken zwanger, zo ongeveer.. de echo zegt 20 juli, wij zelf rekenen op 15 juli. Hoe dan ook; ik word mama.

Ik voel me prima, op vermoeidheid na. Ik slaap ronduit slecht, maar van misselijkheid heb ik geen last gehad. Heel licht, maar niet noemenswaardig. Ik kwam hier op het forum terecht, omdat ik wat wilde weten over dat irritante "hijgerige" gevoel. Ik kan niet normaal een trap op of het is al raak. Het schijnt er dus bij te horen. Nou ja, het is niet anders dus.

En verder? Ik hoef geen koffie meer, voor een glas cola doe ik echt een moord en vlees kan me in vele gevallen gestolen worden.

Ik hoop het hier gezellig te hebben in elk geval!

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat gezellig een paar nieuwe mama's er bij! En allemaal rond de 20e uitgerekend, net zoals ik haha.

Ben vanmorgen naar de VK geweest. Ze vond dat ik ook wel een smal toetje heb gekregen, en dat ik wel aan de vit. pillen moest. Maar ik krijg die dingen echt niet door mn keel nu, ze komen er met dezelfde snelheid weer uit helaas... Dus ik moet ze maar gaan verpulveren of zo. We moeten maar even kijken hoe ik dat ga doen.
    Voor de rest had ik een mooie lage bloeddruk. We hebben ook even geluisterd naar de beeb. Dat was echt even genieten, weer zo'n mooi treintje te horen! Als ik de VK mag geloven heeft de baby de hartslag van een meid :D Ze heeft ook gevoeld aan mijn buik en de baby ligt al aardig hoog. Voor de rest was alles goed gekeurt en mag ik over 3 weken weer terug komen op 10 Febr.

7. Niet meer actief

Nieuwe mama's welkom bij de club!
    Er wordt wat afgekletst hier, dus vervelen doe je je niet hihihi

Ik ben ook eind juli uitergekend dus dat wordt wel een drukke tijd!

Ik wens jullie ook een fijne zwangerschap toe met veel genieten.

Liefs Dommeltje

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee nieuwe meiden, wat leuk dat jullie mee komen kletsen. Pas op, het is erg verslavend! We houden een lijst bij, zie onder aan mijn bericht. Daar kan je op kijken en als je wilt dat jouw gegevens er ook op komen, pb dan mij of een van de andere meiden. Fijne zwangerschap!

Sarah, wat fijn dat de echo goed was! :D

Baarmoeder voelen. Ik voel die van mij ook heel duidelijk als ik ontspannen plat op mijn rug lig. Echt een klein bolletje in mn buik. Heel leuk om te voelen. Voorheen voelde ik hem ook al net boven mn schaambotje uitsteken.

Over de lijst, graag Pb'en, dan weet je zeker dat alles wordt verwerkt. ;)

9. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    welkom alle nieuwe meiden...

ja, baarmoeder voel ik ook heel duidelijk zitten. moet helemaal plat liggen en dan kan ik hem zo helemaal af gaan...

vind hem wel een beetje smal... en lang...

dacht altijd dat een baarmoeder rondachtig was...

vind het wel leuk om je lichaam zo een beetje te leren kennen...

heb me vent zover gekregen dat we elke week gaan zwemmen.... vanavond gaan we voor het eerst!

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dommel wat goed! Ik ben gisteren voor het eerst gaan zwemmen, ook met mijn man. Was erg lekker, maar had na de tijd wel heel erg buikpijn. Maar het voelt wel erg fijn om weer actief te zijn geweest.

11. @ dommeltje ja heel laag in mn rug. Ga morgen maar gelijk bellen want dit is ook niets

@ sara wat fijn dat alles goed is. Altijd weer een opluchting vind ik

@ nieuwe mama's welkom hier. Zoals ieder hier al zegt het is erg vesrlavend!

Ik ga ook zwemmen. Ga denk ik morgen even navragen hoe dat hier gaat maar op donderdagochtend hebben ze zwangerschapszwemmen maar je kunt geloof ik de hele week gaan.
    lIJKT me heerlijk

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    de poltitie is bij ons thuis geweest om bewijs te komen halen. nu hebben ze op het dak ook van alles gevonden hij heeft dus wel geprobeerd om onze woning helemaal te verbranden alles lag onder met terpetine en doeken die erin zaten. Morgen komt ie weer vrij maar er komt nu wel een rechtzaak maar ik weet niet wat voor straf op brandstichting staat weet iemand van jullie dit?

nog een nieuwtje volgens mij heb ik de baby vandaag gevoeld :D

13. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Oeh zo spannend! We gaan het morgen tegen mijn ouders vertellen! Ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren? Ik weet dat ze nog lang niet verwachten dat ik zwanger ben en ze heeft ook al eens laten weten dat ze me er nu nog echt te jong voor vind. Ben dus best nerveus en mijn vriend durft niet eens haha, die sleep ik wel mee.
    Vanavond ga ik het tegen een vriendin vertellen. Ze is even oud als ik, maar met totaal andere dingen bezig. Ze zal wel vinden dat ik te jong ben en nog hoor te feesten. Maar je weet natuurlijlk nooit echt hoe ze zullen reageren.

Laat het jullie weten.

rugpijn-- Zwemmen helpt! zo belast je je rug niet maar maak je hem evengoed weer soepel.

Fijne avond!

14. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    @mamabeer: Jeetje gaaf zeg je baby voelen, kan niet wachten totdat ik het ook ga voelen.
    Zo te lezen heb jij je wel ergens anders mee bezig te houden dan met die lijpe buurman van jouw. Het lijkt wel een soap, niet normaal. Leef met je mee, want het lijkt me geen pretje voor je.
    En wedden dat hij er met een voorwaardelijke straf vandoor gaat. Gek systeem hier in Nederland hoor.

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    mamabeer, wat een afschuwelijke situatie zeg. Was het rechtssysteem hier in NL maar anders. Het is toch niet normaal dat iemand dit gewoon allemaal kan doen.

Hebben jullie er nooit aan gedacht om daar weg te gaan? Ik zou zo echt niet willen leven...

16. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Tijdens de echo kon de echoscopiste met 60% zekerheid zeggen dat het een meisje was. We vroegen het toen ze de blaas liet zien. :)

17. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    hallo,

30 juli hiero!
    Slecht gepland want we hebben de laaste twee weken van juli al 9 verjaardagen van zeer naaste familie, mijn vriend is 19 Juli jarig..

aaah.. is toch lekker welkom!

18. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Ik ben rechtenstudent en heb het voor je opgezocht.
    Op brandstichting staat max 15 jaar als het leven van anderen in gevaar wordt gebracht. Naar mijn idee is dat zeker wel het geval. Maar er is natuurlijk geen echte brand ontstaan dus is dit een poging tot brandstichting. Voor een poging kan de dader max 2/3 van de hoofdstraf krijgen, 10 jaar dus.
    Maarja, zo staat het heel makkelijk in mijn wetboek, bewijzen is vast heel moeilijk en max straf krijgt ie vast toch niet.

19. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Ryanne... vervelend hoor, dat het zo zeer doet...

Sarah... gaaf hoor!

mamabeer... daar heb ik geen mooie woorden voor... en de lelijke worden hier vast gemodereerd... maar mensen toch wat een rotsituatie om in te zitten! Maar goed dat je zulke fijne schoonouders hebt!

Hier gaat het lekker... sneeuw is aan het smelten, halve meter smurrie in de tuin... jakkes...
    12 weken echo... oooohhh ik krijg hem alleen met 20 weken... moet dus nog even lekker wachten...

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @Sucre we willen al heel lang daar weg maar je krijgt je huis niet echt verkocht als hij voor zn deur zo'n zooi heeft en geen ruiten meer erin heeft omdat bij iedere ruzie met zn vriendin slaat zij de ruiten in hij heeft zelfs al geen glasverzekering meer. Ik hoop dat ff mag gaan zitten en dat wij snel iets anders vinden :cry:

@Ilona ik ben al blij als ie 1 jaar krijgt dan is ie zowiezo zn woning kwijt en kunnen we een jaar lang voor wat anders zoeken

Deel Deze Pagina