deetje ik denk dat je Belly-B bedoelt in Leeuwarden, zit volgens mij naast intertoys. Ik weet niet waar je woont in friesland maar baby planet in Drachten heeft ook veel kleding en in Sneek ook wel bij baby planet maar iets minder dan in Drachten.
@sucre: bedankt voor de namenlijstjes! Kunnen we weer verder zoeken! @20 weken echo: niet mopperen februari dames Ik moet zelf helemaal tot 3 maart wachten! @namen: aanvulling op de lijstje: Limburgse namen, die op z'n Nederlands ook een beetje raar klinken, zoals Funs... Als geboren Limburgse ken ik dat soort namen helaas wel... Mijn man vind Alicia een leuke meisjesnaam. Maar ons mannetje heet Thiago (vertaling van Diego). Als we dan Thiago & Alicia hebben, moet ik wel erg aan Diego en zijn zusje Alicia denken... voor diegene die het niet kennen; Diego: kinderserie op Nick Junior. @Daphne: leuk! Een jongetje! Gefeliciteerd! Ik snap jouw gevoel: ik denk steeds dat het een meisje wordt! Zouden ze met 20 weken echo zeggen dat het een jongetje, moet ik ook even schakelen. Maar ook met nog een jongetje ben ik blij! En de naam al gekozen! Leuk: kort & krachtig! @Wendy: mooie buikfoto! @Kaatje: Esprit Arnhem inderdaad geen positiemode. Maar je kunt bij Esprit ook heel goed online bestellen. Verzendkosten zijn 0,95 eurocent, dus daar hoef je het niet voor te laten. Niet goed: gewoon terugsturen! @mamabeer: sterkte met de kleine man! & voor wat betreft maatje 44: niet dink... thanks! voel me een stuk beter met mijn maat 42 na al die verhalen over 36/38 Sorry voor het lange verhaal, maar ben de hele week zo druk geweest op mijn werk, dat ik nu 10 pagina's moest bijlezen!" Nu ga ik mij klaar maken om te gaan zwemmen met mijn mannetje
daar schrik ik toch wel echt van mss heeft het ook met lengte te maken. Ik ben 1m73 en in normale toestand 55 kilo. Heb maat 38
goeiemorgen trouwens! zag veel mooie namen voorbij komen... favorieten zijn lotta lente loeka maar zal wss wel nog heel iets anders worden grts
Goedemorgen, Nogmaals allemaal dank voor de positieboek-tips! Gister bij Prenatal geweest, maar helaas niet geslaagd Ga het maar eens via online her en der proberen dit weekend en als ik nog in Arnhem kom even die andere winkeltjes opzoeken. Tot die tijd doe ik het nog maar even met de broek die ik van mijn vriendin geleend heb (welke overigens een maat 40 heeft heeft ze blijkbaar goed voorgerekt voor me ).
Goedemorgen! Nou gisteren een pretecho wezen maken bij wereldkind was echt helemaal top! supermooi beeld supermooie fotos en we weten wat het geslacht is.. WE KRIJGEN EEN ZOONTJE Wwas heel duidelijk een piemeltje te zien. arm kind had de hik hihh was wel grappig om te zien, hij had ook de hele tijd zn duimpje in zn mond en die schoot er weer uit als hij hikte. zal straks wat fotootjes in mn album zetten kunnen jullie ook meekijken. Maruugg als iemand ook van plan is een pretecho te maken in Rotterdam e.o raad ik echt wereldkind aan. ikheb een stuk of 35 fotos gekregen op cd en ook het origineel, ze heeft ze nog voor ons uitgeprint allemaal en ook een dvd van het hele gebeuren dat alles voor 50 euries...
Lennylen, wat leuk dat je het ook al weet. Ben erg benieuwd naar de foto's! Zal ik op onze lijst ook vermelden dat je een zoontje krijgt? Kaatje, jammer dat het nog niet is gelukt. Kom je wel eens in Zevenaar? Daar heb ik laatst ook leuke kleding gekocht. Ryanne, funs is niet echt een leuke naam als je de NL'se betekenis ervan weet toch? Jij weet toch ook wat jullie krijgen? Zal ik dat ook op de lijst vermelden?
LennyLenn gefeliciteerd met je jochie! Leuke foto's ook, vooral die met dat duimpje! Ik ben nieuwsgierig, is Lenny jouw naam of wordt dat de kleine? Mijn broer heet namelijk ook Lenny maar het is natuurlijk ook voor een meisje geschikt. Heb het altijd een leuke naam gevonden
goedemorgen allemaal wat leuk nog een jongen en wat een schattige foto's helemaal die met dat duimpje! leuk hoor! ik wil het nu ook zo graag weten maar heb mijn vriend nog steeds niet over gehaald!
Goedemorgen dames! Leuk dat iedereen zo stilaan het geslacht te weten komt. Wij weten het volgende week Ik heb een vraagje. We hoorden net dat Madonna op 11 juli in België optreedt. Ik wil heel graag gaan, maar mijn mannetje spartelt wat tegen. Hij vindt het te dicht bij mijn uitgerekende datum (25 juli). Ik weet ook wel dat het heel dicht is, maar ik wil toch tickets kopen. Dan kunnen we dan zien of het gaat of niet. Misschien lukt het zonder problemen en laat de kleine nog een dikke 3 weken op zich wachten. Dan krijg ik er spijt van dat ik geen tickets heb. Wat denken jullie: toch tickets kopen en zien of het gelijk zo laten?