Oh, ze noemen het trouwens konings-wens. En als 't andersom is, eerst meisje dan jongen, dan is het de koningenne-wens.
Goeiemorgen, Vandaag 19 weken, de zon schijnt andere kids zijn super lief. nog ff en wij weten ook wat het wordt. een mooie babykamer uitgezocht. Tjonge, wat wil een mens nog meer. Helemaal happy vandaag. Voor de rest ook een heerlijke zondag toegewenst
Goeie Morgen, Linda gefeliciteerd met een meid! meiden zijn zo leuk Inderdaad het maakt ook niet uit,het is al leuk genoeg als je van elk geslacht eentje hebt,ik voel me echt een trotse mama met een grote dochter van 4 en straks een zoon erbij.. Wist gisteren niet wat me overkwam,de hele dag was de kleine man actief en bewegen en doen,heerlijk! Ik merk toch echt wel steeds als ik een week verder nader,dat hij meer gaat bewegen en ik ook meer ga voelen,zijn er meer die dat herkennen? Morgen ben ik precies 19 weken oeh wat gaat het hard Vandaag lekker op visite op een verjaardag,en genieten van een rustige witte zondag Knuf Shanna
Goedemorgen! @ Shanna, ja heel herkenbaar! Echt leuk dat het zo snel gaat he? @ Gynio, fijn dat alles goed is gegaan. Alleen een uitstrijkje voor baarmoederhalskanker heb je niks aan, die uitslag is namelijk niet betrouwbaar als je zwanger bent.
Linda gefeliciteerd een meid Wij hebben vrijdag een pretecho hopelijk weten we het dan ook. Ook practisch gezien er zijn zoveel echte jongens en meisjes kleren.. Heb wel al een paar nutrale maar vind een fel kleurtje ook wel leuk. NOg een fijne zondag allemaal
goedemorgennn gefeliciteerd met de jongetjes en de meisjes die straks geboren worden Werd met een smile op mn gezicht wakker omdat ik het zonnetje lekker zag schijnen en ik zou gaan zwemmen met mijn zus en haar kindjes.. Nou weg zonnetje en HALLO regen en het zwemmen gaat ook weer eens niet door voor de derde keer. Nu ben ik het zat! steeds maar klagen dat ze nooit iets leuks doet nu vraag ik een paar keer om te gaan zwemmen met dr jochies, heeft ze elke keer een andere smoes. nah, ik ga straks maar de stad in dan leuk kleren kopen voor mezelf, want die kom ik tekort Sorry voor mijn klaagberichtje.......
jeetje meiden, jullie lopen echt al flink voor op mij en mijn beebje... ik moet nog 5 weken wachen op de echo waar we het geslacht weten en hier weet bijna iedereen het al wel heel leuk voor jullie, maar ik heb niet zoveel geduld haha
hey nicole84, dan ben jij maar 2 dagen verder dan mij. voel jij je beeb al bewegen? ik namelijk nog niet en als ik al die verhalen hier lees word ik daar best ongerust van. "gelukkig"moet ik dinsdag geopereerd worden en een dag erna doen ze naar het hartje luisteren voor mijn geruststelling, dus dat is wel heel prettig, anders moeten we nog 5 weken wachten voordat je weer bevestiging krijgt. iedereen een fijne zondag ! (het zonnetje schijnt hier en schoonzus & zwager komen dadelijk de box brengen waar hun kinderen zijn uitgegroeid)
@ vlekkengek... Je hoeft je helemaal geen zorgen te maken over het feit dat jij je kleine beeb niet voelt bewegen hoor! Ik weet niet of dit je eerste kindje is of de 2e want dan kan het ook namenlijk verschillen. Ik ben zwanger van me 2e en voelde me kleine beeb al met 16 weken,waarom...omdat je het gevoel herkent je bent al eerder zwanger geweest en herkent ieder gevoel en je weet dat dat je kleine beeb is. Als jij dit nog niet eerder hebt meegemaakt is dat anders en zowel dan nog kan het soms zo zijn dat je je kleine niet voelt,het kan zo zijn dat je kleine heel ver naar achter ligt of dat dat je baarmoeder wand zo sterk is dat je de stootjes niet voelt.. De meenste vrouwen beginnen echt hun kindje te voelen tussen week 22 en 28,en dan nog is er geen paniek,je bent tenslotte (PAS) 15 weken kop op nog ff geduld. Kuf Shanna
Ik ben zwanger van mijn vierde en ik voel juist deze keer nog heel weinig, haha! Placenta zal er wel voor liggen. Wel al een paar keer wat gevoeld hoor maar heel weinig nog maar. Terwijl bij de vorige zwangerschap zelfs m'n man het al met 17 weken kon voelen.
Goedemorgen! Oh ja, het is al middag. Gisteravond hebben wij van vrienden rompertjes gekregen, zo schattig! Een eerste pakje hebben we nog niet, heb nog maar weinig unisex kleertjes gevonden. Iemand tips? Verder boden ze aan om hun wiegje te lenen, zodat onze kleine de eerste weken bij ons op de kamer kan slapen.
@ vlekkengek: nou ja voelen is een groot woord, maar ik heb af en toe wel het idee dat het de beeb is. Dan voel ik ineens een soort plopjes in mijn buik, meestal duurt dit maar even en daarna is het weer weg. Wel leuk dat ik nu nog iemand zie die niet zo ver is! wil jij ook weten wat het wordt?
Goedemiddag! Sucre: Bij de Hema hebben ze veel unisex kleding, ook wel bij de Baby dump veel gezien. Hier alles goed! Gisteren hebben we voor de grap gependeld en als het uit zo komen wordt het een jongen... Ik ben benieuwd.. Dat was mijn eerste gedachte namelijk ook toen ik wist dat ik net zwanger was. Momenteel heb ik geen flauw idee wat het zou kunnen worden.. We willen het eigenlijk niet weten, maar hoe meer ik lees op dit forum begint het wel te kriebelen... haha. Met 5 weken hebben wij de 20 weken echo, we zien wel of we het tzt alsnog willen weten! Herkennen jullie het gevoel dat als je wilt opstaan, dat je dan een zwaar gevoel hebt in je onderbuik? Ik vraag me weleens af of dat nu de baby is..
Margrietje, ik herken dat wel hoor. Soms voelt je buik dan helemaal strak en soms zelf pijnlijk. Zijn denk ik de banden.
@ Sucre, ik vind de spulletjes bij de H&M erg leuk. Daar zat voor de allerkleinsten ook veel unisex spul tussen. We hebben er onder andere een groen pakje van een soort velours met een appeltjesprint, en een wit jackje en broekje van hele zachte stof met in de capuchon een bosdiertjesprint (groen). Maatje 50, zo lief! M'n moeder belde van de week nog dat ze op het moment bij de Wibra ook hele leuke dingen hebben. Om daarna vol trots te verkondigen wat ze allemaal al voor ons had ingeslagen. Echt, zij heeft al verreweg het meeste babyspul gekocht van iedereen! (inclusief ons!)
fl3xgirl hier gaat het prima hoor, lief dat je aan ons denkt! Hoe gaat het met jou? Hier ook iemand die eind juli is uitgerekend dus op de meesten hier ook achter loop. Ik voel de kleine soms een beetje kriebelen en gisteren voor het eerst een beetje een schopje maar nog niet veel. De placenta ligt bij mij aan de voorkant dus ik voel het nu ook iets minder.
ja met mij gaat goed ben nu voor de 2de ronde bezig voor een klein hummeltje gebruik nu ovulatie testen ben benieuwd zag dat me ei er bijna aan komt