Goede morgen! Hier weer een verkoudheid op komst. @Kellly Grappig, dat bolletje. Maar zo hoog kan de beeb toch niet zijn? Zou het eens met foto / printje aan de VK vragen. Gek heh? Zo, ff zoonlief achter Dora / Diego vandaan trekken. Fijne dag allemaal! Linda
Goedemorgen allen, @ Robine: wat dacht je van Maud? (ken een stel die hebben ook een maud en jill, vond het altijd leuk bij elkaar staan). Britt vindt ik ook erg leuk erbij. Vind die meidennamen sowieso leuk die je hebt, maar de meeste zijn al 'ingepikt' door onze directe omgeving haha. Wij hebben bij de jongensnamen oa Sven en Lars op de lijst staan, maar zijn er nog lang niet uit..... @ LindaS: mooi buikje hoor! Ik heb dat ook dat het in kleding meer lijkt dan zonder. @ Sucre: ik zou de 20-weken echo met 20wk3dg hebben, maar omdat we hem nu in het ziekenhuis krijgen is ie pas met met 21wk5dg helaas, dus nog wat langer geduld! @ gewicht: volgens mij ben ik nu ca 1 kilo aangekomen, valt me nog mee... @ Kelly: apart hoor dat 'ei', volgens mij kan het ook de beeb nog niet zijn, zou het de VK vragen.
Goeiemorgen, Ik heb ook wel een beetje net zo'n buik als Kelly maar dat heeft bij mij ook te maken met mijn darmen. De baarmoeder ligt nu net onder mijn navel namelijk. Heb het wel aan de verloskundige gevraagd en die zei dat het komt omdat alles in mijn buik een weg moet vinden door de groeiende baarmoeder.
Kaatje: Maud gaat ook door in de top 3. Hebben we al op t lijstje staan! Bedankt voor t meedenken. Sven en Lars zijn leuke namen he?! Vinden wij ook. Maar eerst ff afwachten wat t gaat worden op 16 feb. Spirit: Welkom terug in NL! Was, strijk en opruim ze Hihi. Je bent zo weer terug bij af he, alsof er geen vakantie tussen heeft gezeten. Kel: Grappig eitje, vraag me alleen ook af op t kindje al zo hoog zit!? Zou mss wel kunnen hoor, geen idee. Zeg t niet om je ongerust te maken in ieder geval!
Goedemorgen allemaal. @LindaS Hoe gaat het met je? Zie dat we even ver zijn en dus op dezelfde dag uitgerekend zijn. Voel jij al wat? Ik nog niet (helaas) Ben erg blij met dit forum hoor. Zodra ik op mijn werk ben zet ik de site even aan om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat. Echt een leuk begin van de dag!
goede morgen, ik heb me toch slecht geslapen, ik kan niet meer normaal op mijn buik liggen omdat ik beebietje ontzettend goed voel zitten. dus ik heb liggen te draaien vannacht niet normaal. normaal lig ik altijd op mijn buik maar nu omdat ik mijn beebie zo goed voel durf ik niet meer zo goed om zo te gaan liggen. en ik weet niet of jullie dat ook allemaal hebben maar mijn blaas ongelovelijk normaal gesproken voel ik een beetje dat ik naar de wc moet maar nu is het alsof steeds hoge nood heb en kan ik midden in de nacht naar de wc. misschien is het omdat de beebie nog redelijk laag zit dat mijn baarmoeder zo tegen mijn blaas duwt. ik hoop dat het minder word. wat is het toch met die vervelende exen allemaal dat ze ons hier zo nodig moeten lastig vallen, hebben ze niks beters te doen stelletje zielige mannen zeg. zoek een hobby en ga verder met je leven. ter afsluiting VANDAAG alweer 4 maanden zwanger wow wat gaat het eigenlijk toch best snel. tot snel weer liefs daisy
goedemorgen wij hebben alleen een jongensnaam en mijn man wil dat het graag naar zich zelf wordt vernoemd moet wel wennen aan het iedee als het een meisje wordt mogen de 3 kids een naam bedenken. ik moet nog anderhalf week wachten op de pretecho.............spannend ik ga opruimen 2 kids zijn vrij van school doei
kelly je buik is al best groot! Jij hebt ook al best wel last van straie he? Ik heb er van mezelf al best last van, hoop dat ht niet erger wordt. Ik ben nu 2 kilo aangekomen. Ik vind het best, ben niet misselijk geweest dus ook niet eerst afgevallen. Ik maak me niet zo druk om het gewicht. Met borstvoeding zal het meeste er wel weer afgaan en zo niet dan niet. Ik maak me nooit zo druk om gewicht, ben van mezelf al niet mega slank dus maakt me allemaal niks uit.
Kaatje: Ik ben volgens de vk op de 4e juli uitgerekend, volgens de echo een dagje later! Hou t dus maar op die van de vk, aangezien ik precies weet wanneer ik bevricht ben Op zondagavond Dus 4 juli klopt beter!
Ow ja, op de lijst moet ie veranderd worden............... Sucre: Wil jij mijn uitgerekende datum veranderen van 5 naar 4 juli? Dank je wel!
Hoi dames! Vanavond hebben we de eerste pretecho en heb er zooooo'n zin in! Ik functioneer al niet meer normaal omdat ik er steeds aan moet denken. Ben zo benieuwd wat het is! M'n gevoel heeft heel lang 'jongen' gezegd maar de laatste 2 weken weet ik het echt niet meer.. We gaan naar Baby-View. Om 19.30 is pas de afspraak, wat duurt dat nog lang... *zucht*
@debby: Lief van je ouders, wat voor wagen ga je kopen? en wat is er dan zielig aan die namen, zijn toch mooi! @deetje: je hoeft nu de baby niet dagelijks te voelen, is ook maar net hoe hij/zij ligt, maar als je je veel zorgen maakt moet je altijd bellen, stress is ook niet goed @daphneb: haha dat soort opmerkingen moet je maar om lachen toch! en spannend hoor vanavond! @klasien: jee wat vreselijk, heel veel sterkte! @dommeltje: he wat vervelend zeg! is helemaal .niet ego hoor! sterkte ermee @justsee gefeliciteerd! @miffy: ook gefeli! @daffie: ja dat is logisch dat je niet lekker in je vel zit....gelukkig gaat het met de kleine allemaal goed @spirit: dat klinkt lekker tenerife! joehoe nog 5 dagen tot de pretcho! kan niet wachten! zijn er nog mensen die voor een dubbele wagen gaan? ik vind die van zoom wel erg mooi! maar wel erg duur........ Kennen jullie die weigjes die je aan je bed kan schuiven? lijkt mij echt geweldig, zo ligt de kleine toch heel dichtbij je, maar toch ook veilig om zijn/haar eigen plekje! is met borstvoeding wel super lijkt mij. Had bij lucille nog niet ontdekt, was toen ook niet altijd een feest om elke keer uit bed te stappen met flink wat hechtingen......
zijn er nog mensen die voor een dubbele wagen gaan? ik vind die van zoom wel erg mooi! maar wel erg duur.......[/quote] Jaaa! Die gaat het worden voor mij! Wel duur maar we hoeven verder niet zo veel te kopen als voor de 1e. Kamertje kan deze kleine weer overnemen tenslotte. Al gaan we wel verhuizen van de zomer, na de bevalling.... Maar ja, je loopt er best veel achter toch, vind het wel belangrijk een wagen naar je zin te hebben.
@ Robine & Lotuss: ik heb jullie aangepast! (@sucre: volgens mij was jij al druk met het opschonen van de niet-actieve mama's).
@Debby82: ook aangepast! Nog meer dames die wat aangepast/toegevoegd willen hebben? Stuur maar PB! Liefs Kaatje