@sarah wat irritant dat iedereen zich bemoeit... ik maak me nu nog druk over tillen enzo hoor... Wij vinden Emma heel leuk voor een meisje... en nu heb ik al een tijdje Emma Louise in mijn hoofd maar mijn man vind dat zielig voor het kind... jongensnamen hebben we nog niet... kan er niet een bedenken.
Oh meid wat vind ik dit erg voor je. Weet precies wat je voelt heb het namelijk voor deze zwangerschap ook meegemaakt met 15 weken. Dikke knuffel voor jou en je gezinnentje en veel sterkte met dit verlies
dommeltje wat een rare ex heb jij zeg Dat hij zomaar hier komt Namen: Hier kan ik denk ik wel de namen neerzetten. Wij hebben voor een meisje Ruth Henrike en voor een jongen David Hendrik. De 2e naam is de naam van zowel de meisje/jongensnaam is vernoemd naar mijn overleden vader. Vandaag weer gewerkt en gesprek gehad met mijn teamleidster over de zwangerschap. Ik ga 11 juni met verlof als ik het mag halen natuurlijk. Heb half mei eerst nog lekker een weekje vakantie en dan nog 3 weken werken heerlijk. En ik hoef begin febuarie niet de nacht in. Dit mocht al niet volgens het cao maar hun wouden dat ik het toch deed maar ik mag van de VK niet meer de nacht in vanwege mijn bekkenpijn
@Klasien1978 heel veel sterkte meid , voor jou en je man! zo drukjes hier zeg, ik probeer regelmatig bij te lezen maar dan zijn er al weer zoveel pagina`s bij!
Sucre: Ik moet ook nog 3 weken wachten hoor tot 16 feb, ben dan 20w en 1 dg. Nog ff geduld dus. Lindas: Mijn buikje is op die foto nog wel bescheiden, maar volgens de vk gisteren heeft ie een aardige groeispurt gemaakt ineens. Ga t weekend weer een nieuwe foto maken. Om de 2 weken. Hoeveel zijn jullie al aangekomen? Ik 2,9 kg. Valt nog mee toch?
Thanks meiden! @Sucre; Ik heb mijn 20 weken echo met 19 weken en 3 dagen! HEERLIJK! Ben zo benieuwd! Heb zin om ons kleine frummeltje weer te zien! @Robine; Ben benieuwd naar de nieuwe foto! en 2,9 kilo, wat goed zeg! Ik ben bang dat ik al wat meer ben aangekomen hoor, ik zal het maandag weten, dan moet ik naar de vlos @Diantje; Mooie namen hoor! Mag ik vragen hoe jouw vader heet? Ik zou namelijk ook graag mijn kindje naar mijn overleden vader willen noemen en hij heet Henk.. (voluit Hendrik) @Ryanne; Een dochter, wat gaaf! Gefeliciteerd! @Kaatje; Een zoon, ook super tof! Ik snap je gevoel ook hoor! Wij zullen het pas weten bij de bevalling! Spannend hoor! Heb hetzelfde als Sucre, vind het allebei zo leuk! Hoewel ik altijd het idee heb gehad dat ik een jongen zou krijgen, krijg ik nu opeens sterk het gevoel dat het een meisje is! Ben zo benieuwd!
Wij wilden t geslacht eerst ook niet weten, maar kan niet wachten. Ben gewoon te nieuwsgierig van aard! Vandaar dat ik ook enorm uitkijk naar de 20 weken echo. Ook makkelijker met t verzinnen van namen, kan de helft al geschrapt worden
Hee meiden... bedankt voor al jullie steun en lieve woorden... Wat er nou gebeurd is... ja... gisteren bij de controle kon de vk geen hartslag van de baby vinden. Omdat ik ook een deel bloedingen heb gehad, hebben we het verhaal wat aangedikt en kreeg ik vandaag een echo om te kijken wat er aan de hand was. Op de echo was alleen mijn baarmoeder te zien... van normaal formaat, en alles klopte met een gezonde vrouw die ongeveer halverwege haar cyclus zit. En als ik niet zwanger ben, klopt dat ook wel. De gyn die de echo uitvoerde vertelde me dat het vruchtje waarschijnlijk weer in mijn lichaam opgenomen is en dat die laatste bloeding dan de laatste restjes slijmvlies heeft uitgescheden. Dat zou voor mij betekenen dat het rond de 10 weken fout gegaan is... want tot die tijd had ik ook 'gewoon' zwangerschapssymptomen enzo. Ik denk dat ik het gemist heb omdat ik in die tijd zwaar de griep heb gehad en een deel van mijn klachten daaraan heb opgehangen! Gelukkig is alles schoon en hoeft er dus niets meer mee gedaan te worden. Er is ook geen reden om te verwachten dat het vaker fout gaat, alles zit waar het zou moeten. Dat is dan op zich nog wel goed nieuws...
@Klasien: ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen. @20 weken echo: ik heb nog niet eens gebeld voor een afspraak, vk heeft hier nog niets over gezegd. Moet de 9de weer naar de vk, ben dan 18 weken dus mag denk na die controle bellen voor de echo. @aangekomen: nog helemaal NIET! Je ziet bij mij ook nog helemaal niets. Het buikje (lijkt meer een vetrolletje) wat te zien is zijn m'n omhoog geduwde darmen, want het kindje ligt veel lager. Soms maakt me dat wel heel onzeker,omdat ik het niet kan zien groeien en ook niets voel (heb twee keer een kriebel gevoeld, maar dat kan ook iets heel anders zijn). Ben echt blij als ik over twee weken bij de vk het hartje weer mag horen.
@ Klasien: Heel veel sterkte de komende tijd en een dikke knuffel van mij. @ Ani: mooi buik @ Dommeltje: wat vervelend voor je zeg dat je zo gecontroleerd wordt. Dat lijkt me niet erg leuk voor je. Hoop voor je dat je snel wat rust kunt vinden zodat je er ook van kan genieten. @ nieuwe moeders welkom! Ik ben vanavond naar de verloskundige geweest en alles was goed. Heb het hartje gehoord al was ie wel ver weg dit keer. Ik zit psychisch alleen niet zo lekker in mijn vel en ze heeft er wel een aantekening van gemaakt. Het is op zich logisch in mijn situatie dat ik me zo voel zei ze, ik krijg namelijk nog steeds geen rust doordat mijn ex-vriend niks regelt en ik er dus voor opdraai. Maar ja ik laat me niet kisten en probeer wel te genieten. Ik moet nu 27 februari voor de 20 weken echo en 3 maart voor de derde controle. Zou iemand mij kunnen veranderen in de lijst.
@ daffie als je maar weet dat je hier alles kwijt kunt wat een mooie buik(jes) weer. Ik maak vrijdag weer een foto dan alweer 17 weken. @nieuwe moeders welkom. Ook ik ben qua gewicht maar 1 kilo aangekomen maar zie wel dat mn buik aan het groeien is.
Hallo allemaal! Jullie hebben lekker gekletst de afgelopen week, ben er even vlug doorheen gebladerd. Ben helaas weer terug van vakantie uit Tenerife, we hebben een heerlijke vakantie gehad met veel zon maar wat is het hier dan koud zeg als je weer terugkomt. We zijn vanmorgen om half zes thuisgekomen en toen gelijk naar bed gegaan, ik lag gewoon te klappertanden in bed, was wel lachwekkend! Zal morgen proberen om te reageren op wat jullie allemaal hebben besproken afgelopen week maar ga zo m'n bedje opzoeken want ik ben bekaf!
Ik was net fototjes aan het proberen te maken van mijn buik. Is niet echt gelukt, dus moet mijn mannetje morgen maar even doen. Maar toen ik bezig was zag ik opeens mijn eitje weer tevoorschijn komen. Dus die heb ik wel leuk op foto gekregen. Maar nou weet ik nog steeds niet of het nou mijn beebje is...hij komt en gaat telkens weer en ik kan hem gewoon aan de kan duwen. Ik zal het fototje eens plaasten. Ik weet niet of jullie mijn bubbel kunen zien. Ik vind het wel erg grappig uitzien als je het van boven ziet is het echt een eitje dat uitsteekt.
**INBRAAK van een FEBRUARI 2009 MAMA** @Kelly, Ja het gaat nu ineens ook heel hard hier met de beeby's en we zitten nog niet eens in februari, heel spannend allemaal! Hoe verloopt jou zwangerschap? Enne voglens mij zit daar iets te duwen aan de bovenkant van je navel. Succes iedereen hier met jullie zwangerschap en geniet ervan. **UITBRAAK**