leuk daphne een zoon! gefeli! ik ben ook zo nieuwsgierig! nog 4 dagen....! heb ook de heel dag zin in lekkere dingen! hou me ook niet in want wil er graag een paar kilo's bij!
Goedemorgen dames, Toch wel leuk hoor dat een aantal van jullie al weten wat het wordt! Ga er zelf alleen maar meer van twijfelen of ik het nu wel of niet wil weten straks haha! Vraagje: weten jullie waar ze lekker zittende positie spijkerbroeken hebben waar ook nog een beetje leuke pasvorm in zit (maat 44)? Moet eerlijk bekennen dat ik tot nu toch nog geen moeite heb gedaan om er ergens een te passen om de kijken of ze werkelijk zo vormeloos allemaal zijn als dat ze op de hanger lijken hoor... Wil vanavond even op jacht, moet er nu toch echt een broek bij hebben.
@Pooh69 Ik had altijd maatje 34-36 maar na Oscar ben ik op 38 blijven hangen... Niet echt te dik natuurlijk, meer mollig, maar ik voel me wel heel dik omdat ik altijd zo heeeel slank was. @Kaatje80 Ik vind de spijkerbroeken van Esprit nog steeds de geweldigste. En ze hebben veel keuze in lengte en breedtematen. Ze blijven de hele zwangerschap en erna heel mooi. Ze zijn wel wat duurder (85 euro) maar na je zwangerschap heb je ze ook nog even nodig en in de aanbieding betaal je tussen de 40-50 euro, wat gewoon normaal is. Kleur blijft goed, maar ze gaan ook niet heel erg krimpen en lubberen al helemaal niet. Ik ben zeer tevreden!
bedankt! De Esprit hier in Arnhem heeft geen positiemode, maar volgens mij hebben ze bij Prenatal ook Esprit of niet?
@ Wbpepe, ja ik vertel iedereen gelijk de naam hoor, die was er zelfs al voordat we überhaupt bezig waren om zwanger te worden dus weten de meeste die al
Kaatje, ik heb een positiebroek van Noppies. Is ook wat duurder (65 euro of zo), maar zit echt heel erg lekker. Die kan je zeker bij de Prenatal kopen. Verder schijnen er in Arnhem nog een paar leuke zaakjes te zitten met positiemode. Maar daar ben ik nog niet geweest. Ben veel te bang dat ik de winkel leegkoop.
Hmm, die winkels moet ik dan nog ontdekken haha, loop toch bijna dagelijks in mijn pauze de stad in... Weet de H&M, Miss Etam, Prenatal (kleintje), en in het Hemelrijk zit nog een zaakje, maar daar hadden ze de laatste keer alleen kleine maatjes... ben eigenlijk wel benieuwd naar wat er nog meer zit hier, dus als iemand het weet hoor ik het graag
Mijn moeder kwam er laatst mee dat ze in Arnhem een leuk zaakje met positiekleding had gevonden, ik zal proberen te herinneren om haar vanavond eens te vragen waar die zat. (wij komen eigenlijk ook uit Arnhem, heel de familie woont er nog )
Kerkstraat 31/32 zit er 1. Inderdaad in de Hemelrijk zit er 1. En dan de gewone shops als HenM. Via Wehkamp kan je soms ook leuke dingen bestellen.
Thx dames! Dadelijk in mijn lunchpauze misschien even een poging wagen! Vanavond in ieder geval naar prenatal op de woonboulevard!
Oh, het zal die in de Kerkstraat wel geweest zijn, daar probeerde ze me laatst heen te krijgen toen we een tijdje geleden in de stad waren. Maar vond het toen lastig positiespul kijken als je nog geen buik hebt om het op te vullen Over die Prenatal op de woonboulevard, is die echt zo groot? M'n opa wil graag het ledikantje voor me kopen en had het over die zaak, maar heb nog nooit ledikanten bij een Prenatal zien staan. Anders gaan we lekker naar de Ikea
Op de woonboulevard hebben ze wel aardig wat keus aan bedjes (denk 10 - 15 kamertjes?). Er zijn 2 verdiepingen, boven de meubels en kinderwagens. Maar je moet het niet vergelijken met een babydump of babypark. Daar hebben ze veel meer keus.
Bedankt (bloos)......maarre dat slanke valt best mee hoor. Kwestie van goede foto's maken denk ik haha. Ik heb gewoon broekmaat 40 en weeg toch 65 kilo (zonder zwangerschapskilo's) en ben 1.61 meter. Maar toch bedankt. Altijd goed voor je ego.....hihih Groetjes, Wendy
Hoi hoi, Hier gisteren avond naar de huisartsenpost gegaan. Gisteren hoorde ik Lex rondlopen op de kamer en ik ging naar boven en hij hoorde dat dus en rende naar de licht schakelaar voor die snel uittemaken zodat ik niet zou zien dat ie op was. Toen ik het licht aanmaakte probeerde hij snel zn bed in te duiken zodat ik zou denken dat ie in bed lag. Maar hij ging zo snel dat ie het bed miste en tegen het ijzeren frame met z'n hoofd viel. De snee hoefde gelukkig niet worden gehecht hij was niet diep genoeg dus kreeg ie nog wat zwaluwstaartjes erop en mocht naar huis. Verder niks meer gemerkt speelt even vrolijk door. Was wel even schrikken en huilde echt keihard Ik ga even neuzen wie al weet wat ie krijgt ben benieuwd wie een meisje en wie een jongetje krijgt
o dat is naar mamabeer... ik hoop dat ie snel geen last meer heeft. Ik ga echt geen positiebroeken kopen van 85 euro. Zo duur zijn mijn broeken normaal niet eens. En nu kan ik ze hooguit een half jaar aan. En als er heel misschien een 2e komt dan nog een half jaar. Nee hoor ik kijk wel of ik wat goedkopers kan vinden voor die paar maanden.
Ik heb deze ronde ook weer een paar nieuwe positiebroeken moeten kopen. De vorige gingen 2 zwangerschappen mee en waren behoorlijk versleten. Ik heb nu een spijkerbroek van een bekend merk ben alleen vergeten welke haha, en een nette broek van de H&M. Wat gaaf zeg dat sommige al weten wat ze krijgen! kan ook niet wachten...
@ Mamabeer, die arme knul! Gelukkig hoefde hij niet gehecht te worden. Zo, ik heb de kleine net aangemeld voor dagopvang na de zwangerschapsverlof, dat zullen we met ons werk toch wel 3 dagen per week nodig hebben. Lijkt me raar om zo'n kleintje bij de opvang achter te laten maar ja, 't kan niet anders. Ook heel gek om al de volledige naam van ons knulletje op zo'n formulier in te kunnen vullen! Ff wennen maar leuk