GOedemorgen allemaal @lammetje, ik ga inderdaad vandaag even informeren of ik nog een keer extra bij de fysio terecht kan en dan vraag ik het even na, al is het maar voor het van en naar school brengen van de kids. (is toch 4x per dag op en neer, en dat wil ik eigenlijk niet laten, omdat ik dan helemaal zo weinig kan!) En een rollator, proest... ik ben al blij als ik oudste mee kan nemen in zijn rolstoel, kan ik ook heerlijk op leunen en dat scheelt zoveel! Maar goed, om nu met die lege rolstoel rond te wandelen :S Het is helaas niet anders, ik kan alleen maar hopen dat het na de zwangerschap snel beter gaat. Gelukkig heb ik veel steun om me heen van mijn kids, manlief, ouders, zus en buurtjes Fijn om te lezen dat de controles allemaal weer goed zijn verlopen voor degene die moesten! Ik mag vanmiddag om 14.20 uur weer even gaan spieken. Lief kan helaas deze keer niet mee, dus ik moet alleen. Moet ze maar even een paar kiekjes maken van ons kleine beebje! Veel liefs en een fijne dag alvast! Snuffeltje
@Vlekkengek: welkom! Nee, niet achterhoek... Maar ook weer niet aan de andere kant van de wereld...; Liemers. @Duimelijn: duim, duim, duim, duim, duim, sorry, ben zo hard aan het duimen, dan ik niets anders meer kan typen, duim, duim, duim @Wendy: altijd weer leuk om de kleine te horen he! Mijn bloeddruk is ook altijd erg laag en tijdens een bepaalde periode van de zwangerschap daalt het dan ook nog eens... Nadeel: duizelig worden en kans op flauwvallen. Voordeel: minder kans op zwangerschapsvergiftiging etc. Moet nu weer aan het werk: ik ga snel weer verder... Tot straks.
@ Cimu ik heb nu ook een hele lage bloeddruk en ben nu ook vaak duizelig. mijn bloedsuikerspiegel is ook telkens laag en dan moet ik heel snel wat eten. Wat kun je er verder aan doen om je wat beter te voelen? Idd beter een hele lage als een hoge!
gyino balen meid dat je een schimmel hebt en groot gelijk dat je er op staat om naar de gyb te gaan beter 1x teveel dan 1 te weinig! veel succes en plezier vandaag snuffeltje! Zijn er niet wat gezellige mama s op school die de kleine een keer mee kunnen nemen van of naar school al is het maar 1x dat scheeld jou wel heel veel verder iedereen goede morgen!
Goedemorgen, Ik ben afgelopen dinsdag weer op controle bij de verloskundige geweest. Heb het hartje gehoord, en alles was goed. Kindje groeit ook prima, en mijn bloeddruk was ook in orde. Dus we gingen weer helemaal happy naar huis. Kan nu echt niet meer wachten op de 20 weken echo die ik 2 maart heb. Spannend! Fijne dag allemaal. Groetjes Crissy
heb ik ook n chronisch lage bloeddruk en met zwanger zijn altijd nog lager. Voel me dus vaak slecht, wegdraaien en zo, lage suikerspiegel,... Iets zoet drinken helpt. Heb dan ook altijd eten/drinken bij.
@gyino Ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap ook veel gehad. Toen wees iemand mij op Bioclin Actigel. Ik gebruik het nu ook en het houdt het voorlopig bij mij goed tegen! Het is niet goedkoop, maar ik gebruik het niet helemaal inwendig dus doe lang met de tube. n het scheelt een hoop medicatie troep! Groetjes, Linda
goedemorgen allemaal, afgelopen dinsdag dus sollicitiegesprek gehad, voor mn gevoel ging het wel goed, maar heb nog niet verteld dat ik in verwachting ben, dat durfde ik nog niet er zijn deze week nog meer kandidaten, dus ja ff afwachten, maandag hoor ik er meer over. gisteren heb ik eindelijk voor het eerst de kleine gevoeld, ik lag lekker rustig op de bank en voelde ik 2 kleine plopjes net onder mn navel, echt heel mooi om te voelen zeg . de laatste tijd ben ik erg moe en lig ik meestal na het eten te slapen op de bank. nou vanmiddag moet ik naar het cwi om me te laten inschrijven voor werk en eventueel een uitkering pffff nou dat was het ff voor vandaag, dikke knuf aan iedereen die het nodig heeft.
Goeie Morgen, Hoe is het hier? vannacht weer verschrikkelijke pijn gehad ik ben gewoon op,ik heb het 3 dagen aangekeken,om te kijken als het ging afzakken maar het wordt alleen maar erger.Dus vandaag weer naar het ziekenhuis toe om urine in televeren om te kijken voor een blaas ontsteking pfffff..
goedemorgen allemaal Ik heb gisteren toch iets vreselijks doms gedaan, ik moets voor een afspraak naar het uwv, moest nog tanken dus ik dacht ik ga lekker op tijd van huis. Ik pak de autosleutels, ik kijk nog terwijl ik ze pak of ik degene heb met het blauwe labeltje eraan en stap daarna de deur uit. Op het moment dat de deur achter me dicht valt zie ik tot mijn schrik dat ik de verkeerde sleutel heb gepakt, sleutel van een andere auto die in de garagebox staat en is geschorst dus daar kan ik niet in weg. Maar aan dit bosje zat geen huisdeursleutel! Kon dus niet meer in huis komen en kon ook niet weg. Mijn vriend gebeld maar die hoorde de tel. niet op z'n werk dus toen heb ik m'n vriendin maar gebeld hopende dat ze vrij was. Ze nam gelukkig op en is met me meegegaan in haar auto! Daarna de huisdeursleutel opgepikt bij mijn vriend op zijn werk. Dit is nou typisch iets voor een zwangere vrouw, dit zou me normaal nooit overkomen!
shanna-- grappig, ik zie nu pas dat je vlak bij mij woont! Vanmorgen heb ik lekker gezwommen, voelt echt heel prettig want ik had behoorlijk last van mijn rug. Ook heb ik direct geinformeerd vanaf hoeveel weken zwangerschapszwemmen aangeraden wordt. Ongeveer 15 of 16 weken. Dus over 2 weken ga ik daarmee beginnen.. Ik ben wel direct onwijs loof nu door het zwemmen. Ga nu eerst even het huisje schoonmaken en dan hopelijk vanmiddag even een tukje doeen.
spirit... ook al zou ik niet zwanger zijn, dit zou mij ook kunnen overkomen haha, ben af en toe echt een warhoofd. Ik ben een keer op mijn sloffen naar mijn man zijn werk gelopen omdat ik mijn sleutels was vergeten en de hond ging uitlaten. Is ongeveer een half uur lopen en iedereen keek me raar aan haha.
ha meiden, wat vervelend dat een hoop meiden lichamelijke klachten hebben! lijkt me heel zwaar... succes allemaal! hier dinsdag weer bij de VK geweest, alles was prima, baby groeit goed en bloeddruk was prima... is nou zo super, voel de baby heel veel en zelfs af en toe al aan de buitenkant, maar net als ik mijn vriend roep is het weer weg! vandaag vroeg mijn baas of ik een functie wil starten met meer verantwoordelijkheden, daar begin ik in maart mee, tot aan de zwangerschapsverlof en hierna ga ik er mee verder, verder ook gekeken naar werken na de zwangerschapsverlof. blijf dan ook 32 uur werken alleen zo verdeeld dat ik 4 dagen bij de baby kan zijn! verder plan ik mijn vakantiedagen achter de zwangerschapsverlof dus ben echt tot half november thuis met de kleine! ben helemaal blij met al deze nieuwe afspraken, dus heb maar een taartje gekocht!