@ sucre ja hoor vermeld maar.. @ Meilan ik ga op 30 juni naar Bruce springsteen op Pinkpop en ben op 10 juli uitgerekend dus dit is eigenlijk hetzelfde. Denk dat je de kaarten wel kwijtkomt als je toch niet kunt gaan
Lenny, wat een prachtige foto's! Zo duidelijk al, geweldig! Meilan, ik zou gewoon kaartjes kopen. Mocht het niet kunnen, dan heb je ze zo weer dorverkocht, iedereen wil toch naar Madonna? Gewoon kopen en lekker genieten.
Ik zou gewoon toch tickets kopen, je kan ze als je echt niet kunt gaan zo weer verkopen via marktplaats oid Afgelopen jaar had ik ook kaartjes voor I love Techno maar was toen pas zwanger en zo moe dat we het op het laatste moment hebben afgeblazen. Op de dag zelf nog hebben we toen de kaartjes te koop gezet en ze waren binnen 10 minuten verkocht voor de originele prijs. Bij grote concerten blijf je altijd vraag houden.
@ Ryanne: Wij gaan misschien ook naar Bruce Nog niet beslist. Hangt van mijn schoonzus af. Zij is de GROOOOOTE fan. Ok, dan koop ik tickets. Woehoe!
dank je ja met dta duimpje vindeen wij ook echt heel leuk. Nee lenn is de afkorting van mijn vriends naam maar ik heb er hier lenny van gemaakt. We zijn er nog niet overuit hoe ons jonchie zal heten. Ik vind Nathan een mooie naam en hij ook wel maaar is er nog niet helemaal weg van..
Hoi Meiden! Wow... sommige weten het geslacht al! Wat geweldig! Ik schaam me kapot... ik ben al zo lang niet geweest Veel te druk met van alles en nog wat. De baby groeit iig harstikke goed... hartje doet het ook prima en het is zo een onwijs druk kindje Soms wordt ik gewoon helemaal naar van de bewegingen 19 februari hebben we de 20 weken echo (19 weken en 6 dagen) Dan hopen dat beebje even de beentjes wil spreiden om te laten zien wat "het" nou is Hier alles goed met alle dames? Dikke Knuffel, xmamadianax
@Sabbe Ik ben 1.72 en weeg 68 - 70 kg (schommelt nogal). Maar koop echt altijd maat 38. Broeken 32/32. Sommige truitjes pas ik ook wel Small, maar meestal M........ Mijn 'vetjes' zitten ook een beetje op de heupen maar vooral op en rond mijn buik door de vorige zwangerschap. Ach, mijn hubbie vind het prima en ik vind het alleen vervelend als we uit gaan en ik ben de dikkere van het stel...... Geen naveltruitjes of leggings voor mij. hihi.
ik ben 1.72 en woog vorige week 53 kilo en draag tussen de 36 en 38 in ligt eraan wat voor winkel ik heen ga na de bevalling van Lex had ik 42 maar ik voelde me echt niet dik ik had opeens erna hele brede heupen die na een jaar ineens weer wegwaren en toen kon ik opeens weer een broek aan die ik 2 jaar lang in de kast had liggen omdat ie niet over me heupen paste haha
Kom even piepen, want ben het babykamertje aan het leeghalen (sportapparaat; boekenkast) voor de verbouwing... Jeetje al heel veel jongetjes! Gefeliciteerd dames! Fijn weekend allemaal.
Zeg dat wel ja. Ik heb zelf ook een voorgevoel voor een jongetje en het zal mij benieuwen of het 27 februari met de echo te zien is en of mijn voorgevoel juist is. Dat duurt nog wel 4 weken maar kijk er wel naar uit. Ben de afgelopen dagen best wel ziek geweest nadat ik woensdagavond een behoorlijk hyperventilatie aanval heb gehad. Ik wist niet dat ik dat had maar de huisarts bevestigde het vanmorgen. Gisteren geprobeerd er een leuke dag van te maken omdat ik jarig was. Ben alweer 32 geworden.