Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ MLS das wel lief dat jullie zoveel gekregen hebben! Wij hebben ook niet te klagen. Hebben de kinderwagen en het kamertje ook gekregen.

De rest ben ik zo langzaam aan aan t schaffen.
    Gister de eerste muur van t kamertje afgemaakt. zie album voor foto

2. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Was van plan alles nieuw te kopen.
    Bij de eerste hebben we echt alles gekregen.
    Was echt superblij met alles, hoor, want we hadden echt geen
    cent te makken.
    Maar wil nu toch lekker zelf de dingen uitkiezen en kopen.
    Financiëel hebben we alles nu ook gewoon op een rijtje.
    Niet dat we nu duizenden euro's willen of kunnen uitgeven,
    maar we kunnen nu wel de dingen aanschaffen die we leuk en mooi vinden.

En dan toch...krijgen we een box :).
    Was ook van plan die nieuw te kopen, maar nu kwam er zo'n mooie
    voorbij. Lekker degelijk/stevig met lade.
    Een cadeautje van m'n moeder :D.

Kinderkamer zijn we nog steeds niet uit.
    Kinderwagen wel, dus die gaan we ergens in maart bestellen.

3. Kinderwagen is hier besteld, die wordt in week 20 (eind mei) geleverd. Box hebben we ook besteld maar al die kleine dingen en de aankleding vn het kamertje moet nog. Maar hebben nog wel ff de tijd ;)

4. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Wij zijn al een tijdje bezig met een poging te doen om naar de zolder
    te gaan verhuizen. Onze slaapkamer wordt namelijk de babykamer.
    We moeten ook nog laminaat leggen. Maar zolang dat dus nog
    niet gebeurd is, zijn we nog een beetje huiverig met het bestellen
    van een kinderkamer.
    Maar aan de andere kant is een dead-line misschien wel goed :D.
    Dit weekend de laatste dingen van de zolder schilderen en behangen.
    Volgend weekend daar ook laminaat leggen, dan schiet het tenminste al op.
    Daarna kunnen we derest doen en ook dingen gaan aanschaffen.
    Ik zou niet weten waar we het anders moeten laten.

Ik roep ook steeds "we hebben nog tijd", maar stiekem gaat het toch snel, denk ik :( :D

5. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedemorgen allemaal,

Ik krijg gelukkig al heel veel en er zijn natuurlijk voor mij ook wel dingetjes die ik graag wel wil aanschaffen. Heb zelf natuurlijk niet zoveel geld en wat ik krijg is allemaal degelijk dus dat komt wel goed allemaal.

Heb vanmorgen maar even wat buikfoto's in mijn album gezet daar ik het al een poos beloofd had en het nog steeds niet gedaan had. Ik heb ook veel mooie buikfoto's voorbij zien komen.

Mamabeer wat naar die situatie waar jullie in zitten hoop voor jullie dat het snel voorbij is allemaal.

6. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen,

7. @ daffie hoe is het nu met je meid? De rust een beetje wedergekeerd en de emoties al een beetje de baas? Geniet wel van je zwangerschap he..

8. Is ook zo. En de grote dingen zijn zo klaar maar de aankleding, het wassen etc. gaat ook nog veel tijd nemen. Owja en de box in elkar zetten haha

9. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Grappig, ik vind een naam met die betekenis ook heel mooi, vriendlief is er alleen nog niet uit. ;) Misschien hebben we wel precies dezelfde naam in gedachten!

10. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Leuk om je buik zo te zien groeien Daffie! :D

En vandaag alweer de 18e week in! joehoe! :whistle:
    Goh ik heb zo'n zin in die echo woensdag, ben heel benieuwd wat het wordt. Wat betreft het gevoel ben ik opeens heel erg aan het twijfelen, misschien wordt het toch wel een meid terwijl ik altijd 'een jongen' riep.
    Ik kwam echt de schattigste rookmelder tegen dus heb er ook een voor de babykamer gehaald, maar heb voor de zekerheid ook maar een roze exemplaar er bij gehaald.. :oops:
    (heb het bonnetje nog dus hij kan na woensdag nog terug)
    Deze is het trouwens, bij de kwantum! Hij is er dus ook nog in het knalroze en in het grijs.

11. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Kom je bij mij ook langs in april :)! Wat gaaf die muur met dat versje! En wat leuk die giraf. Ik ga ook alles in natureltinten doen, daarom dat ik dit zo gaaf vind. Super hoor!

12. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Maine, ik zou lekker gaan shoppen en alles later laten leveren. Ik heb al die spullen ook nog niet in huis en zit in 't zelfde schuitje als jij... Hier moeten we nog aan de zolder beginnen :(. Maar een bouwbedrijf komt een grote dakkapel ( 5 ramen: 2 voorzolder en 3 kamer) erop zetten en dan binnen afwerken. Laminaat en schilderen doet manlief dan nog zelf, maar dan is het grote werk met aftimmeren en vliesbehang maar al gebeurd hé.

Ik laat alles week 18 leveren (tweede helft april).
    En bedenk dat op kamertje soms zowiezo 12 weken zit en op sommige populaire kinderwagens ook. De mutsy transporter hebben we tijdens de kerstvakantie gekocht of vlak ervoor en die was toen pas weer in februari leverbaar.

Groetjes
    MLS

13. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven

14. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Leuk die rookmelder! Ziet er een stuk leuker uit als zon saai rondje op het plafond.

Ik ben vergeten wie het zei (SORRY!) over het vertellen tegen mijn ouders. Ik spreek ze om de dag over de telefoon en kom zeker 1x p.w. langs bij ze. Ze wonen 2 km bij me vandaan. Het was ook niet altijd makkelijk om mijn mond te houden. Morgen is het eindelijk zover. Ik zal jullie zondag hun reactie vertellen.

15. @ sarah wat spannend

@ daphe ik had m ook zien hangen en ga deze ook aanschaffen. Vindt hem echt enig!

16. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    @ Daphne: Die rookmelder, echt gaaf, hoor :D!

@ MonaLS: De zolder hebben we in december helemaal geïsoleerd.
    't Is nu een kwestie van schilderen, behangen en laminaat.
    (En dan de overige kleine dingen)
    Maar we moeten er gewoon echt tijd voor maken...

Voor wat betreft het bestellen van de kinderkamer is dat inderdaad wel een slim idee.
    We hebben gevraagd wat de levertijd van toevallig ook een Mutsy-kinderwagen is, en het staat nu op acht weken.
    We twijfelen nog tussen twee modellen, maar we gaan toch gauw
    maar eens een beslissing maken.

Gr,
    Maine

17. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Jullie hebben wel gelijk met die naam. "geschenk van God" vind ik trouwens wel minder heftig dan "ik zweer bij God", maar goed. Vriend vond het geen punt en we zijn het voor het eerst eens, dus we hebben een meisjesnaam!
    Ben nog steeds druk vriend aan het bewerken dat we het geslacht toch echt willen weten.... deze helft van 'we' tenminste ;)

Kamertje gaat hier nog even duren, hoop dat ik in de voorjaarsvakantie wat tijd kan maken.

En die rookmelder: super! Ik had hem gezien in het krantje maar was hem alweer vergeten; idd fantastisch voor de babykamer! Was deze lichtblauw? Wij hebben sowieso lichtblauw als steunkleur in de kamer gepland, vind ik ook mooi voor een meisje.

Moet nu naar de tandarts :( :(

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi meiden! Ben ik ook eindelijk weer eens. Drukdruk en erg moe. Dacht dat die vermoeidheid zou verdwijnen het 2e trimester?

Buik groeit lekker door, ben zo trots! :D

Over de uitzet: wij kopen alles nieuw. Waarschijnlijk omdat het onze eerste is en we nogal van mooie spulletjes houden. Maar al onze vrienden zitten ook nog midden in het zwanger worden gebeuren, dus van elkaar kunnen we ook niet echt lenen helaas. Ik zal ons kamertje zo ook even in mijn album zetten.

Gave rookmelder trouwens! Maar was niet van plan er 1 op de kinderkamer te hangen.

MLS, waarom heb je ook al een borstkolf? In principe zal je die niet nodig hebben.

Linda, hoe is het bij je nieuwe klant?

Sarah, veel plezier met het vertellen. Dat je zo lang kan wachten! :confused: :D

Deetje, als de naam mooi is en helemaal naar wens, maakt de oorspronkelijke betekenis toch helemaal niets uit? Succes bij de tandarts, heb er ook een hekel aan. KNUF!

19. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    HLN breaking news In het Oost-Vlaamse Sint-Gillis-Bij-Dendermonde heeft een man drie kinderen en twee volwassenen doodgestoken in OCMW-kinderdagverblijf Fabeltjesland en de naschoolse opvang de Rakkertjes in de Vijfde Januaristraat. Twintig kinderen raakten gewond.

De dader zou op de vlucht geslagen zijn. De politie is massaal uitgerukt en heeft een politiehelikopter ingeschakeld. Het medisch rampenplan is afgekondigd. Ziekenwagens rijden af en aan.

Volgens het eerste signalement van de dader was zijn gezicht zwart-wit geschminkt. Later meer.

Wreed hè, is niet zo ver van bij ons vandaan...

Gelukkig hebben ze hem ondertussen opgepakt.

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Owh Sabbe, wat afschuwelijk. Ik zit hier helemaal met kippevel. Dat je (je) kinderen zoiets aan kunt doen. :(

Deel Deze Pagina