Ik had dat inderdaad ook zitten lezen en dat is heel verschrikkelijk. Omdat de huisarts er geen raad mee wist en niet wist wat de oorzaak is van dat eczeem heb ik vandaag de verloskundige gebeld en die kwam dus met zwangerschapseczeem. Ik hoop niet dat ik er tot het einde van mijn zwangerschap aan vast zit maar is helaas niet anders als het wel zo is. Maar denk wel als die nachten zo gebroken blijven ik dan wel al meer vermoeid begin te raken en dat lijkt me niet handig als ik straks moet bevallen. Maar ja dat is nog ver weg.
Ach Daffie, ik was bij mijn eerste zwangerschap ook uitgeput nog voor de bevalling begon, maar er opent een nieuw soort krachtbron ofzo, want je slaat je er tocht doorheen! Je moet wel
Dat is waar. Je vindt altijd wel weer ergens kracht om verder te gaan. Ik heb die kracht ook wel en dat merk ik ook wel. Ga ook niet bij de pakken neer zitten in elk geval.
Goedemorgen dames! @daffie... jeetje, wat vreselijk om zo'n jeuk te hebben, dat lijkt me het ergste wat er is! Wordt je echt gek van. Gelukkig dat de menthol gel verlicht, hopelijk blijft het draaglijk voor je! KNUFFF @Black dalia.... Gefeliciteerd met jullie aankomende meisje! Goh, ligt het aan mij of gaat roze nu voorop in de lijst! Lekker genieten! @shanna... fijn dat de 20 weken echo goed was, dat stelt je toch weer een stukje meer gerust he Wij kijken er ook rijkhalzend naar uit hoor! HIer gaat het nog steeds vrij goed, niet al te veel last, maar moet mezelf regelmatig op de vingers tikken om het rustig aan te doen. Hoe dan ook ben ik super blij dat ik weer voorzichtig aan wat kan doen... nu maar afkloppen dat het zo blijft. Nog even een vraagje... ik heb normaal gesproken al vaak last van allergie (waarvoor is niet echt duidelijk) houd in dat ik soms dagen wat benauwd ben, heel veel niezen en een neus die maar blijft lopen... Het lijkt echter wel of ik dat nu steeds erger krijg en dat het ook niet bij een paar dagen blijft. Ik loop de hele dag te snotteren en niezen! Zijn er meer die hier last van hebben en wat zou kunnen verlichten? Ik had otrivin gebruikt, maar dat was weer niet goed voor de kleine dacht ik... gewone zoutoplossing werkt niet :S Tips zijn welkom PS.. ben bijna jaloers op mijn poes, die is ook zwanger en uitgeteld rond 9 maart.... de hele dag eten en slapen en om knuffels zeuren... lijkt gewoon nergens last van te hebben Fijne dag allemaal en veel liefs!
Ik heb straks een sollicitatiegesprek. Ik had al 1 gesprek bij dit bedrijf gehad en daarin werd gezegt dat als ze over het gesprek positief waren, ik zou worden uitgenodigd voor een 2e gesprek. Dus ik had bedacht tijdens het 2e gesprek te vertellen dat ik zwanger ben. Krijg ik vrijdag ineens een e-mail dat ik ben aangenomen! En dat ze verwachten dat als ik bij het gastgezin klaar ben ik fulltime bij hun ga werken. Ik dus maar gebeld en gemeld dat ik toch graag een 2e gesprek wil. DIe heb ik dus zo om 9 uur. Wel eng hoor! Weet ook helemaal niet hoe ik moet beginnen. Nouja, ik ga zo gewoon heen en zie wel hoe het loopt en hoe ik begin. Bleh! ik zit nu gewoon zenuwachtig te zijn!
goedemorgen alle.. sarah spannend!vertel ze gewoon dat je heel blij bent dat ze voor jouw hebben gekozen en dat je blijkbaar toch indruk op ze gemaakt hebt maar dat je wel eerlijk wilt zijn! ik ga zo de deur uit werken, ben benieuwd vanaaf!
Goedemorgen! Sarah heel veel succes meid! En wat gaaf zeg die mooie buiken, ik ga die van mij zo in mijn album zetten, is gisteren avond gemaakt!
@sarah... Wow, spannend! Jij zit nu bij dat gesprek als het goed is, en ik ben erg benieuwd wat hun reactie is. Je hebt een goede indruk achtergelaten blijkbaar, dus wie weet staan ze wel open voor andere oplossingen, zeker nu je zo eerlijk bent. Hoop dat het goed voor je uitpakt.... laat snel wat weten! Liefs
Jipiieee vandaag 20 weken ! Wat gaat de tijd toch snel.... Moet alleen nog 2 weken wachten op m'n 20 weken echo ! Maar volgende week eerst weer naar de verloskundige. Om de hoeveel weken moeten jullie altijd terug komen? @ Sarah veel succes! Hoop dat het allemaal goed afloopt. Maar heb je nog niet echt een buik dan?
spannend sarah je 2e gesprek... ik hoop dat ze niet lastig gaan doen! Vandaag is ook spannend voor mij. Om 17.00 uur moet ik naar de vk en om 20.00 uur hebben we de pretecho met geslachtsbepaling... spannend!
Ani, 20 weken alweer! Gefeliciteerd! Wat gaat het snel nu he. Ik heb ook over 2 weken de 20-weken echo. Ik moet om de 5 weken terugkomen bij de vk. Maar die periode ertussen zal steeds korter worden. Black Daliya, gefeliciteerd met je meid! Super. Snuffeltje, wat grappig dat poes ook zwanger is. Jonge katjes zijn zoooooooooo schattig! Sarah, dat ze je meteen al hebben aangenomen is superpositief! Hopelijk hebben jullie samen een goede oplossing kunnen bedenken zodat beide partijen er blij mee zijn. Shanna, wat fijn dat de 20-weken echo goed was. Toch wel weer een opluchting, of niet. Daffie, wat vreselijk om zulke jeuk te hebben zeg. Gelukkig helpt de gel wel. Ik hoop echt voor je dat je dit niet tot het einde van de zwangerschap zult hebben. Wbpepe, ik heb ook die jeuk die jij beschrijft. Gek word je er van. Manlief smeert me nu iedere keer in met een hele lekkere vette zalf, zodat ik in ieder geval goed slaap s'nachts. Mezelf, verschrikkelijke pijn in mijn onderrug. Lijkt alleen maar erger te worden. Iemand tips?
Bedankt voor jullie succes wensen! Helaas was het geen positief gesprek. Toen ik vertelde dat ik zwanger ben, feliciteerde ze me en vertelde ze me dat ze het wel jammer vond omdat het dan niets ging worden. Ze zoeken echt iemand voor fulltime en de reden dat er een vacature was is omdat er iemand binnen het bedrijf 3 dagen wou werken en die is naar het kantoor gegaan. Ze zoeken dus echt iemand voor fulltime. Echt balen! Vraag me nu dus af hoe het was gegaan als ik nog een tijdje me mond had gehouden. Je ziet bij mij nog niet zoveel nee, Ik had ook geen hele strakke kleding aan. Straks even met mijn vriend overleggen wat we nu gaan doen... Misschien is thuiswerk een optie? heeft Iemand hier ervaring mee? Om mezelf te troosten heb ik wel mijn eerst positiekleding gekocht en het zit echt super lekker! Een broek met buikband van mamalicious en een short onderbroekje (oh en die zit lekker!) en een leuk shirtje van prenetal. Met deze kleding aan zie je ineens wel dat mijn buikje begint te komen
ach sarah, wat jammer.... succes nu verder, heb geen ervaring met thuis weken dus kan je hier niet me helpen... nou meiden, wat leuk dat er al zoveel het weten wat het is... wij zijn morgen aan de beurt en ik ben best een beetje zenuwachtig! whaaaa, heb zo'n sterk gevoel dat het een jongetje is, dat ik helemaal zou moeten om schakelen als het een meisje is! terwijl ik dat ook heel leuk zou vinden... nou meiden, geniet er van en de meiden die zoveel last hebben, veel succes....
goeie middag allemaal, hier even een update van mijn kant, gisteravond zijn we weer naar de vk geweest en alles was goed, bloeddruk 110/70 baarmoeder lag al 1 vinger boven mijn navel. beebie groeit prima en het hartslagje was weer sterk. ik heb wel meteen het moment genomen om wat navraag te doen over wat pijn dat ik regelmatig heb aan mijn buik. ik heb in 2004 een bukwandcorrectie gehad en mijn buik en huid vind deze zwangerschap niet zo grappig, vk vond dat het litteken er heel mooi uitzag (lang leven belgië's ziekenhuis) maar merkte ook op dat het idd behoorlijk strak was en dat het ook de reden is waarom ik nog niet echt een buik heb, ik heb hier ook wel een paar prachtige buiken gezien en die van mij is nog niet de helft ervan hahaha. vind ik ook wel jammer maar aan de andere kant scheelt het ook weer extra pijn. want heel mijn buik is door dat ie strak getrokken is erg kwetsbaar en nu dat mijn buik aan het groeien is begint het pijnlijk te worden helaas zal dat alleen maar erger worden na mate de zwangerschap ver is. dus dat is nog iets om naar uit te kijken. vervolgens heb ik het ook nog gehad over het duizelig zijn en als ik terug kom van boodschappen doen ben ik behoorlijk moe. persoonlijk vind ik dat best irritant ik moet nog 22 weken denk ik dan. vk dacht aan lage ijzer gehalte en vond dat me bloeddruk ook wat aan de lage kant was en vertelde dat je bloeddruk s'avonds wat hoger is dan overdag dat dus dat betekent dat de mijne nog lage is overdag dan dat ie gisteravond was. iets om even in de gaten te houden. ik ben benieuwd hoe dat zwangerschap gaat lopen, ik denk zelf dat ik waarschijnlijk door die buikwandcorrectie wat hoger ga dragen, ik hoop het van harte niet want ik heb een gbp gehad dus eet al minder dan een ander mens en als dit prachtig beebietje tegen mijn maag aan gaat duwen ben ik bang dat ik niet zoveel meer kan binnen houden. maar ik hoop er op dat het niet zover zal komen. morgen alweer 18 weken, nog 1 week en dan gaan we naar de 9 maanden beurs en dan komen we er ook achter wie er in mijn buik groeit. ik neig de laatste dagen weer naar een jongen ieder geval daar droom ik nu steeds van. dus ben erggggg benieuwd. nou prachtige zwangere dames tot later weer. liefs daisy
Sarah Je hebt de email dat je bent aangenomen. Zwangerschap mag noooooit een reden zijn. Dus direct je rechtsbijstand inschakelen. Ze MOETEN je nu aannemen! Zwart op wit heb je het dus je hebt echt geluk. Okee, misschien ontslaan ze je dan in je proeftijd, maar wie weet durven ze dat dan niet eens meer omdat ze toch onder controle staan. Ik zeg: werk van maken!
Oja, wie weet hoeven ze dan alleen maar een afkoopsom te betalen aan je. Krijg je centen mee. Heeft een vriendin van me toen gekregen. Omdat toch aantoonbaar was dat ze me dan gelijk zouden ontslaan! Kreeg zo 2 maanden salaris in haar handjes.
****mijn eerste ego bericht**** Hallo dames, Mag ik ff mijn ei kwijt bij jullie? Ik zit stiekem op mijn werk ff te tikken. Het hier hier echt chaos. Normaal zitten we met zijn vijven maar ik zit nu helemaal alleen als vraagbak voor ongeveer 100 man. Heb er echt een harde buik van gekregen en ben mijn stem kwijt van de stress....ppffff Gelukkig vanmiddag wel akkoord gekregen om na mijn verlof 3 dagen per week te gaan werken. Al kreeg ik er wel een zinnetje achteraan "maar we zijn er niet blij mee". Ook leuk....ach ja, who cares. Bleh...die werkgevers ook :x Ik voel de kleine heel de dag door druk doen van binnen, maar heb het te druk om ff van te genieten.... Ik wil het liefst alleen maar lekker thuis op de bank liggen met mijn handen om mijn buik lekker genieten, hebben jullie dat ook? Nou, sorry dat ik jullie hiermee lastig moet vallen. Ik ben normaal niet van het klagen maar zat er nu ff doorheen.... Groetjes, Wendy
wbpepe: Ben het totaal niet met je eens! Sarah wist dat het om een full-time contract ging dus dat wist ze van te voren! Dan had ze de zwangerschap moeten melden in het 1e gesprek of zelfs zelf al moeten nadenken of ze uberhaupt wel zou reageren op deze vacature terwijl ze wist dat ze zwanger was.... Bedrijf kan zich verweren door achter houden van informatie!