Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ha meiden, hier ook een beetje in de war, ik draai woorden om en maak dus af en toe hele rare zinnen! kan er echt niks aan doen...

was ik uiteten, vraag ik: "mag ik ook saus bij de mayonaise" die jongen keek me heel vreemd aan... : "u bedoelt zeker mayonaise bij de patat?" ik met een rood hoofd: "ja"!

heb net de zwangerkadoos bijde etos gehaald, deze is echt de moeite waard: speentje, drinkflesje van Philips, een zwitsal billendoekjes, met een doos er omheen! o, ja en 2 luiers...

verder veel kortingsbonnen etc.

echt de moeite waard dus!

2. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @debby82
    Je gebruikt ze echt langer dan 6 maanden, want na de bevalling duurt het vaak ook nog een half jaar eer de buik beetje platter geworden is. Daarnaast kan je de broeken bewaren of op marktplaats zetten, dan krijg je er zo nog 25 euro per broek voor terug! En ze blijven mooi voor een evt. 2e zwangerschap. Broeken van de H&M enzo gaan vaak helemaal niet zo lang mee. Daarnaast kan je in de aanbieding online (www.esprit.nl) al slagen tussen de 30 en de 50 euro. Da's dezelfde prijzen als een H&M en wel veeeeel betere kwaliteit en pasvorm.

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kaatje: Ik heb een hele fijne gekocht van t merkje Mamalicious. Ook bij Prenatal. Ze hadden ze in de gewone spijkerbroekmaten dus zowel in lengte als breedte te koop. Hij zit heerlijk! Was volgens mij 30 of 40 euro, valt mee ook toch? En heb laatst bij H&M al een leuke zomerbroek gekocht voor €5 euro! Een linnen, kleur beige. Gewoon ff goed zoeken, dan vind je heus wel iets passends. Bij Promiss hebben ze ook leuke positiemode!

Ow wat leuk een jongetje Sid erbij! Leuke naam ook!

Wil t ook weten! Was vandaag aan t winkelen en zou dus echt niet kunnen shoppen zonder t geslacht te weten, t is toch al snel de jongens of de meisjeafdeling waar je op beland. Zulke leuke dingen weer gezien voor de zomer........zucht. Nog ff geduld hebben dus.

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik heb geen positiekleding gekocht. Ik heb nog vanalles voor zowel zomer als winter en heb nog altijd dezelfde maat 38 dus past alles nog goed. En deze is toch de laatste dus ik koop echt niks meer bij voor mezelf. Des te meer koop ik voor de beeb :oops: (ja kastje begint al aardig vol te geraken ;) )

5. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    38 mollig? Ik heb altijd al 38 gehad en iedereen zegt dat je mij amper ziet lopen.

6. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    NAMEN...

we vertrouwen er voorlopig op dat het een meisje wordt... Dus zoek ik een meisjesnaam die begint met een L, 5 letters, 2 lettergrepen.

Ideeën zijn altijd welkom ;)

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Laura, Linda, Lotte...

8. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    een laura hebben we al, tante heet linda :)

lotte is mooi, mooier is lotta :)

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Leuk he, nadenken over namen. Ik vind Finn heel mooi, zegt manlief gisteren, dat vind ik een meisjesnaam. :confused:

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Laudi, zo heet mijn zus. Ik vind het echt een super mooie naam.

11. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Sabbe: Lieke?

@ Sucre: Finn komt idd voor als meisjesnaam, maar vind het persoonlijk ook jongensnaam.

12. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Ik heb twee positiebroeken van Espirit en één van de H&M. Ik moet zeggen dat ze alledrie erg lekker zitten.
    Wat leuk dat een aantal al weten wat het gaat worden. Wij hebben aankomende maandag een pretecho met 16 weken. Ik ben benieuwd of we dan ook al kunnen zien wat het gaat worden. Heeft er iemand ervaring mee, vanaf welke week ze het geslacht kunnen zien?

Verders heb ik vandaag echt en dag dat alles fout gaat. Mijn hond ging buiten opeens uit zijn dak tegen een klein hondje. Gelukkig had ik haar goed beet, mar moest wel aardig kracht zetten. Wilde verders gaan opruimen, nou daar is dus helemaal niets van gekomen. Man en ik zouden vanavond even naar de koopavond gaan om wederom te shoppen, belt hij net op dat hij moet overwerken en niet weet hoe laat hij is. Nou ben dus helemaal niet gezellig vandaag. Moet nu dus ook nog gaan verzinnen wat ik ga eten, had namelijk geen eten in huis gehaald, want wilde mijn ventje meenemen om ergens een hapje te doen.

Nou ik hoop dat de laatste uren van deze dag een beetje normaal zullen verlopen.
    Sorry voor mijn klaagberichtje, maar moest even.

13. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Lauri vind ik ook mooi.
    Vanaf 17 weken kunnen ze vaak toch vrijwel zeker het geslacht vertellen? Had ik geloof ik ergens gelezen.

14. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Voor zover ik het weet kun je het vanaf 16 weken met een beetje geluk al zien. Maar veel echobureau's doen het vanaf 18 weken, dan kun je het vrijwel zeker zien. Bij ons kleintje was het gisteren in ieder geval goed te herkennen ;)

15. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @Sabbe
    Nou, ik krijg met mijn maatje 38 toch wel te horen 'volslank' te zijn... En bij mij zi je toch ook wel vetjes op de verschillende plekken hoor...

16. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    ligt ook aan je lengte, als je niet zo lang bent, lijk je al snel wat steviger

ik heb een vriend dit finnis heet. Moest er erg aan wennen, maar vind het nu echt een leuke naam

ik heb vandaag ook een rotdag. Werd wakker met hoofdpijn en ben ook al 3 dagen flink verkouden. Ook heb ik veel last van mijn linker heup en buikkrampen..... Pff baal er echt van.

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Fedi, gewoon lekker klagen hoor. Daar zijn we toch ook voor. :D

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    positie broeken geef ik nu zowiezo niet veel aan uit ik had alles weg gedaan eerst en vind het nu zonde om dure kleding te gaan kopen als dit toch de laatste is. Meer als 50 euro geef ik zowiezo niet aan broeken uit. Ik ben niet zo'n merk type.

maatje 38 is echt niet dik...zelfs vind ik mensen met maat 44 niet eens dik. alsje 38 hebt mag je je slank noemen soms wel heel slank.

hier vandaag de baby echt keihard gevoeld was echt een schop haha

19. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Loren, Leanne (wel een letter teveel)

Positiebroeken: heb 1 van prenatal zit superlekker maar helaas te kort, nog 1 maar daar zit het buikelastiek heel raar hoog (ook prenatal, beide 29 e) en een superleuke spijkerbroek van een vriendin geleend, staat helaas geen merkje in, maar die moet ik de hele tijd ophijsen. Ga nog eentje bijzoeken, er moet in Leeuwarden een heel erg leuk winkeltje zitten en ook niet zo duur.
    Heb ook al een nieuwe goede bh moeten kopen, cup d :confused: . Mijn vriend is er wel blij mee.. :rolleyes:

20. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Nog een meisjesnaam met de L: Liese.

Deel Deze Pagina