goedemorgen allemaal, even een dagje thuis. inverband met pijnlijke bekken. net naar de chiropraktor geweest en straks naar de bedrijfarts. misschien dat ik wat aangepast werk kan doen. vind het maar niks maar moet maar. zo nu even de tijd om een paar pagina's door te lezen. liefs gyino
ooooh 16 weken zwanger. had er nog niet bij stil gestaan tot me banner verscheen. tjee wat gaat het snel.
Over jongen/meisje krijgen, ik kreeg laatst toch een suffe opmerking te horen! Ik had verteld aan een vrouw die we via via kennen dat ik dacht dat een jongen was, riep ze 'Neeee dat mag je nooit doen, straks is het een meisje en heb je het ongeboren kind al onbewust een complex bezorgd omdat ze niet is wat je denkt!' En ze was bloedserieus he! Ehmm, tja.. Gelukkig is het iemand die zelf altijd roept helemaal niks met kinderen en zwanger zijn te hebben en die wij verdenken van een behoorlijke psychische afwijking.
@ Kelly: ik begrijp wat je bedoeld. Met 14 weken hadden wij onze eerste echo en voor zover het te zien was leek ons beebje een meisje. Wij hopen stiekem dat op de 20 weken echo toch een piemeltje te zien is. Maar als het dan echt een meisje blijkt te zijn, zijn we natuurlijk ook heel blij. Het is ons eerste kindje en we gaan vast nog wel eens een poging wagen.
Zo heb voor het eerst maar eens een buikfoto gemaakt Staat in mijn album Vergat telkens een buikfoto te maken
sunshine82: haha ja misschien wel kunnen we een wedstrijdje doen wie het hartste kan schreeuwen. ik ga samen met me man de cursus "samen bevallen"doen. dit zag hij wel zitten omdat er ook aandacht wordt besteed aan de man. ook was het een aanrade van de VK. Ik wil zelf een cursus voor borstvoeding doen. heb van verschillende kanten gehoort dat ze het erg prettig vonden dat ze dat hebben gedaan, en van mensen die het niet gedaan hebben dat ze er spijt van hadden. en ik heb me opgegeven voor zwangerschapsyoga, omdat ik yoga gewoon lekker vind. jammer genoeg daar nog niks overgehoort. jongensnamen: ik vind het altijd zeer verbazend dat iedereen wel een meisjesnaam snel weet. maar een jongensnaam is moeilijk. een collega van mij krijgt een jongen over 2 maanden maar ze heeft nog steeds geen naam voor hem. vind het wel grappig. zwangerschapsverlof: ik stop 6 weken van te voren. omdat me bevallingsverlof jammer genoeg in de zomervakantie valt en die dus maar 3 weken extra wordt opgeschort. diantje: nee kan me voorstellen dat je dit ongelovelijk veel angstzweet heeft gekost. gelukkig was alles goed. Daisy: ja het duurt inderdaad een eeuwigheid om je kind van het ene cluster naar het andere over te laten zetten. en het gaat over zoveel schijven. wij hebben bij ons nu ook een leerling die eigelijk niet in onze cluster is ingedeelt. maar omdat we kunnen aantonen dat zijn lichamelijke beperking hem belemmerd in zijn andere beperking kan hij na 2 jaar bij ons. maar ook dit jaar moet alles op nieuwe bekeken worden. wat jullie als ouders moeten doormaken en dan steeds maar te horen krijgen. we willen het beste voor het kind. ja nee doe dan wat en ga niet zitten zwammen. sterkte en denk echt eerst aan je zelf en je kindje in je buik. heel veel sterkte. kelly: gefeliciteerd met je jongen. nee hoor het klinkt niet bod of naar. ken je gevoel er in. moet ook eerlijk toegeven dat tutten met een meid me heerlijk lijkt en als het een jongen is ja dan is dat anders. snap je dubbelheid er in volkomen hoor. dommeltje: tjee naar te horend at je nu al moet stoppen met je werk. ik ga zelf straks ook naar de bedrijfarts ivm me heupen en bekken. ben erg benieuwd wat daar uitgaat komen. maar ik geef je gelijk hoor je moet nog wel 6 maanden tot aan je bevalling. dus kun je beter op je zelf denken. veel sterkte ook met je manlief. ryanne: jij gefeliciteerd met je meid. zo alles weer bijgelezen. ga even de verwarming aan doen het is koud in huis. ga zo naar de bedrijfarts laat wel weten hoe het is gegaan. fijn dag veder. gyino
hee meiden... ik kom me helaas afmelden uit de groep. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik niet langer zwanger ben... dus een juli '09 mama zal ik niet meer worden! Ik wens jullie allemaal veel plezier en sterkte met jullie zwangerschap en bevalling en kindjes! Voor de modjes hier... zouden jullie mij van de lijsten enzo willen halen? dank je!
@Klasien1978 Jeetje meid, wat verschikkelijk! Hoe is het gekomen? Of kan je er nog niet veel over vertellen? Sterkte! En veel succes voor de volgende poging. x
klasien bah, het moet nu toch een keer over zijn met die sterretjes, dat verwacht je niet meer. Heel veel sterkte meid.
Jeetje, Klasien... wat ontzettend schrikken moet dat zijn! Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven... ben er echt van geschrokken! Heel veel sterkte met dit verlies en hopelijk dat jullie in de toekomst nog een fijne zwangerschap mogen meemaken. Veel liefs Dommeltje
ze noemen het hier missed abortion... we gaan er zelf vanuit dat het spontaan fout is gegaan zo tussen 8 & 10 weken. hoe, waarom en wanneer weten ze daar ook niet... mijn baarmoeder was alweer helemaal schoon...
Hallo lieverds.... Even een berichtje wat mss wat ego overkomt. Ik heb zojuist de beheerder verzocht mijn account te verwijderen, omdat mijn ex dit heeft opgespoord en me nu met vanalles en nog wat meent lastig te moeten vallen. Ik wordt er alleen maar zenuwachtig van.... niet leuk dus. Mss dat ik binnenkort wat anoniemer opnieuw kom kijken... maar dat lezen jullie dan wel. Ik blijf zeker meelezen en meeleven met jullie... het is een gezellige club! Iedereen een fijne zwangerschap gewenst en Klasien, nogmaals sterkte. Hopelijk komen er geen sterretjes meer bij! Wie weet tot snel.... Liefs Dommeltje
Klasien wat erg meid, ik heb er geen woorden voor, alleen maar de woorden die hier al heel veel zijn neergezet. Heel veel sterkte voor jou en je man. Dommeltje, wat een rotstreek om je zo in de gaten te houden. Bah. Dat hij niet gewoon verder gaat met zijn leven. Ik vind het heel jammer voor je, dat je hier zenuwachtig moet worden is helemaal niet de bedoeling. je moet ier lekker je hart kunnen uitstorten. Ik wens je heel veel sterkte voor de rest van de zwangerschap, en misschien zien we ons nog wel.
@ Klasien neeeeeeeeeeeee meid wat verschrikkelijk! We leven met jullie mee. Hele dikke knuffel! @ Dommeltje wat een rotstreek idd! We gaan je missen hier...hoop je snel toch anoniem te zien!