@Sabbe: gefeliciteerd! Leuk zeg, een meisje erbij! 2 meiden, 2 jongens... wat wil je nog meer @mamabeer: tuurlijk mag je je verhaal hier kwijt! Je mag lief en leed met ons delen! @dommeltje: mooi buikje, zeg! @klasien: standaard 'babymatrasje' is toch 100 * 60, of zit ik er nu naast? Ik ga in ieder geval het kinderbedje van mijn eerste mannetje incl mataras hergebruiken! @minimuisje: hoe ver ben je nu? Ik was ook heel moe... tot een week of 12. Daarna werd het minder. Nu heb ik af en toe nog een avondje dat ik helemaal afknap, maar het is een stuk minder! Goh, dat jullie allemaal al druk zijn met de kinderkamers, kinderwagens etc... Ik weet het niet hoor, maar om een of andere reden heb ik mijn hoofd er helemaal niet naar staan. Maar goed, ik heb nog een paar weken En het meeste kan ik toch hergebruiken van de eerste!
Ik ben nu niet zwanger hoor Vriendin van me (mamabeer) had gepost vanaf deze computer en ik stond nog ingelogd
hey hallo allemaal. hoe gaat het hier. zo te zien loop ik weer aardig achter met lezen net een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. vreemd genoeg doen ze die met 21 weken. vraag me niet waarom zou het dan gewoon 21 w echo noemen inplaats van 20, toch? ben nu aan het kijken voor een pretecho maar vind het wel erg duur hoor. rond de 95 euro. een 2d echo is toch de zwart witte en een 3d is die bruinige om het maar zo te noemen? heb vandaag me eerste pooh boekjes binnen gekregen. ben lid van de eci, heb dit jaar een serrie genomen. 12 x 3 boekjes van pooh. leuk voor me hummeltje. zo ga nu lekker patat halen geen zin om te koken en moet toch ook vanavond naar school. heerlijk we gaan stempelen met echoline.
@ cimu het is onze eerste dus we hebben nog helemaal niets in huis. We willen de gote aankopen een beetje gespreid doen vandaar dat eea al besteld is. hmz vreemd als ik de banne van zw pagina neem ben ik 15 w 5 dg en nu ik deze heb ben ik 15 w 6 dg. Hoe komt dit?
Goeiemiddag! Sabbe, gefeliciteerd, nog een meid er bij. Super! Nog een prachtig rond buikje voorbij zien komen. Mooi hoor! Nieuwe meiden, welkom! Wij gaan straks uit eten, pannekoeken eten, Jammie! Morgen alweer uit eten, afscheid van het werk van mn man. Leukleuk. Vandaag drukke dag gehad op het werk. Merk dat ik het steeds moeilijker ga vinden als die baby's echt heel ziek zijn. Ook gesprek gehad met mijn baas. Ik wil 24 uur gaan werken en na mijn verlof 3 weken vakantie en hij gaat ermee akkoord, dus dat is erg prettig.
Dankje voor het lieve berichtje, doet me goed. Met huisje wil het niet echt lukken. Heb laatst 19 woonstichting geschreven. Ik krijg nu veel telefoontjes, maar ze kunnen niets doen. We proberen nu op woningen te reageren die over een paar jaar gesloopt worden. Particulieren stellen vaak hoge inkomenseisen waar we niet aankomen. Mijn studiefinanciering wordt niet gezien als inkomen. Maar we stressen nog niet en hebben nog steeds goede hoop. Wanneer we in mei nog niets hebben willen onze ouders helpen met een koopwoning.
oooooh dames zit helemaal op een roze wolk! we hebben vanochtend voor het eerst het hartje van ons kleine boontje gehoord. Het mooiste geluid dat ik ooit gehoord heb! Vanmiddag zijn we naar de babydump geweest en hebben we dit kamertje besteld: met gratis box, het word allemaal in de 1e week van juni geleverd, dan heb ik een weekje vrij! nu neemt mijn ventje me mee uit eten, jammie! tot latersss
Gezellig he, die kamertjes en andere spulletjes. Het kamertje hebben wij al, overgenomen van een familielid, amper gebruikt en helemaal goed. De rest moeten we eigenlijk nog aan gaan schaffen. Voor veel dingen willen we toch wel 2e hands gaan kijken. Vaak scheelt het enorm veel geld en het is vaak ook nog als nieuw. Hier posten? Nou, ik werk vier uur per dag en heb gelukkig heel veel tijd voor mezelf over, dus wel meer tijd om wat bij te lezen en te posten. Maar dit hele forum doornemen neemt volgens mij al twee dagen in beslag. Wat een informatie staat hier op zeg! Anderzijds; als ik 's middags op de bank plof heb ik niet zo gek veel te doen. Ik ben ook erg moe en het neemt niet echt af. Ik moet echt mijn dag ineens gaan indelen met voldoende rust momenten, dat ben ik compleet niet gewend. Normaal deed ik het huis in nog geen drie uur tijd van onder tot boven en nu doe ik maar een a twee dingen op een dag! Meer lukt niet en dat is best even lastig om te accepteren. Maar ook geen schande begreep ik.. sja.. Trappen lopen is ook niet echt een succes, aan het einde van de rit moet ik aan het zuurstof, maar ze zeggen dat het minder gaat worden. Dat zou fijn zijn! Morgen ben ik 15 weken zwanger, ik vergeet het de laatste twee weken hoever ik nou precies ben Zo'n banner is wel handig.. maar eens even uitzoeken hoe het werkt!
leuk hoor die kamertjes allemaal!Wij zijn nu aan het twijfelen over een andere auto. Een station ofzo... maar ja is een hele hoop geld en dan kan ik niet "los"gaan met baby dingen. Hoeveel denken jullie in totaal aan baby spul uit te gaan geven? Ik zit nu met kamertje, wandelwagen en maxi cosi op 1250 euro. Is nog 1250 euro erbij realistisch?
@ debby bij babyuitzet (geloof k) is een heel topic over wat ierdereen kwijt was voor de baby uitzet.
Prachtig kamertje! We zijn vandaag op het gemeentehuis geweest, vriend heeft het kindje erkend. Moest wel even slikken toen zwart op wit stond dat het zijn naam gaat dragen maar is ook wel weer mooi.
@ meiden met dezelfde kamer: hihi wat grappig! vond het echt een heel mooie en vooral stevige kamer @debby: ik reken ongeveer 3000,00 voor alles. Dat is meer omdat ik mezelf een budget moest geven en ik ga het er gewoon van doen! (ik budgeteer me rot ) wij willen ook graag een station en moeten nu dus extra hard sparen...
Goeiemorgen! Ik heb bij Sam alle bonnetjes bewaard van letterlijk alles. Van verf voor het kamertje, kamertje, kinderwagen, zwangerschapskleren, kinderkleertjes en de hele uitzet. Dit was voor ons 4500 euro. maar dan heb je letterlijk alles. Tot en met isofix in de auto enz. We hebben toen wel bijna alles nieuw gekocht. Nu hoeven we maar weinig te kopen want het tweede kamertje krijgen we van mijn schoonzusje en alles voor de baby is er al, aangezien ik 11 maanden geleden bevallen ben...Alleen nog wat kleertjes als we het geslacht straks weten... Voorliefhebbers fotootjes kamertje in album.
nou ik denk dat ik wel goed zit met tussen de 2500 en 3000 euro. Ons kamertje was maar 250 euro en dat scheelt en positiekleding en babykleertjes reken ik niet mee. Ik moet toch af en toe nieuwe kleding en die kleine moet straks ook om de haveklap kleertjes hebben. En een box haal ikdenk ik gewoon van marktplaats af. Ik moet het er maar mee doen. Vandaag gaat mijn man praten met zijn vader over een financiering voor de auto. Spannend!
Goeiemorgen! Tot nu toe 530 uitgegeven aan kinderwagen en een tientje aan kleertjes. We hebben de mazzel dat er heel veel nog in de familie is en bij vrienden. We moeten volgens mij alleen de maxicosi nog, verf voor meubeltjes, nieuw boxkleed en beddengoed. Als ik het zo hoor bij jullie hebben we mazzel! Kort dagje vandaag, heerlijk. Groetjes!
goedemorgen allemaal, nou ik moet over een half uurtje bij de tandarts zijn, een gaatje laten vullen, blegghhh heb er helemaal geen zin aan haha, maar ja moet wel even he. (ben nl als de dood voor de tandarts) de babykamer hadden we nog helemaal van mn vriend zn ex, dus daar hebben we mazzel mee. ook hebben we een bijna nieuwe kinderwagen en buggy ineen, een rode mutsy driewieler, en heel wat kleertjes enzo gekregen van een kameraad van mn vriend, allemaal nog helemaal goed, dus dat hoeven we ook niet meer te kopen. we hoeven alleen nog maar een fietsstoeltje te kopen voor zover ik weet. dus ja al met al zijn we niet vee kwijt, ik schat zo'n 500 euro. nou dat was het voor vandaag, wish me luck bij de tandarts
@maine... nou hier heeft mijn mannetje ook duidelijk een mening hoe het moet worden hoor! Wel erg leuk, omdat we heel erg dezelfde smaak hebben! Ik ben wat meer van het makkelijke, de muren zijn vorig jaar getext en ook het laminaat ziet er nog goed uit, maar lief wil ook dat graag helemaal in stijl doen. Stiekem vind ik het wel leuk en uiteindelijk is het voor hem ook echt de "eerste" Op deze manier voelt het voor mij ook als een nieuw beginnetje. Voor de kamer (Incl matras en dekentjes), box, maxi-cosi, combiwagen, babyfoon waren we 1100 euro kwijt. Hier komt dan de aankleding van de kamer nog bij. Babykleertjes zitten we gebakken mee, daar mijn zus een mannetje heeft van 4 maanden die omkomt in de kleren en de zus van mijn lief heeft een meisje van 7 maanden die ook omkomt in de kleertjes... dus van alle smaken iets! Ik had ook niets meer van mijn andere kids, dus alles moest opnieuw aangeschaft worden Auto was voor ons noodzaak omdat de oude het letterlijk niet meer trok... tja dat is dus direct een fikse maat groter geworden :S Ik denk overigens dat je het zo duur kunt maken als je zelf wilt... en ook die babyuitzetlijstjes zijn vaak wat overdreven. Het is wel heerlijk om in het babyspul te rommelen.... geniet er elke dag weer van! @passie83... heel veel sterkte bij de "Dentist"