@ claire ook pco zag ik. Super dat het raak is! Net bij schoonouders geweest en het verteld. Ze wisten het ook van de ma en de mmm dus vond dat ze ook het recht hadden om het goede nieuws te horen. Mn schoonmoeder moest huilen en mn schoonvader had ook tranen Echt lief!
Welkom Claire85 en Miracles! Gefeliciteerd! En lammetje: nu ben je nog maar 1 keer uitgerekend.. 24 mama's hebben we nu ! Wij zijn wat voorzichtig met vertellen, mijn vriend wil het vooral nog even stilhouden :-$ .. Vind het nog erg spannend maar vertrouw er wel op dat het goed zit! 18e echo en dan vertellen we het gewoon. Wel heel bijzonder vind ik, 14 maanden bezig geweest, net bij de gyn intake gehad en toen... ineens... spontaan.... Zwanger! Bij vlagen zo'n misselijk gevoel en de (.)(.) zijn erg gevoelig.... Leuk!
@ ryanne... ja het is een hele opluchting, was doodsbenauwt dat het niet meer zou lukken na de mk+bbz. Of dat ik imuune zou worden voor de clomid. maar t is weer gelukt heb t net mn beste dinnetje vertelt en die was helemaal aan t stuiteren van blijdschap ik hou het voorlopig stil voor mijn fam, aangezien daar een hele hoop gaande is en een hele hoop naars is voorgevallen over mijn mmm en over de mk+bbz. ben zelf ook nog aan t stuiteren
Ik ga me toch heel voorzichtig hier aanmelden. Had eergister een heeeel licht streepje en vandaag al wat duidelijk, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Test staat in mijn album. Zal me ff voorstellen, ben 27, woon in Noord-Holland en heb al een zoontje van ruim 7 maanden. Ik ben volgens mij 14 juli uitgerekend, dit wordt dus onze 2e kindje, ik wil weer thuis bevallen en over de borstvoeding twijfel ik nog want dat is bij onze eerste niet gelukt en heeft me heel veel stress bezorgd. Ik ga mijn banner nog niet veranderen want wil eerst een heel dikke roze streep hebben . Iedereen hier natuurlijk gefeliciteerd! Zijn er al veel meiden met klachten? Ik ben de vorige keer 7 maanden misselijk geweest dus hoop dat het deze keer wat minder lang zal zijn of helemaal niet natuurlijk. Ik ga nog wel ff wat bijlezen zo.
Hoi MamaD, Ten eerste welkom op het forum,als je zo twijfelt over je test waarom doe je dan geen digitale test van clear blue! Dan heb je gelijk duidelijkheid,zwanger of niet zwanger komt er te staan. Ik had ook een 2e lichte streep 5 dagen voor nod,en heb toen d ie digitale test gedaan,duidelijker dan dat kan dat niet! Succes!
Shanna23 dat is nog wel een goeie inderdaad. Ik heb er net 2 gehaald bij de etos, gewoon etos merk. Maar mochten die maandag nog onduidelijk zijn dan haal ik maandag idd die ff. Dat is idd wel wat duidelijker dan die stomme frustrerende streepjes .
hoi meiden, Heb vandaag weinig tijd om uitgebreid te reageren, maar wil toch even alle nieuwe mama's in spe van harte feliciteren met hun zwangerschap, Geniet ervan en welkom Ps: bij mij was de twijfel pas weg na de digitale CB, dus die raad ik echt iedereen aan! Liefs MvT
Miracles, Claire85 & MamaD WELKOM EN GEFELICITEERD! Vandaag niet zo veel tijd om te kletsen. Ga zo even dutje doen, heb vanavond een bruiloft en weet niet hoe ik dat ooit de hele avond vol moet houden, lig de hele week al rond 21u op bed........ Als reden dat ik geen borrel drink hou ik het denk ik maar op een antibiotica-kuurtje ivm blaasontsteking of zo....kan niet zeggen dat ik de BOB ben, want het is op 5min lopen... Tot morgen denk ik maar! liefs kaatje
Iedereen trouwens gefeliciteerd! Was ik zostraks door mn enthousiasme helemaal vergeten! Ik heb net mn beste vriendinnetje verteld dat ik zwanger ben! Ze was erg blij voor me, hoop trouwens dat ze zelf ook snel zwanger is, kunnen we samen onze dikke buik showen! Morgen hebben we een etentje met mn ouders en mn broer met z'n vriendin. Dan willen we eigenlijk morgen gelijk het nieuws vertellen tijdens t etentje! Moet alleen nog wat origineels gaan verzinnen. Wil mn vader eigenlijk een cadeautje geven, omdat dit etentje ter ere van hem is. Nou ga ik morgen toevallig naar de jonge gezinnen beurs in utrecht, dus ik hoop daar nog wat leuks tegen te komen! Hebben jullie het nieuws al verteld, of wachten jullie er nog mee. heb net hier en daar wel al wat gelezen, maar ben gewoon erg nieuwsgierig hoe jullie dit aanpakken! Groetjes Miracles
Goede avond dames, Alle nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd! Heb verder niet echt gelezen. Ben erg moe en een drukke dag gehad. Denk dat ik voor 8 uur al op bed lig.. als ik mij zo blijf voelen. Alles goed hier?
Ja inderdaad dat is ook frustrerend omdat het streepje dan zo licht is ga je verschillende dingen denken,waardoor je onzeker wordt! clear blue digitaal het kost wel wat,maar je hebt meteen duidelijkheid wel of niet zwanger succes!
Hey Tinkerbell, Dat is logisch toch hoelanger je zwanger bent hoe meer je hcg aanmaakt vooral in het begin,dit houdt op een gegeven moment wel op en blijft het op een bepaalde waarde van het gehalte. Je moet je niet druk maken,en je moet ook niet meer gaan testen,helemaal als je er niet veel vanaf weet waarom wat is,ga je je alleen maar onnodig druk maken.Je bent zwanger en zo te lezen alleen maar gezond zwaner meid geniet van je zwangerschap en maak je niet al te druk het is echt wel goed hoor geloof me
Goed zo,je hebt inmiddels al een paar testen versleten,en het feit is gewoon dat je nu zwanger bent,al ben je bang dat het mis gaat daar kun je toch niks tegen doen hoe erg dat ook klinkt dat is de natuur.Als je lichaam denkt dat het kindje niet goed is stoot het het kindje af en daar kan je niks aan doen.Zolang je geen last hebt van rare dingen,zoals pijn of bloed verliezen zou ik me niet druk maken.Geniet er lekker van het is je in iedergeval zeker weten gegund!Het is voor iedereen spannend en frustrerend om te wachten tot de 1e echo wat nog is een keer extra bevestigd dat je zwanger bent door het horen van een kloppend hartje maak je niet druk. Knuf Shanna,
robin veel plezier dit weekend en tot maandag! miracles van harte gefeliciteerd met je miracle in je buik!
shanna zere tepels is een echte mama in spe kwaal dus lekker van genieten (oeps klinkt wel een beetje dubbel maar je snapt hem wel he ha ha ) claire en mama d van harte welkom hier enne veel succes en een fijne zwangerschap gewenst!
wat zijn jullie klachten op dit moment? Ben al een paar dagen misselijk en eet weinig maar verder voel ik niets. Maak me bij elk gevoel in mn lichaam zorgen, echt erg. Hoop dat dat snel voorbij is!