Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Hallo dames,
    Bedankt voor jullie geduim en geblaas, het heeft geholpen de cycloon cirkelt nog steeds rond ons eiland en is nog niet gearriveerd dus ik kon vanochtend weer naar mijn geweldige gyn die altijd welgeteld 5 minuten voor me neemt. Vanavond ga ik naar de huisarts een andere vragen want het wordt nu echt te gek. Maar zover we het konden zien tijdens de 30 seconde durende echo gaat alles goed. De placenta lag weer lekker hoor, baarmoeder was gesloten, alleen nog wat weeen maar dat was niet zo erg.

Ik heb gevraagd wat we krijgen een jongen of een meisje.. en wat denken jullie..... tadaaaaaaaah we krijgen een...
    uuuhm we weten het niet wat hij/zij hield zn benen stijf tegen elkaar. Nu al net zo eigenwijs als zn moeder dus. Maar dit was dus geen 20 weken echo, hier doen ze een 22 weken echo. Dus over drie weken moet ik terug komen. Joepie!

Zo fijn weekend allemaal. De cycloon wordt morgen toch echt verwacht dus ik zal nu echt ff afwezig zijn. Geeft niks, ik ben allang blij dat ik naar de gyn kon. Bedankt voor jullie geduim he, het heeft echt geholpen!

Dikke knuf duimelijn

2. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    @duimelijn..... kort maar krachtig bezoekje dus... gelukkig is alles goed, dat is toch het meest belangrijke!

Nou, succes met de cycloon... hoop dat het niet teveel schade ed met zich meebrengt en tot snel :)

Knufff

3. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Goedemorgen!

Hier even een ego berichtje.
    Gisterenavond hebben wij voor het eerst het hartje zelf gehoord via de angelsound! ik ben nu helemaal happy de peppy

het neemt bij bij al de onzekerheden af dat het weer mis is.

4. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    diantje je bent al bijna ruim een week verder en je hebt nu zelfs zelf het hartje gehoord! er moet nu wel iets heel raars gebeuren mocht het fout gaan! ga er maar lekker van genieten!

5. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoi

even een vraagje vinden jullie felice een jongens of meisjes naam? Of kan het voor allebei wel? Ik kom er niet uit namelijk......

6. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    @diantje... heerlijk is dat he... nu lekker genieten, niet vergeten!

Felice lijkt me meer voor een meisje, maar het zou ook voor een jongen kunnen. Ik persoonlijk zeg meisjes naam....

Liefs

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    felice... vind het eigelijk voor allebei... maar krijg een jongetje in mijn hoofd als ik de naam hoor.

Vandaag vor het laatst moeders voor moeders ingeleverd! Heerlijk weer lekker gewoon naar de toilet.

8. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    felice ik moet dan gelijk aan een meisje denken!

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik vind het meisjes

10. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    Ik heb 19 namen om uit te kiezen :confused: veel hè

11. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Goede morgen!

Ik ben echt al heel lang niet meer geweest, ik lees wel regelmatig mee, maar heb de tijd/fut niet gehad de afgelopen weken om actief mee te reageren :oops: Moest veel werken en had behoorlijk last van vermoeidheid en ochtendmisselijkheid, heb echt tot van de week elke ochtend wel de wc geknuffeld en met een kleine meid over de vloer was dat best even pittig, maar voel me nu eindelijk weer een stuk beter.

Ik lees dat er al weer meiden echo's hebben gehad en sommige al weten wat het wordt, super leuk!
    Wij hebben de echo aankomende dinsdag, vind het best heel erg spannend.

ps: bij Felice denk ik meteen aan een meisje!

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

bij felice denk ik ook gelijk aan een meisje..

@SABBE: 19 NAMEN?! sooo meid, hadden wij dat maar wij komen er echt niet uit!

Of nou jaaa ik ben er wel uit maar hij mag ook een naam verzinnen en dan gaan we pas kiezen welke echt het leukste klinkt.

Ik heb voor Nathan gekozen..is wel leuk toch?
    Hij had carter in zn hoofd maar dat vond ik echt niks.

Ik denk dat we moeten kiezen tussen Nathan en Aiden. vind ze allebei mooi en zou ons jochie dan beide namen geven maaar welke wordt de voornaam...

13. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    ik heb een vriendin die Felicia heet, denk daarom direct aan een meisje want we noemen haar altijd felice.

14. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    nena wat vervelend dat je zo lang nog zo ziek bent geweest! gelukkig gaat het nu al weer een stuk beter met je!

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hier zijn we ook uit de naam! Zet hem hier alleen niet weg ivm meelezers! Nog even geheim dus! ;)

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Mooie naam Felice, ik denk echt gelijk aan een meisje. Wij zijn er nog niet helemaal uit, maar wel aardig dacht ik zo, alleen houden we het geheim ;) , je weet maar nooit wie meeleest.

17. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    ik denk bij Felice ook aan een meisje.

Jippieieiei, morgen echooooo!

18. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    nathan is mooi!
    ik wou een van m'n zoontjes altijd nathan noemen, maar mijn broer was me voor. Heb nu een neefje dat nathan heet en twee zoontjes jesse en jarne

19. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ja de 19 namen beginnen wel allemaal met een L en eindigen bijna allemaal met een a of h, veel ervan lijken wel op elkaar vandaar zo veel denk ik///

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ff een vraag....

Sinds een paar dagen (vooral sinds gisteren) lijkt het net of ik de baby voel. Veel hebben het over een plopje of kriebels, maar wat ik voel zijn echte duwtjes en als ik mijn hand erop houd (vooral als ik lig) dan wordt gewoon mijn hand omhoog geduwd. Zelfs mijn vriend voelde het.

Ik voelde het eerst heel licht maar het is nu veel harder. Ik dacht eerst dat het mijn darmen waren maar dat kan toch bijna niet? Is dit dan toch de baby

Groetjes,
    Wendy

Deel Deze Pagina