Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Nog gefeliciteerd daffie

Sorry dames dat ik zo lang niet van me heb laten horen, maar het ging niet helemaal goed met de baby en mij. We waren bijna de kleine kwijt. Ik had bloedverlies en krampen en dacht, het is over. Ik kon niet naar de gyn want er was hier een cycloon. Heeft mn schoonfamilie de ambulance gebeld maar die konden alleen maar zeggen dat het niet goed ging en wilden me niet meenemen naar het ziekenhuis want ze wilden plaatsen vrijhouden voor als er slachtoffers waren van de cycloon.
    De volgende dag zijn we door de storm naar de gyn geweest. Mn placenta lag te laag, ik had weeen en mn baarmoedermond was als iets geopend. De baby zn hartslag was erg laag en ze dacht dat die het niet zou halen. Onmiddelijk aan de weeenremmers, antibiotica en platte rust. Nu gaat het eindelijk wat beter al moet ik wel rustig aan blijven doen.
    Dat was vast wel een goed excuus om het even af te laten weten he?

Ik hoor jullie zo mopperen over de kou, ik zal wat warmte van hier naar jullie sturen want het is hier nu 30 graden en het is bij mij nu 19h s avonds. pffffff

Dikke knuffel!

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wow Duimelijn, wat een heftig wat verhaal, maar wat fijn dat alles nog goed is met jou en de kleine. Mag je al weer wat meer doen nu? Of heb je nog steeds bedrust. Ik duim voor jullie dat alles nu goed blijft gaan. KNUF!

Daffie, nog van harte gefeliciteerd!

3. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Daffy nog gefeliciteerd!

Wow Duimelijn, dat lijkt me vreselijk schikken! Weet je ook de reden? En nu mag je zeker niets meer doen?! Wat een spanning, bah! Sterkte en ik hoop echt dat alles goed blijft haan en je straks je kleintje gezond op de wereld mag zetten!

4. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Dank je wel voor de felicitaties!

Wow Duimelijn wat een verhaal. Dat lijkt me wel erg schrikken zeg. Ik zal voor je duimen dat het allemaal goed blijft gaan. Het lijkt me vreselijk om dat mee te moeten maken, maar gelukkig gaat het nu wat beter met je.
    Heel veel sterkte de komende tijd en rust lekker uit.

5. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    jeetej idd wat een heftig verhaal zeg!gelukkig voor jullie dat het nu al weer wat beter gaat!mag en kan je ook al weer wat meer?

6. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    pff dan zit echt even alles tegen! Dan weet je dat het mis aan het gaan is, en je kan helemaal niets doen! Gelukkig dat er de volgende dag goed is gehandeld! Hopelijk heb je als je goed rust houdt een goede zwangerschap!

7. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Jeetje Duimelijn, wat erg zeg! Het lijkt me ook verschrikkelijk om dan midden in zo'n storm te zitten en niet direct in het ziekenhuis terecht te kunnen met je kleintje. :(
    Gelukkig is het nog goed gegaan! Moet je nu volledige bedrust houden?

@ Daffie, gefeliciteerd nog! ;)

Mijn ouders zijn vandaag zo lief geweest, ze wilden graag langskomen zo gauw we wisten wat we zouden krijgen. We hebben de dvd gekeken en daarna ben ik met m'n vriend en m'n moeder wezen shoppen, en heeft m'n vader de beplating van de vliering afgemaakt! Echt super. :D
    We hebben ook een enorme berg ontzettend schattige kleertjes gekregen, echt jongetjesspul. Lief miniatuurspul voor als hij net geboren is en stoere kleertjes voor een paar maandjes later. Zelfs een klein Supermanrompertje dat m'n vriend geweldig vind. Volgens hem staat die S voor SuperSid :)

8. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Wat zijn er een hoop zwanger van een jongen...
    Ik heb zelf sterk het gevoel dat het bij ons ook een jongen wordt,
    maar dat zal de echo op 23 feb uitwijzen.

@ duimelijn,
    Wat een heftig verhaal!
    Gaat het nu weer allemaal ok?
    Das echt schrikken..

En begint iedereen al een lekkere buik te krijgen?
    Een tijdje geleden spraken we er nog over dat we nog niets konden zien. Tijd vind ik wel hard gaan.

Weet iemand nog een leuke site waar je positiekleding kan kopen?
    Ook van de bekende merken zoals Noppies, queen mum etc?

9. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    haha supersid geweldig

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nou hier is er een zwanger van een meisje hoor!
    De bloedtest wijst dat tenminste uit en die schijnt voor 95% betrouwbaar te zijn dus...
    Geweldig he! Twee zonen en twee dochters... :D

11. ey lotus wat leuk een meid

@ daffie nog gefeliciteerd
    @ duimelijk heftig hoor. Veel sterkte

@ Daphne weet je wat ik nu las.. mijn vader heeft de beplanting van de vliering afgemaakt.
    Ik denk wat moet die daar nu planten hebben haha :s

12. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Daffie nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Duimelijn wat een heftig verhaal zeg, ik hoop dat vanaf nu alles goed blijft gaan, doe maar lekker rustig aan!

Lotuss gefeliciteerd met je meisje!

13. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Helaas, omdat ik dat een beetje sneu vind voor het kind. Maar goed, dat is een persoonlijke mening...

@LennyLenn: een jongetje! Leuk hoor. Gefeliciteerd!
    Erg leuke foto's trouwens! Maar helaas woon ik niet in de buurt van Rotterdam ;)

@Daffie: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@Duimelijk; wat een verhaal zeg! Gelukkig dat het nu beter gaat! Ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan!

@Lotuss: een meisje: 2 van elk geslacht. Gezellig! Hebben ze allemaal een speelkameraatje!

14. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Wij krijgen een:

meisje

Had al zo'n voorgevoel. We zijn helemaal happy.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gefeliciteerd nynke helemaal super!

16. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Goeiemorgen allemaal,
    Wat leuk dat er nu ook een paar meisjes ontdekt zijn! Gefeliciteerd hoor!

Daphne: Supersid, geweldig bedacht. Humor!

Bedankt voor jullie medeleven, lief! Het gaat al wat beter hoor, ik moet nog wel steeds platliggen en sta nog steeds onder controle. Maar ik voel de kleine weer en dat is zo n lekker gevoel, dan weet je tenminste weer dat hij het goed doet.

Ff een rare opmerking van mij waar je niet boos om moet worden hoor. Maar de eerste echo die ikhad was inwendig en was helemaal super. Ik was echt ontroerd. De volgende echo's waren uitwendig en ik ben elke keer zo teleurgesteld, ik vind dat je er zo weinig op ziet. Dat zit de gyn; en dit is een oog en dat een handje en dat zn kin. En dan denk ik huh? Hoe moet ik dat zien? Ik zie alleen maar een grijze vlek, ik zie er echt niks in. Hebben jullie dat ook of is hier het materiaal nog zo ouderwets dat ik gewoon pech heb?

Groetjes duimelijn

17. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Oh leuk een paar meiden erbij! Tja, Sid moet straks natuurlijk ook genoeg leuke meiden in de klas hebben voor vriendinnetjes. Geintje hoor! :) ;)
    Gefeliciteerd he! :D

En Duimelijn, zo'n opmerking zou ik niet boos om kunnen worden hoor.
    Ik denk dat het nu de kleine ook groter is het een verschil maakt dat je niet meer zoals in het begin goed de hele baby in 1 keer in beeld kan krijgen. Dan is het ook makkelijker zien hoe alles in elkaar zit.
    En waarschijnlijk maakt het materiaal ook veel uit, bij de pretecho hier gebruikte ze ook 2 verschillende apparaten en daar zag je al goed verschil tussen. Bij de ene echokop zag je wel meer tegelijk maar had je ook veel meer ruis in beeld, en bij de andere zag je minder diepte maar alles wel scherper. Je kon zelfs de vlokjes in het vruchtwater rond zien dwarrelen!

M'n vriend probeert al een paar dagen het filmpje online te krijgen maar het is nogal groot dus lukte het telkens niet. Dan zou je ook kunnen zien of het zo'n groot verschil is. ;)

@ Ryanne, beplanting? :)
    Tja het is wel Tilburg maar zo typisch nou ook weer niet haha! (Hoewel ik in de omgeving toch wel een aantal adressen ken waar de politie een lading planten van zolder af heeft gehaald)

18. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    goedemorgen dames,

sorry dat ik niet vaak wat van me laat horen, maar heb het de laatste tijd erg druk gehad met mijn school en alles. ze doen zo ontzettend moeilijk omdat ik in verwachting ben en al een oudere student ben. ze willen me dus van school af hebben omdat ze het een groot risico en alles vinden, vind ik zo'n bullshit he. heb al heel wat gesprekken gehad, maar ik kan praten als brugman, maar het helpt allemaal niets. ik moet dus binnenkort naar het cwi toe om me te laten inschrijven voor werk en eventueel een uitkering pfffff.
    nu heb ik in de tussentijd ook gesolliciteerd op verschillende functies en afwijzingen gehad. maar nu werd ik eergisteren gebeld door een van de bedrijven waar ik op gesolliciteerd heb, en een afwijzing van heb gekregen, of ik aankomende dinsdag op een oriëntatiegesprek wil komen. ja tuurlijk wil ik dat, maar weet niet wat dat echt precies inhoud, maar dat zie ik dan wel. maar nu is mn vraag: moet ik ze dan ook vertellen dat ik in verwachting ben of mag ik dat ook nog ff voor me houden? ik hoop dat iemand dat weet.

nou met de zwangerschap gaat alles goed, heb de kleine helaas nog niet gevoeld, maar dat komt nog wel. ook is het bij mij nog niet echt goed te zien helaas, ja heb een vetrolletje meer haha.

nou dat was een heel verhaal, maar ben het ff kwijt haha.

greetz passie83

19. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    passie-- je bent niet verplicht dit te melden. Maar als je wordt aangenomen zit je meestal toch aan een proeftijd vast, die proeftijd duurt meestal een paar maanden. Dat betekend dat ze het tijdens de proeftijd gaan zien of dat je het in je proeftijd zal vertellen. Omdat je al vrij ver ben zou ik het in het 2e gesprek vertellen. Zo ben je evengoed eerst eerlijk beoordeeld want anders zou je niet worden uitgenodigd voor een 2e gesprek, en je begint wel eerlijk als je het verteld.
    Maar dat is je eigen keus. Ik ben ook bezig werk te zoeken en heb me voorgenomen het ook tijdens het 2e gesprek te vertellen.

20. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Hoi allemaal, ik laat ook weer even iets van me horen sinds heel lang geleden :oops:

Zwangerschap verloopt voorspoedig. Ik heb wel een afspraak met de mensendieck gemaakt, omdat ik vorige zwangerschap last van bekkenklachten had en hopelijk kan ik het nu een beetje voor zijn met wat tips en oefeningen.

Verder vooral heel druk thuis en op het werk. Tussendoor ook ziek geweest; griepje :(. Maar nu weer alles redelijk op orde!

24 februari heb ik mijn 20 weken echo. Hopelijk kunnen we dan ook gelijk het geslacht zien, maar anders komt dat hopelijk wel bij de pretecho die we in april willen doen. Ik vermoed dat we weer een jongetje krijgen, dus ik ben erg benieuwd wat het deze keer is!

passie83, fijn dat je er ook weer bent. Wat een gedoe met je school zeg. Vervelend dat ze je niet tegemoet willen komen. Succes met solliciteren en het orientatiegesprek. Ik ben benieuwd of het wat oplevert. Op zich ben je niet verplicht het te zeggen, maar het is op zich wel eerlijk om het te zeggen. Tja, ik weet het niet. Je kunt het ook van het moment af laten hangen. Succes met het maken van je keuze.

Daphne B, jammer dat het met het filmpje niet lukt. Heb ik ook altijd ruzie mee :rolleyes: ;) .

Duimelijn, wat een verhaal zeg :confused: , gelukkig gaat het nu weer beter. Wel vervelend dat je nog steeds moet platliggen, maar je kindje zit in ieder geval nog veilig binnen. En wat fijn dat je je kindje al voelt!

Nynke31, gefeliciteerd dat je een meisje krijgt! :D

lotuss, gefeliciteerd dat je een meisje krijgt! :D

Ani, hier begint het buikje al wel te komen, maar door de winterkleding zie je het nog niet echt. Jij denkt dus ook dat je een jongen krijgt, spannend hoor!

Verder weet ik het even niet meer. Het gaat ook zo snel hier ;)

Deel Deze Pagina