Ryanne, Ik weet niet of het voor jou de 1e keer is dat je zwanger bent? Mocht dat wel het geval zijn verklaard dat natuurlijk een hoop,het is allemaal nieuw voor je lichaam,je voelt gerommel,krampen misselijkheid veel of weinig eten,maar daarnaast hoef je niets te voelen het kan allemaal.ieder gevoel is nieuw je lichaam gaat nu veranderen en zich klaar maken om een kindje op de wereld te zetten. Het klinkt misschien naar,maar zolang je niet vloeid of vergaat van de pijn zou ik je niet al te veel zorgen maken,ik heb tijdens de 1e zwangerschap dagen op bed gelegen met hevige krampen en pijn maar alles rekt op je banden je baarmoeder noem maar op.Mocht je toch zorgen hebben zou ik de vk of de gyn bellen en niet al te veel op het net surfen zo krijg je verschillende verhalen waarbij je je misschien onnodig zorgen gaat maken.houd het lekker bij de advies van je arts gyn of vk. Zoals ik het lees ben je gewoon gezond zwanger en zijn dit allemaal dingen die er bij horen.Maak je niet druk want stress is ook niet goed. knuf Shanna,
Hallo allemaal! Ik ben ook in juli 2009 uitgerekend Ik kom graag met jullie meekletsen Hebben jullie al veel kwaaltjes? Ik ben vooral erg moe en heb een enorme berehonger . Bij de eerste had ik dat ook en toen ben ik 25kg aangekomen. Hopelijk wordt het deze keer niet zoveel Voor het lijstje: ik ben 29 jaar, uitgerekend op 7 juli 2009 van tweede kindje, ik wil thuis bevallen en flesvoeding geven. Verder 25 november intake VK en 17 december 1e echo .
Jij komt ook uit t zuiden van t land Ik woon in Sittard en jij? Pffff, voel me toch slecht vanavond... M'n buik rommelt, t is niet normaal, heb al verschillende keren met diarree (sorry ) op de plee gezeten vanavond en ben me toch misselijk de hele tijd. T eten ligt me ook niet lekker op de maag... Hebben jullie dit ook? Ben trouwens niet ziek of zo... groetjes Miracles
ik uit maastricht. Vandaag en gister niet veel gegeten omdat ik misselijk was maar net een halve zak popcorn op. Moet wel veel plassen, verder niets.
helemaal eens met wat shanna zegt. Dit is mn 2de zwangerschap. DE vorige keer had ik enorm veel klachten en nu heel weinig als ik t vergelijk elke zwangerschap is verschillend + je maakt nu allemaal hormonen aan die je normaal niet aanmaakt vanwege het PCO. zolang je geen helderbloed vloeit geen paniek
Jullie hebben gelijk. Blij als ik een goede echo gehad heb. Tot die tijd zal ik me toch zorgen blijven maken. @ Claire ook wij gaan gelijk op, leuk.
ik ga maandag de gyn bellen, die zal wel verbaast staan net als wij dat het zo snel weer raak is. slaaplekker allemaal!
Zal ik eens een dikke steen gooien misschien komt die bij jou aan hahahahahaha ik woon in Nieuwstadt (wel altijd in Sittard gewoont (baandert) maar sinds 4 jaar op de Nuujstadt)
Hey dames ik heb een hyves geopend voor de juli 2009 mamas http://www.julimamas.hyves.nl/ Kunnen we ook leuke fototjes showen
Wat leuk zeg, Nieuwstadt, Beek! Lekker dichtbij! Ik woon nu zelf trouwens in de Baandert! (en je bent ook nog een naamgenootje!) Ik maak me trouwens een beetje zorgen... Ik heb namelijk 2 dagen voor NOD getest met die van kruidvat,licht positief. Die van babyboom was negatief. Op NOD, weer met die van kruidvat, weer dat lichte streepje en de digitale van CB gaf zwanger aan! Vandaag, 1 dag na NOD, weer met die van kruidvat getest, maar weer dat lichte streepje... die van babyboomshop gaf deze keer nu wel een licht streepje! Hoe kan dat nou, dat die van kruidvat geen duidelijker streepje aangeeft? Je HCG verdubbelt toch binnen 48 - 72 uur? Want die van de babyboomshop is dus wel veranderd! (heb een foto in album gezet, maar is niet echt duidelijk, in het echt zie je een licht rose streepje) Verder heb ik best veel symptoompjes, niet ongi natuurlijk (terwijl ik nat normaal al, 8 tot 10 dagen na mn eisprong ben door een tekorte LF) en mn temp is veel hoger dan normaal! Kan ik er nou wel degelijk vanuit gaan dat ik zwanger ben door die digitale van CB? Maak me er wel een beetje ongerust over...
Ja hoor Miracles, je bent echt zwanger! Misschien is de kruidvat test niet veel donkerder te krijgen. Ik heb die nog nooit geprobeerd. Maar dat de CB aangeeft dat je zwanger bent dan is dat ook zo! Het is echt waar . Geniet er maar lekker van
Kan t me ook bijna niet voorstellen dat de digi, t niet goed zal aangeven, maar twijfel er toch door... Van de week nog maar s testen, dan moet ie duidelijker zijn!
Nou, een streepje is een streepje, je bent echt zwanger hoor, Miracles! In mijn album staat een foto van een kruidvattestje, maar een paar dagen na nod. Die CB waren van vorige week zondag en gaven ook lichte lijntjes aan. Ik heb ook steeds zo'n honger, maar verder weinig klachten. Al zat ik vorige zwangerschap ook al vrolijk aan mijn man te vertellen dat ik helemaal geen last had van misselijkheid had, maar vanaf de 7e week kreeg ik dat wel. Helaas ook veel buikpijn gehad, hopelijk is deze zwangerschap wat makkelijker. We zullen wel zien, ben allang blij dát ik zwanger ben.
morgen all, Ik zal me op ´onze´ Hyves aanmelden zodra we het nieuws bekend hebben gemaakt. Gaan dit denk ik met de kerst doen. Hebben jullie het allemaal al verteld?
miracles de cb digitaal heeft meer hcg nodig dan een kruidvat dus als je digi zwanger zecht heerlijk genieten meid enne mijn kruidvat is ook nooit echt donker geweest maar zwanger is zwanger!