Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sabbe wat leuk! De eerste die het al weet!
    Gefeliciteerd!

@matrasjes ik zag zo een reclameding in de winkel staan dat kindjes er door heen kunnen ademen. Ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind het onzin. Is weer zo een pruduct om mensen bang te maken volgens mij... ik heb nieuw matrasje, nog in de verpakking gekregen bij het ledikantje en dat vind ik perfect.

2. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    zeker dat het maar eentje is ;)
    de mijne is ook heel erg groot, maar nog niet zo mooi rond als de jouwe.
    Hindert mij soms wel al bij t eten, dat ik t benauwd krijg vanwege plaatsgebrek, dus maar minder eten...

3. Niet meer actief

@sabbe...ja hoor, inmiddels vaak genoeg naar gezocht maar het is er 1 inderdaad.
    Bij mij zit het vooral 's-avonds in de weg, maar verder geniet ik er maar van :)
    En eten doe ik door de dag heen wat extra dus dan is de avondmaaltijd niet zo zwaar ;)

4. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
  5. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Wauw Sabbe, mooi stelletje heb je zo, 2 meiden en 2 jongens! Gefeliciteerd! :D

@ matrasjes, dat aerosleepspul kan je ook als matje voor bovenop je matrasje kopen dus hoeft niet per se in de matras te zitten. Ik weet nog niet of ik zo iets ga halen, dat zie ik wel als de babykamer ingericht gaat worden.
    Je moet kennelijk wel opletten met de hoeslakentje, als je gewoon badstof of katoen gebruikt gaat de functie verloren. Dus jersey hoeslakens of speciale aerosleepdingen gebruiken. :)

Zo, ik ga weer verder met de montage van de vlizotrap hier. 8)

6. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    @ matrasjes.. bij de Ikea hebben ze ook gewoon 120x60 matrassen voor ledikantjes hoor. En de ledikantjes zijn daar van dezelfde standaard afmetingen als elders.
    Het enige verschil is dat je bij Ikea veel meegroeibedden hebt voor later, en daarbij kun je dan een matras in 3 delen kopen.

@sabbe GEFELICITEERD meid! Leuk, 2 van elk!

@ryanne... ja geduld oefenen ben ik al redelijk ervaren in... helaas blijft het bij oefenen, ik lijk het maar niet te leren! haha

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Dommeltje: Wat een mooie ronde buik zeg! Wow!

Sabbe: Een meisje, leuK! Je gezin is helemaal in evenwicht zo dan he? gaaf dat je t al zo vroeg weet, ik wil ook!

mamabeer: Echt een nare situatie voor jullie hoor. En klagen, schreeuwen, schelden etc mag altijd hoor. We lezen wel mee en begrijpen je frustratie.

Ik ga naar school, open dag vandaag, moet werken van 15-21 uur, pfffffffff. Niet zoveel zin in.

Tot later!

8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.005
    113
    Tjee, wat ligt het tempo hier hoog zeg :confused: Ik hoop dat ik het allemaal bij kan houden. Haha..

Ik lees in elk geval mee, fijn om herkenning te vinden, want af en toe maakt het best onzeker al die eerste keren!

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ilona: Las net je posts terug omdat me nu pas opviel dat je 19 bent en nog studeert. Heb je allereerste berichtje gelezen en wil zeggen dat ik t super knap van jou en je vriend vind om helemaal voor dit kindje te gaan. Ondanks je leeftijd, studie en huisvesting. Hoe staat het daar trouwens mee? Ben je al druk zoekende naar een ander huisje? En lukt het een beetje?
    je bent dadelijk vast een hele stralende jonge mama die veel leuke dingen kan doen met de kleine omdat je zelf nog zo jong bent!

Nu ga ik er echt vandoor.

Liefs

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oja en de 3 nieuwe mama's, van harte welkom natuurlijk! T Is echt druk met bevallingen in de maand juli! Gezellig hoor!

11. @ dommeltje mooie buik hoor.
    Ik probeer elke 'hele' week een foto te maken.

12. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ha meiden,

dommeltje: jeetje, wat is jou buik al groot...

ik ben al heel trots dat mensen het nu eindelijk gaan zien, maar bij jou kan je er echt niet omheen, mooi hoor!

gister weze zwemmen, maar het was zooooo koud in het zwembad en ook het water, dat we er weer snel weg zijn gegaan.... toen maar even langs de mac geweest als troost! :oops: :oops: :oops:

13. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Goedemiddag allemaal,

Even snel een berichtje:
    Welkom nieuwe meiden :).
    Pff, 't schrijftempo ligt hier echt hoog, zeg.
    Waar halen jullie de tijd vandaan?
    Gewoon tijdens werk het forum open hebben staan? :p

Ligt het nu aan mij of vliegen de weken voorbij?

@ Sabbe: Leuk dat jullie het al weten, zeg.
    Lekker op tijd ;).
    Over drie weken (ben dan ook 16 weken)) krijg ik weer een echo
    en dan vraag ik vast of de gyn het kan zien en anders bij de echo
    die we over zes weken krijgen.

Over echo's gesproken.
    Ik vind het eigenlijk helemaal niet meer erg om op controle in het zh
    te gaan. Krijg elke keer een echo :D.
    Echt super om de vooruitgang te zien :)!

Nou ik ga gauw weer even bijlezen.

Gr,
    Maine

14. @ maine, over 3 weken ben je toch 17 weken?

Ik heb net de box, boxkleed en boxtas besteld. Nu hebben we volgens mij alle grote dingen.

15. Niet meer actief

:oops: Tja, het is heel wat buik inmiddels inderdaad... maar goed, het heeft ook nadelen om zo snel al zwaar te zijn.
    HOe dan ook, geniet ik er extra van hoor, vind het wel fijn dat iedereen het kan zien, zeker nu ik iets minder mobiel ben enzo ;)

Veel liefs allemaal

16. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hi Ryanne,

Jaja, 17 weken :oops: .
    Ben nog wel juf :( .
    Werken icm zwangerschapsdementie...
    tja, dat krijg je dan ;).

Leuk, he dat uitzoeken, bestellen en kopen :).
    M'n hubbie en ik zijn vorige week naar de Babydump geweest.
    Alvast kijken voor een wandelwagen.
    Ik had wel al wat uitgezocht en ik dacht dat hij het allemaal wel
    prima zou vinden. Gaat ie daar al die wandelwagens uitproberen.
    In iedergeval heel veel. Heeft hij er dus inmiddels eentje uitgezocht
    die een paar honderd euro duurder is, dan ik dus in eerste instantie
    voor ogen had.
    Tja, het moet niet alleen praktisch zijn voor meneer, maar ook stoer! haha.
    "Ik wil die en geen andere!" was z'n reactie.
    Mag zelf wel kiezen uit de kleuren die hij dus ook al heeft uitgezocht.
    Maar ik vind het niet zo erg. Vind het wel leuk dat hij er zo mee bezig is.
    Ook met het uitzoeken en straks inrichten van de kinderkamer.
    Hij weet precies wat hij wil
    Gelukkig liggen wij qua smaak redelijk goed op één lijn :D.
    Andere mannen trouwens ook zo'n eigen mening?

17. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Dag dames! Alles ok hier.

Matrasje: mijn broer heeft een nieuwe bij ikea gekocht voor zijn oudste in ons oude bedje van vroeger, dus da's nog wel goed denk ik. Zo'n aerosleep zie ik het nut niet van in, je legt ze toch op hun rug? En als ze sterk genoeg zijn om te draaien, zijn ze ook sterk genoeg om hun hoofd opzij te leggen? Kweenie...

Mamabeer: schrijf maar van je af hier! Hoop dat hij vast komt te zitten.

Nieuwe mama's: leuk dat er steeds nog mama's melden! Denk steeds, nu is het gebeurd en dan toch weer uitbreiding, welkom!

Sabbe: leuk joh, erg fijn voor je dochter!

Zwemmen: bij ons is het een voornemen, dus dat schiet nog niet erg hard op :)

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    ja hoop het ook maar nederland is niet zo met hoge straffen als je iemand omlegd krijg je maar hoogstens 7 jaar voor met 5 jaat tbs.

Oooo ik kan echt niet wachten tot ik weet wat het word het duurt nog zoooooo lang pfff :) 25 february weten we het pas en iedere dag vraag ik me af wat het zal zijn

Zijn jullie ook zo vaak moe? vaak heb ik dat ik moe opsta en moe naar bed ga echt irritant met nog 2 hummels die rondrennen. het is gelukkig wel al minder dan eerst

19. @ maine haha hier ook last van dementie dus weet er alles van ;)

Ik had de kinderwagen uitgezocht (mura4) en hem alle voordelen laten zien. Hij wilde toen de kleur kiezen. Lichtblauw. Ik wilde grijs. Kwamen we in de winkel waren beide kleuren niet veel. Hebben we unaniem besloten voor zwart met rood.
    Hij heeft wel een mening maar hier gaat alles in overleg.

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    vriendin van me stond nog ingelogd het vorige berichtje was ik dus :)

Deel Deze Pagina