@dommel, kan me voorstellen dat jouw dag niet meer stuk kan! Kleine felicitatie is wel op zijn plek denk ik zo! *kus, kus, kus* Enne, lekker snoepen hoor, is wel verdiend! Ik ben net terug van de gyn en heb weer even mogen gluren naar een erg beweeglijk beebje. koppeltje duiken en karate trappen uitdelend was "het" in beeld. Heerlijk om te zien, alles zag er goed uit, hartje als een sneltrein, maag en blaasvulling, maar meten was geen doen evenals een mooi fotootje voor mijn lief helaas! Op 6 maart moet ik nu voor de 20 weken artikel echo en hopelijk kunnen we dan ook zien wat het gaat worden, we zijn zooooooo benieuwd! Morgen mag ik toch nog een keer extra naar de fysio, kan gewoon niet meer van de pijn bij het lopen. Net ff bij mams uitgehuild, baal enorm want ik voel me verder zo ontzettend goed! Ik wil ook wel graag op de been blijven voorlopig, dus moet nu zoooo opletten! Maar ja, met het beeld van een prachtig mooi bewegend beebje in mijn hoofd kruip ik dan maar even op de bank bij mijn kiddies... Veel liefs van mij
spirit wat een verhaal zeg haha.. zie me zelf ook al helemaal staan. check zelf ook altijd 30 keer of ik uberhaupt wel mijn sleutel heb! hier gaat alles weer goed! was van de week toch peens heel erg ongerust geworden! ik voelde de kleine bijna dagelijks of om de dag en opeens naar mijn idee al bijna anderhalve week niet meer! dus na een nacht piekeren en niet slapen toch maar de verlos gebeld en mocht gelijk komen om toch maar even het hartje te luisteren! en gelukkig wat een herrie was ie aan het maken hartje klopte maar hij was echt heel druk aan het bewegen dus alleen maar geklop en geplop door het apparaatje! gelukkig op gelucht weer op weg naar mijn werk! volgende week de gewone controle en de week erna de 20 (21) weken echo! vind het echt leuk dat er al best wat zijn die het geslacht weten, helemaal omdat ze nog helemaal niet op die 20 weken termijn zitten! heb vanmiddag leuke zwangerschaps kleding gekocht, bij een heel leuk winkeltje hier in de stad, weer eens wat anders dan prenatal of hm! niet dat die niet leuk zijn heb daar ook al het een en ander gekocht! dames alvast een fijne avond!
snuffeltje even een knuf voor jouw! wat kan je je rot voelen he! helemaal als je pijn hebt! in hoe verre het kan doe maar lekker rustig aan!
He dames! Alweer meer echo's/hartjeluisteren zie ik! Ik mag morgen! Daar ben ik ook erg blij om, want in heb heel erg veel nare steken en ben wel een beetje in spanning wat dat nu is, of er niets mis is. Lijkt me fijn gerustgesteld te worden. Dommel, gefeliciteerd met je 'nieuwe' baan! @zwangerschapsdementen: ben blij dat ik niet de enige ben- haal vooral woorden door elkaar, gelukkig op school nog niet! De leerlingen zouden zich bescheuren. @bekkenklachten: balen dames, maar heb altijd begrepen dat je vooral niet te snel met krukken aan de gang moet omdat er dan weer andere dingen misgaan. Ik hoop morgenmiddag met goed bericht terug te zijn!
Hoi meiden! Gisteren voor het eerst zwangerschapsyoga gehad. Is toch eigenlijk best wel fijn, maar denk wel dat ik nog moet leren me er aan over te geven. Het is wel iets zweverig, maar je leert zo goed je adem te beheersen en wat voor invloed dit heeft op je bekkenbodem. Verder ook een flinke dip gisteren, heb alleen maar gehuild. Deels hormonen, deels veel op mn dak de laatste tijd. En nu hoorde ik net ook nog dat mijn vader beginnende alzheimer heeft en hij is nog maar 55.
@sucre.... jeetje, wat erg van je vader! Zo jong nog.... dikke knuf voor jouw! Tja en als het teveel is komen de tranen meestal vanzelf... ook wel weer een opluchting vaak als je er alles uit kan gooien. Sterkte ermee! Yoga ken ik niet eigenlijk, maar het schijnt idd fijn te zijn. Probeer je over te geven en geniet ervan.... @sunshine...thxxx..... kon ik gebruiken! Veel liefs
goede middag dames, niet alles door gelezen ben erg moe. maar hier de reacties op het gene wat ik wel heb gelezen. @sucre: ja vooral dat hoe onze mix er uit zal zien. we maken nu al grapjes. mijn man heeft een beetje flaporen dus die mag hij/zij niet. maar hij heeft wel erg mooie groene ogen dat dus wel. mijn neus vind ik niet echt mooi maar manlief wilt wel dat het mijn mond heeft. ach ja je moet maar afwachten he? vind het onwijs spannend allemaal. @pooh: leuk een jongen. gefeliciteerd. sterkte met het uitzoeken van de naam. want dat is inderdaad een klus. gelukkig heb je nog een paar maanden. @ilona: gefeliciteerd met je huisje. heerlijk zeg dat je hem nu hebt. kun je teminsten rustig alles inrichten en dan is alles klaar als je kindje komt. veel plezier met inrichten want dat is zo leuk om te doen. @snuffeltje: gezellig dat je "weer" bij ons aansluit. wees welkom. @shanna: gefliciteerd met het nieuws dat je een zoontje krijgt. heel veel sterkte met al het andere. en inderdaad dan is deze man jullie niet waard. morgen naar de gyn voor onderzoek. hopelijk ook een echo ben erg bang dat het niet goed gaat met me kindje ivm alle schimmels en zo. liefs gyino
goedenavond dames, nou vandaag bij het cwi geweest, ze konden nog niet veel voor me doen omdat ik nog op school zit. als ik van school afben en geen inkomen meer heb, moest ik maar terug komen. daarna zijn mn vriend en ik nog even het centrum daaro ingeweest, kon het niet laten even een babywinkel in te lopen he hihi. heb daar een hele leuke positiebroek en een shirt van mama licious gekregen van vriendlief. jeetje wat zit dat ongelovelijk lekker zeg, zei gelijk tegen de verkoopster: haal de kaartjes er maar af, laat het gelijk aan haha. dinsdag over 2 weken mogen we eindelijk ons wondertje weer aanschouwen, kan gewoon niet wachten he haha. ben benieuwd of ik het heeel stiekum kan zien of het een jongetje of een meisje is. ik wil het eigenlijk wel weten, maar mn vriend niet, dus ja leg ik me er bij neer he haha. nou dat was het weer ff voor vandaag, knuf aan iedereen
passie spannend of je aangenomen word! Leuk hoor eindelijk de kleine voelen zo bijzonder he die eerste schopjes.... balen shanna hoop dat je geen blaasontsteking hebt je kan biergist tabletten nemen die helpen geloof ik ook blaasontsteking voorkomen ooit eens ergens opgevangen och spirtit ik zat een dag te vroeg bij de gyn troost je het hoord erbij ha ha sarah lekker zwemmen! hebben jullie een warm bad? bij ons is het zo koud dat je het wel laat om te zwemmen al zou ik het wel leuk vinden ook voor contacten later
hmmm dommel taartje jammie snuffeltje dikke knuf enne heerlijk he een schouder om even op uit te huilen hoop dat je je snel beter voeld meid sunshine wel even schrikken maar gelukkig zat er nog een treintje in je buik jeetje sucre meid wat een rotnieuws kunnen ze er iets aan doen om het te remmen? enne waar woon jij dan? gyino veel succes morgen!
voor banenzwemmen is het water wat frisser, maar zeker niet koud. Het bad waar de lessen in worden gegeven is 31 graden, daar is ook het babyzwemmen in, dus dat water is heerlijk
sucre ik ben gisteren ook voor het eerst bij zwangerschapsyoga geweest, ik vond het niet zo heel zweverig. Was gewoon lekker ontspannen en was dus ook al half aan het slapen toen het afgelopen was.
Dommel wat leuk dat je een nieuwe baan aangeboden krijgt, gefeliciteerd! Snuffeltje sterkte met je pijn bij het lopen, ik hoop dat het snel een beetje beter wordt! Lammetje dat is ook wel lachen een dag te vroeg bij de gyn, je zal maar op maandag een afspraak hebben dan zit je op zondag alleen in de wachtkamer Deetje succes morgen met de GUO, ik zal duimen voor een goede uitslag! Sucre voor jou een dikke knuffel! Gyino succes morgen bij de gyn. wbpepe dat gaat snel, voordat je het weet is het zover en weten jullie of jullie een zoontje of een dochtertje krijgen!
Nou, het is dubbel. Aan de ene kant weet ik nu hoe leuk jongetjes zijn, en hebben we daarvoor al heel veel speelgoed en kleertjes enzo, aan de andere kant zou ik het ook leuk vinden om met roze, kantjes, speldjes etc. te tutten met een meid. Ach, ik ben toch echt een beetje verdeeld qua mening. Het heeft allebei iets leuks! Meisje om het 'setje' dat je ze allebei hebt, jongetje omdat het erg leuk is ook om te zien hoe die karaktertjes dan toch weer verschillend zullen zijn en makkelijk qua spullen! Alles is welkom
Heb trouwens vandaag mijn 2e hands winterjas van marktplaats binnen. Die oude ging echt niet meer dicht en de winkels hadden niet veel meer en erg duur voor die laatste loodjes winterweer.... Maar deze zit goed en is leuk!
@dommel: gefeliciteerd meid! super voor je! @ autosleutel vergeten: jemig, dat zou mij dus nu ook echt kunnen overkomen. Ik vergeet alles en mensen zijn dit helemaal niet van me gewend.... gelukkig weet iedereen wel dat het een zwangerschapsverschijnsel is dus we hebben een geldige reden dames! @ kwaaltjes: gelukkig zijn bij mij de meeste kwalen verdwenen. Blijf alleen ontzettend moe. Kan ook liggen aan mijn lage bloeddruk, las dat er meer meiden waren hier. IK neem altijd een kop bouillon of iets zouts, dat helpt me wel. Alleen word ik daar wel misselijk van, dus het is het een of het ander.... moet nu echt gaan aankleden! tot later dames dikke knuf voor alle moms tot be!
Goedemorgen dames en thxxx voor de lieve woorden. Het is wel lekker om af en toe even alles eruit te gooien... vind het zo erg als ik weer iets heb om te klagen! Ik ben ontzettend blij dat ik nog wel lekker kan slapen en dan niet teveel last heb. Net zolang samen met kussens en mijn lief gedraaid tot we lekker lagen en heerlijk weggedut... Vandaag weer naar de fysio, moet wel even goed navragen hoe en wat omdat de pijnscheuten die ik met regelmaat heb bij het lopen ook doorwerken naar mijn buik en ik een soort harde buik krijg. Gebeurde ook bij de gyn gisteren op de stoel en daar was ze minder blij mee. Ben om 15 uur aan de beurt vanmiddag... ben benieuwd! Las over dingen vergeten enzo, ik laat alles uit mijn handen vallen :S Er is nog nooit zoveel servies gesneuveld dan de laatste weken. Oortjes van kopjes af, stukken uit glazen of gewoon de borden vol tegen de tegelvloer... en ik lig dan helemaal in de slappe lach terwijl ze me allemaal aankijken of ik gek ben geworden Iedereen die naar de gyn moet, heel veel succes vandaag... tegen schimmel weet ik buiten medicijnen ook geen remedie, wel dat inlegkruisjes het kunnen verergen of zelfs veroorzaken. Blaasontsteking is vaak ook tegen te gaan door het gebruik van cranberrie capsules of sap. het reinigt je blaas. Moet wel zeggen dat ik van de capsules vreselijke maagpijn kreeg:S Iedereen een hele fijne dag lieverds.... knuffels voor allemaal