Ik wil wel weer naar de kapper om permanent te laten zetten, maar ben zo bang dat het niet pakt. Maar word helemaal gek hier van dat haar.
Namen: je komt idd de verschrikkelijkste dingen tegen, maar: Doede is hier in Friesland een normale naam en er wordt hier ook nog erg veel vernoemd. Ze spreken het wel iets anders uit dan dat je het leest maar het komt idd vanuit het Nederlands bekeken raar over @ Ilona: ik zou voor de zekerheid bellen, de echo-mensen zitten vaak al weken vol. Bij mij was 16 wk al kritisch, maar nu we naar het zh moeten konden we wel zo terecht (volgende week vrijdag! 19w3d- maar da's ook pas de tweede keer dat we de kleine zien, 1e keer was 7w6d, nog niet zo mensachtig. @ gewicht: kilo of drie geloof ik. maar dat zal niet lang meer duren... krijgen jullie ook vreetbuien? Van die kleine amandelspijsbroodjes, bonbonbloc @ kelly- je had toch buikoperaties gehad? Kan het zijn dat je darmen af en toe door de spierlaag piepen? Zo, even de hondjes uit laten, zon schijnt in de vrieskou... best lekker na de hele dag zo'n benauwd schoolgebouw. Vanavond trainen met de hond, da's minder bij -nogwat...
*gniffelt nog steeds na over die namen* Ik heb wel het idee dat namen steeds vreemder worden, soms een beetje te creatieve ouders. Maar ik ken ook genoeg mensen van mijn leeftijd of ouder met rare namen, hoe vinden jullie Xyz? (Ksijz, jongensnaam). Inderdaad, de laatste 3 letters van het alfabet.. En ik ken ook twee jongens die Brain heten. De ene naam is een spelfout, z'n moeder bedoelde eigenlijk Brian maar de tweede is echt als 'hersenen' in het engels bedoeld. Een beetje jammer dat die jongen z'n naam niet echt eer aan doet. @ gewicht, ik heb ook steeds meer vreetbuien, de misselijkheid is weg. Dus nu zit ik nog een kilo onder normaal gewicht (was afgevallen in de eerste maanden) @ Deetje, veel plezier met wandelen. Wat voor een honden heb je?
ha dame's... ik wil ook wel op de buddylijst... ben 30 juni uitgerekend (oeps nu val ik door de mand... ben stiekem een juni moeder...) en kom uit Rotterdam! hier eet ik ook heel veel, vooral alles wat slecht is, ben helemaal verslaaft aan de mac, verder doen chips en snoepjes het ook heel erg goed! verder ben ik ongeveer 3 kilo aangekomen... is echt allen buikje en borsten (wat ik helemaal niet erg vind, ben van een B naar een volle C gegaan!) verder hier alles super, voel me fit en "gewoon"... baby voel ik nu elke dag een aantal keren, werkt echt verslavend, wil steeds weer voelen.... geniet allemaal!
Heb ff teruggelezen en ik vind het idee van de buddylijst erg prettig. Vorig jaar hadden we ook een buddylijst en hierdoor kon ik de dames hier toen ook snel inlichten wat er bij ons was gebeurd, had namelijk geen internet in het ziekenhuis. Heb LouLou al benaderd en wij zijn elkaars buddy's. Zou iemand dit voor ons op de lijst willen zetten want ik ben er zelf geen ster in om dit te wijzigen. Klasien heel veel sterkte de komende tijd, ik wil je veel kracht wensen voor de toekomst en hoop voor jullie dat je snel weer zwanger mag worden. Wat een ellende zeg met een buurman die je huis in brand probeert te steken, ik hoop dat hij snel voor moet komen en dat ze hem een hele poos opsluiten! Er zijn al dames die weten of ze een jongen of een meisje krijgen, ik hoop dat ik het ook snel weet! Heb maandag weer een echo en ga zeker vragen of hij het al kan zien! Heb ook ff gelachen om alle namen die net voorbij kwamen, sommige mensen bedenken echt de raarste namen. Fifi bevoorbeeld zo noem je toch alleen maar een hondje? Ben inmiddels weer aan de kou in holland gewend maar doe mij maar de zon!
Wat een namen! haha Hier nog een die steeds meer lekkere trek krijgt....vandaag ineens zo'n trek in cake....dus die heb ik dan ook maar gehaald tijdens de lunchpauze....en is nu een heel eind van op
Hahaha betekent Bikkel echt 1 teelbal hebbend? Wat triest zeg! En dan Fifi of Brain! Whoehahahaha. Over dat XYZ, wel origineel. Alleen niet zoals t daar geschreven werd. Toevallig heb ik 2 broers die dus een X(avier) en een Y(urian) als voorletter hebben en jaja, toen kwam ik............en jullie raden t al, een naam met een Z(aphra). Ook gekken van ouders dus Al ben ik nog wel redelijk terecht gekomen hoor, hahaha. We zijn in ieder geval oerhollands(blond, blauwe ogen etc), maar hebben alle 3 een vreemde naam. Mensen denken ook vaak als ze mijn naam alleen horen dat ik een buitenlandse ben(marokk, of turks)
Wij hebben ook 2 zusjes in de straat wonen die Yoko en Vierra heten. Ook zeker niet standaard. En een jongetje Noëll, maar die vind ik dan wel weer leuk. En een Evan (j), dat hoor je ook niet vaak. Op de opvang heette een meisje Vlinder. Maar fifi is ook erg zeg! hihi. Oja, we hebben hier ook een jongetje dat Sepp heet. En er woont hier een familie die allemaal de J als beginletter hebben. Ook echt niet makkelijk als er post komt... voor wie is het dan?
Een cake? Of zo'n onschuldig klein cakeje? Ken het, had vorige week zo'n heerlijke indische cake, die hield ook geen stand.... Zolang het dieet maar gevarieerd blijft? Honden: ik heb een kelpie, dat is een australische veedrijver (beetje als een border collie) en een kruising veedrijver. Erg leuk stel, hebben veel beweging nodig en da's voor mij ook goed
En ik zou mijn hond dus nog geen Fifi noemen, hij zou er een complex van krijgen.... En Noell(e) is in Frankrijk weer een meisjesnaam. Blijf het wel lastig vinden, namen. Hoop dat onze kleine een beetje meewerkt bij de echo volgende week, zodat mijn vriend geen keus meer heeft of hij het geslacht wil weten of niet Oh ja en ik heb de kleine weer gevoeld ! Ik ging van de hang- in de zitstand en ineens schoot er iets onder mijn hand door, snel als een hagedisje. Wat bijzonder toch hè?
nou, mijn buurmeisje had een verhaal! Die heet Tara en is 13. Toen haar buren een hond namen hebben ze die ook Tara genoemd, raar heh? Ik zou als ouder toch echt wel even gaan vragen of ze niet wat meer inspiratie kunnen hebben! Vond het echt belachelijk...
sucre-- ik zou gewoon naar de kapper gaan hoor. Mijn kapper zei het nog nooit te hebben meegemaakt dat kleuren of permanent anders viel door de zwangerschap. Je hoort verschillende spookverhalen, maar denk dat de meeste overdreven of verzonnen zijn. Vraag het gewoon even bij je kapper. ik heb sinds 3 dagen weer trek in lekkere dingen. Heb dus met boodschappen halen veel te veel lekkere dingen in huis gehaald en dus veel te veel geld uitgegeven. Ook begin ik echt warrig te worden. Ik haal boodschappen voor een aantal dagen en vergeet bijna voor ieder gerecht wel een belangrijk ingredient mee te nemen. (gister wel 3 keer in de winkel geweest! eerst het lijstje vergeten, en daarna de pasta die we wilden eten. echt stom haha
Ja maf niet? Ik vergis me constant in dingen als koelkast, oven, diepvries.. gelukkig alleen nog thuis want als ik dat tijdens de kookles ga doen die ik geef? M'n vriend ligt al dubbel laat staan 15 12-jarigen... Had ze al wel naar de winkel gestuurd om ingredienten, komen ze terug, blijken we geen brood te hebben en het recept was wentelteefjes!
Die warrigheid ken ik wel. Vanmorgen zette ik de boter in de magnetron en de melk in de kast! Ook heel handig. Hoort erbij, net als zwangerschapsdementie en gaat niet meer over ook! Yoko?! Ook leuk!
hier ook warrig, heb al paar keer de waterkoker in de koelkast ipv de kast proberen te zetten. en vanmorgen op mijn werk zegt mijn collega: 'waar zijn de zoetjes gebleven?'. Ik: 'nou gewoon op het aanrecht waar ze normaal ook staan'..... Niet dus, had ze om een of andere 'warrige' reden hoog boven in het keukenkastje gezet En zo heb ik er nog wel meer gehad de laatste tijd.... Vanmiddag klant op kantoor, was zijn gegevens in het kadaster aan het opzoeken, bleek wel erg leuke jongensnaam te hebben, dus die heb ik maar even bij op ons lijstje gezet (vriend moet er nog even aan wennen geloof ik...)
hoi ik kom even een goeie dag zeggen en melden dat ik uitgerekend ben voor 1 juli. Heel leuk om hier iemand te vinden die dicht bij mij in de buurt zit qua bevallingsdatum. Ik kijk er heel erg naar uit na 2 miskramen krijgen we eindelijk een boeleke. Ben wel heel zenuwachtig omdat het mijn eerste kindje is. groetjes jessica.
goedenavond all, Hier in de straat heet een meisje poppi. Hier niet echt vreetbuien, maar een koofiebroodje gaat er altijd wel in. Eerst zou ik zoiets nooit kiezen bij de bakker :s
boeleke? wat een grappig woord haha... sja namen, wat een beetje vreemd is bij ons is dat ik steeds dacht dat het een jongen werd maar nu ik een beetje namen bekijk kom ik steeds alleen maar bij meisjesnamen uit. Beetje bizar... nou ja over 2 weken weten we wat het wordt...